aitoa rakkautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen toinen nainen

Vieras
Minulla oli suhde varattuun mieheen reilu puoli vuotta. Hän ei ollut naimisissa mutta kihloissa kylläkin, lapsia parilla ei ollut. Mies oli onneton suhteessaan muttei ollut varma tahtoiko yrittää vielä vai lopettaa. En sitten tiedä onko parisuhteen ulkopuolinen suhde ratkaisu... No tahtomattani kovastikin rakastuin tähän kyseiseen mieheen mutta koin kokoajan huonoa omaatuntoa. Mietin pitkään että mitä jos heidän suhteensa ajan kanssa korjaantuisikin ja asiat selviäisivät, jos minua ei olisi. He saattaisivat kaikesta huolimatta elää elämänsä onnellisa yhdessä. Joten rakkaudestani tähän mieheen päätin lopettaa meidän suhteemme, vain siksi että en olisi heidän mahdollisen onnellisuutensa tiellä. Kerrankin tunsin elämässäni tehneeni oikean ratkaisun ja valtavasta ikävästä ja sydänsuruista huolimatta toivon heille kaikkea hyvää.

mieleeni nousee ajatus, että kyseisen miehenhän olisi kuulunut osata tehdä tuo ratkaisu, mutta hienoa, että itse rohkenit ottaa noin "jalon" askeleen

tsemppiä, nyt sinulla on mahdollisuus löytää joskus tulevaisuudessa vaikkapa sellainen mies, joka osaa heti sanoa että haluaa juuri sinut ja vain sinut :)

Alkuperäinen kirjoittaja entinen toinen nainen:
Minulla oli suhde varattuun mieheen reilu puoli vuotta. Hän ei ollut naimisissa mutta kihloissa kylläkin, lapsia parilla ei ollut. Mies oli onneton suhteessaan muttei ollut varma tahtoiko yrittää vielä vai lopettaa. En sitten tiedä onko parisuhteen ulkopuolinen suhde ratkaisu... No tahtomattani kovastikin rakastuin tähän kyseiseen mieheen mutta koin kokoajan huonoa omaatuntoa. Mietin pitkään että mitä jos heidän suhteensa ajan kanssa korjaantuisikin ja asiat selviäisivät, jos minua ei olisi. He saattaisivat kaikesta huolimatta elää elämänsä onnellisa yhdessä. Joten rakkaudestani tähän mieheen päätin lopettaa meidän suhteemme, vain siksi että en olisi heidän mahdollisen onnellisuutensa tiellä. Kerrankin tunsin elämässäni tehneeni oikean ratkaisun ja valtavasta ikävästä ja sydänsuruista huolimatta toivon heille kaikkea hyvää.

Oletpa sinä hyvä ihminen.

Meitä on harvassa..hah

En sanonut olevani pyhimys. Tiedän todella tehneeni väärin edes aloittaessani suhteen mutta onneks ymmärsin asian, katua virhettäni ja lopulta päätyä oikeaan ratkaisuun.

Alkuperäinen kirjoittaja pyhimys minäkin:
Oletpa sinä hyvä ihminen. Meitä on harvassa..hah

Mitä sinä kompit? Ottaako sinua aivoon vai oletko kateellinen siitä, että edes joku yrittää elää oikein?
Pyhimys ei tarvitse olla. Harva edes myöntää virheensä ja yrittää korjata ne. Entä sinä?

..että tän kirjoittaja on se alkuperäinen nainen joka toivoo että tämä hänen miehensä toinen nainen lukisi tän ja päättäis esimerkistä viisastuneena tehdä näin...

Minäkin olen toinen nainen, mutta en kauaa! Mieheni on luvannut jättää vaimonsa minun takiani, mutta järjestelyissä menee tietysti aikaa. Vaimo kuulema haraa vastaan, vaikka on aivan päivänselvää, että mies on rakastunut MINUUN ja haluaa elää MINUN kanssani. Eikö kaikille olisi parasta antaa miehen lähteä minun mukaani, kun kerran mitään tunteita eikä seksiä vaimon kanssa ole ollut pariin vuoteen? Miksi pihtaava eukko haluaa pitää miehestään kiinni? Kenen etu se on?

