Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No joo.. Hyvähän munkin puhua on kun saan täyttä rahaa. Mutta ymmärrän todellakin niitä jotka sitä ei saa. Et mun puolestani kyllä saa valittaa jos siltä tuntuu.
Miksi saa valittaa jos itse on ratkaisunsa tehnyt?
No miksi ei saa? Ihminen tekee ihan tietoisesti ratkaisuja mitkä itsekkin tietää, ettei ne ehkä ole hyviä.
no mut ei kai kukaan voi "nauttia" valittamisesta ? eikö yleensä valiteta jos ollaan tyytymättömiä johonkin asiaan ? miksei sitten voi toimia ja valita niin, että olis tyytyväinen , jos nimenomaan tietosesti ratkaisuja tekee ?
Onko se aina mahdollista? Olla aina tyytyväinen niihin omiin valintoihinsa? En mä ainakaan aina ole valinnu oikein vaikka ensin niin luulenkin.
no jos - kuten itse sanoit - TIETOISESTI tekee valintoja, niin kyllä musta on silloin aika omituista, jos siitä vain valittaa sitten, vaikka olis ollutm ahdollista valita toisinkin. ja kuten aiemmin jo ketjussa, niin TOKI niitä POIKKEUKSIA on.
ylipäänäsä mä en vaan tajuu, jos saa esim.minimiäippärahaa ja siitä valittaa, niin oon miettinyt, että paljonkohan sitä pitäs saada ,että kukaan ei valittais että "liian vähän" jne.onko sellaista rahaa olemassakaan ?