äitiysrahan laskemisesta kun lapsien ikäero alle 3 vuotta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Eli miten se nyt sitten menee? Kun kelan sivuilla sanotaan, että saattaa kuitenkin muuttua vaikka ikäero sen alle 3 vuotta.
Olin ensin hoitovapaalla, sitten opiskelin ja nyt olen työtön hetken ennen äitiysloman alkua. Joten tuleeko raha edellisen mukaan vai miten?

jos raha lasketaan työttömyysajalta saadusta etuudesta (liitto? ) ja jos sillä saat isomman tuen kuin edellisestä niin sen mukaan lasketaan..
Kai (? ) se edelleen on niin, että parhaimman laskukaavan mukaan sen maksavat.

Itse sain paremman kuopuksesta kun se laskettiin liiton ansiopäivärahasta, entä jos olisi laskettu esikoiselta saadusta.

mulla on sen verran korkea tuo äippäraha, että toivoisin sen vaan tulevan. Vaikka tuo ansiosidonnainenkin ihan hyvä, niin huomattavasti pienempi tottakai. No hyvä niin jos tulee samana =) kiitos kun vastasitte =)

Edellyttää, että edellinen äitiysraha on maksettu palkkatulon mukaan!!!

Mutta tosiaan hakijalle edullisimman mukaan laskevat, oli se sitten mikä tahtoo. Eli se laskutapa jolla sinä saat parhaimman rahan niin sitä ne käyttää. Mutta tuo kaksi last akolmessa vuodessa ja sama raha niin ei päde jos ei ole perustunut palkkatuloon se eka raha.

Uusimmat

Yhteistyössä