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:
Minäkin olen toinen nainen, mutta en kauaa! Mieheni on luvannut jättää vaimonsa minun takiani, mutta järjestelyissä menee tietysti aikaa. Vaimo kuulema haraa vastaan, vaikka on aivan päivänselvää, että mies on rakastunut MINUUN ja haluaa elää MINUN kanssani. Eikö kaikille olisi parasta antaa miehen lähteä minun mukaani, kun kerran mitään tunteita eikä seksiä vaimon kanssa ole ollut pariin vuoteen? Miksi pihtaava eukko haluaa pitää miehestään kiinni? Kenen etu se on?

Tyhmä provo tai sitten vaan... ei ole provo.

Nykyään kun voi erota ihan yksipuoleisella päätöksellä, siihen ei kenenkään vastaanharaamiset auta. Jos toinen on suhteesta lähteäkseen, hän lähtee. Jos ei lähde, vaan vetoaa erilaisiin syihin, on siitäkin syytä vetää johtopäätöksiä...

Kuulut kategoriaan: Tyhmät naiset.

Kuuluu kategoriaan: Tyhmät nostot.
Jos tämä topicci ei ollut ajankohtainen lokakuun alussakaan, niin miten sitten nyt? Nytkin nostan tyhjänpäiväisen keskustelun kommentillani taas ylös, mutta älkää enää muut tätä nostako.

Toiselle naiselle ihan vain pikku vinkiksi, että tervetuloa lukemaan muiden tiosten naisten kohtaloita blogiini. En haluaisi millään muotoa maalailla piruja seinillesi, mutta totuus la lopputulos on usein aikalailla muuta kuin se mitä ilmeisesti nyt odotat ja toivot.. Kaikkea hyvää sinulle toki, mutta suosittelen pistäytymään blogissani Sivuhuomautuksia (ja edellisessä blogissani Ristiaallokko) Jospa saisit hieman uutta näkökulmaa!

http://anis.ajatukseni.net

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Toiselle naiselle ihan vain pikku vinkiksi, että tervetuloa lukemaan muiden tiosten naisten kohtaloita blogiini. En haluaisi millään muotoa maalailla piruja seinillesi, mutta totuus la lopputulos on usein aikalailla muuta kuin se mitä ilmeisesti nyt odotat ja toivot.. Kaikkea hyvää sinulle toki, mutta suosittelen pistäytymään blogissani Sivuhuomautuksia (ja edellisessä blogissani Ristiaallokko) Jospa saisit hieman uutta näkökulmaa!

Oma mieheni on kyllä niin luotettava, että uskon kyllä siihen että asiat järjestyvät ja hän jättää vaimonsa. Sympatiat teille muille, jotka olette joutuneet kusetetuiksi, mutta en usko tuon koskettavan minua. Olen sen verran hyvä ihmistuntija ja kuten sanottu, tämä mies on kyllä aivan omaa luokkaansa. Luotettava ja suoraselkäinen. Älkää menkö pelimiehen ansoihin!

Oma mieheni on kyllä niin luotettava, että uskon kyllä siihen että asiat järjestyvät ja hän jättää vaimonsa. Sympatiat teille muille, jotka olette joutuneet kusetetuiksi, mutta en usko tuon koskettavan minua. Olen sen verran hyvä ihmistuntija ja kuten sanottu, tämä mies on kyllä aivan omaa luokkaansa. Luotettava ja suoraselkäinen. Älkää menkö pelimiehen ansoihin!

Nyt naurattaa

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:

Nyt naurattaa

No niin naurattaa. Ei kai KUKAAN ihan noin sinisilmäinen voi olla? Luotettava ja suoraselkäinen mies eroaisi ennen kuin aloittaa kakkossuhdetta... Että NIIIIIIN luotettava :D Tikahdun!

Naurakaan pois. Te ette tunne minua ja miestäni. Kun hän jotain lupaa minulle niin kyllä se myös pitää. Vuoden-parin päästä tanssitaan vielä häitämme, kunhan mieheni saa asiansa kotona vaimon kanssa järjestykseen.

Minusta on todella ylimielistä tulla ehdottelemaan jotakin blogin lukemista, missä säälittävät ikuiset kakkoset ruotivat omia pieleenmenneitä suhteitaan. Olkaa naisia ja ottakaa se mikä teille mielestänne kuuluu, älkääkö marisko!

