Aivan mahtava tunne kun paskalla käynti uudistaa elämän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ihanaa"

Vieras
En ole eläisäin tuntenu olevani näin energine ja huoleto, mikään taakka ei enää tunnu mahottomalle :)

Mietin jonku aikaa, että alkaiskoha sitä iha blogia kirjuuttamaan vai missä tästä kaikesta kertoisisi. Tulin nyt kuitenki siihe tulokseen, että haluan kertoa ny alkuunsa täällä. Koska olen samassa elämäntilanteessa useiden täällä kirjoittelevien ihmisten kanssa. Haluan kertoa siitä, kuin synkkä masennus, paniikkihäiriö, jatkuva stressi ja kaik turhat taakat on väistyneet elämästäin!

Aiemmin ummetti ummetti aina vaan. Kului päiviä ettei kakkaa tullut vaikka kuinka vessassa ähisteli ja aina oli joku oven takana huutelemassa tai koputtelemassa. Vatsaa turvotti ja oli paha olla. :(

Sitten yhtenä päivänä kun aurinko paistoi erityisen kauniisti kävelin luontaistuote kaupan ohi ja hetken mielijohteesta poikkesinkin sisään. No myyjä kyseli että mitäs olisin vailla ja oliko jotain oireita niin enhän minä sille kehdannu sanoa että kun kakka ei tuu vaan ummettaa vaan koko ajan. Yritin sivusilmällä katsella löytyisikö sopivia tuotteita ja samalla mietin pää punaisena että mitä oireita nyt keksisin sanoa. Silloin kirkastui mielessäni kuin jonkun isomman avittamana muistikuva edellispäiväisestä keskustelusta ystävättäreni kanssa kun hän voivotteli kun iltaisin ei saa nukuttua suonen vedon takia. Henkäsin ääneen että "kun vetää suonta" ja tunsin suurta helpotusta ettei tarvinnut myyjälle mennä niin noloa asiaa sanomaan kun oikeasti oli. Myyjähän isoon ääneen sitten alkoi suosittelemaan tuotteita ja kehumaan että magnesium poistaa ne suonen vedot. Samalla liikkeeseen tupsahti naapurin Marjukkakin. Hertsyykkeri! olis se ollu noloa jos myyjä siinä olisi jotain kakkarohtoja esitellyt. Pakkohan se oli sitten se suositeltu purkki ostaa ja kotimatkalla rupesi jo harmittamaan että pitikö se nyt sinne kauppaan mennä ja mitä tuolle purkille tekisi. Eihän miulla ees koskaan suonta vedä.

Kotona meinasin jo purkin roskiin nakata kun harmitti niin paljo, mutta sit päätin et kai ne iha terveellisiä tabletteja on ku niit kerran terveyskaupas myydäänki. päätin sit muutaman niitä iltasella kipata kurkkuuni. Eipä siin mitää ihmeellist. Illal katteltii telkkarii ja kaik oli niinku normaalistiki. Maha turvoksis ja paha olo. nukkumaan mentiin sit normaalisti. Mut aamulla kuulkaas tapahtu ihme! hyvä ku silmäin sain auki ni tuntu et nyt on kuulkaas kiire vessaan. Ku sinne vessaan pääsin ni voi herrajumala sitä tavaraa tuli ja tuli :O Voisin vannoo et ainaki 5 kiloo lähti painosta! Olo oli niin kevyt etten moista muistanu koskaan kokeneeni. Ja ettekä usko mikä parasta tuosta aamusta alkaen oon saanu jokapäivä käyvä heti aamusta vessassa joka ilta käyn pari tablettia nappaamassa sieltä purkista. Poissa on se elämä ku vessassa tartti ähistellä tuntikausia. Lapsetkin on huomannu kuinka äiti kukoistaa nykyään ja kuulkaa lemmenelämä on saanu iha uutta virtaa. Huh! Ei uskois mitä kaikkea yksi pieni pilleripurkki voi muuttaa!

Mut nyt miuta kyllä vielä kauheesti ihmetyttää et mist se myyjä ties noita miul suositella?
Mitäs te luulette? Näytinkö mie vaan sellaselta ummehtuneelta vai mitä mitä?

ja siis pittää vielä sanoa et jos jollakulla on samanlaisii ongelmii niin kyllä kannattaa kokeilla.

Olen kuin isäni,kakin kerran viikossa tai kahdessa. Rakastamme hyvää ruokaa, molemmat kokkaamme ja tiedämme, että on syötävä kuituja, kuituja ja vielä kerran kuituja. Meillä molemmilla on pahat peräpukamat.
Isäni terkkariin tuli nuori ja reipas lääkäri. Oli luojan onni, että isäni sai hänet. Heti ensikäynnillä isäni sai Levolac-reseptin ja johan alkoi vatsa toimia. Samaa ainetta ostin ilman reseptiä ja olen seitsemännessä taivaassa.

humm joku joskus minua valaisi että kyllä, joku oikeasti pitää kuvien kera kakkablogia. olisin voinut elää ilman sitäkin tietoa, varsinkin ilman sitä linkkiä, luojan kiitos minulla ei ole enää sitä.

Joo, olen minäkin nähnyt tuon. Aika hurja :D.

Mutta ap:lla hieno tarina ja jos ei ole pelkkä illan huvitus, niin ihan oikeasti hieno juttu! Magnesium auttaa tosiaan suonenvetoihin, levottomiin jalkoihin yms. Pitääpä muistaa tästä lähtien itsekin kokeilla jos tuntuu että ummettaa ;).

Tuli heti mieleen tää :D
normal_1009102228.jpg

Yhteistyössä