En kyllä ymmärrä miksi tunnet tai tunsit syyllisyyttä suhteesta. Et varmaankaan epärehellisyydellä houkutellut miestä suhteeseen kanssasi? Miehen avokki ei kai ollut sinuun sellaisessa suhteessa jota olisit voinut käyttää väärin?

Sinä et vastaa muiden tunteista, vain omistasi. Miehen elämäntilannetta et tuntenut kuin pintapuolisesti eli missä muodollisuudessa hän eli. Ei ole sinun asiasi huolehtia siitä suhteesta. Se oli miehen asia. Ja ryhtyessään suhteeseen kanssasi oli miehen asia. Ei sinun eikä miehen avovaimon. Heidän suhde oli heidän välinen. Etpä sinäkään tiedä missä hänen avokkinsa luuhasi ehkpäpä miehenkin tietämättä? Ehkä se nainen ei välittänyt miehestä pätkän vertaa, vaan korkeintaan käytti hyväksi. Ei kai ole väärin jos hyväksikäytetty mies saa tuntea rakkautta ja välittämistä.

Tietystikin sitä voi asennoitua avovaimon asemaan ja ajatella ettei itse haluaisi tulla kohdelluksi siten... mutta edelleen. Et tiedä mitkä heidän välit oli.

Mutta, jos ratkaisusi suhteen lopettamisesta tuntuu oikealta ja hyvältä eikä mieskään siihen pullikoinut, niin sittenhän asia on hyvällä mallilla.
Näethän, jos teidän välillä olisi ollut todellista rakkautta toisin kuin miehen ja avovaimon välillä, ette te toisistanne olisi eroon päässeet tahdosta huolimatta... rakkaus voi olla niin voimakas, että asiat järjestää rakkauden toteutumiseksi.

Naurakaan pois. Te ette tunne minua ja miestäni. Kun hän jotain lupaa minulle niin kyllä se myös pitää. Vuoden-parin päästä tanssitaan vielä häitämme, kunhan mieheni saa asiansa kotona vaimon kanssa järjestykseen.

Ei tunneta ei. Laita ihmeessä jo kutsut menemään vieraille häihinne, vaikka siihen kahden vuoden päähän, kun olet noin varma asiastasi...

Alkuperäinen kirjoittaja been there:

Ei tunneta ei. Laita ihmeessä jo kutsut menemään vieraille häihinne, vaikka siihen kahden vuoden päähän, kun olet noin varma asiastasi...

Mahtaisiko tässä olla kyse siitä, että haastat taas riitaa? Tai haluat muuten vaan olla näsäviisas?

Alkuperäinen kirjoittaja nainen2:
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:

Nyt naurattaa

No niin naurattaa. Ei kai KUKAAN ihan noin sinisilmäinen voi olla? Luotettava ja suoraselkäinen mies eroaisi ennen kuin aloittaa kakkossuhdetta... Että NIIIIIIN luotettava :D Tikahdun!

En oikein mitään ymmärrä; mutta eikös SUORASELKÄINEN ja PETTURI ole toistensa vastakohdat?
No ehkä sitten olet niitä harvoja, jotka petturin saavat itselleen. Ja olemaan vastedes luotettava.

Kerroppas toinen nainen kauanko sinun miehesi on harrastanut avioliiton ulkopuolista suhdettaan kanssasi? Itse en olis niinkään varma että se mies sinullakaan aamenen jälkeen pysyis:)) Jos on niin suoran toiminnan mies.

Tämä ei voi olla mikään muu kuin provoilija, joka provoilee provoilemasta päästyäänkin ja nauraa kaulukseensa tai partaansa lukiessaan kiivaita vastauksianne.

Alkuperäinen kirjoittaja No:

Ei tässä mitään provoilua tarvitse harrastaa, kun tunnetaan toisemme ja tiedän ettei hän ikinä pettäisi luottamustani. Kuten tuossa jo totesin, sympatiat teille muille jotka olette tulleet kusetetuiksi, mutta turha sitä on alkaa yleistämään joka puolelle!!! Katkeria olette vain koska itsellenne kävi huonosti. Kyllä minä voin pari vuotta odottaa että asiat saadaan järjestymään ja vaimokin pikkuhiljaa tajuaa tilanteen, kyllä rakkaus sen kestää.

Yhteistyössä