P
_petomaani_
Vieras
MIes halusi lopettaa seurustelun.. koko uutinen tuli kuin puun takaa.. mitään sen kummempia ongelmia ei ollut, rakastimme ja vannoimme vastakin rakkautta.. menin riitauttamaan juhannuksen.. hän oli kavereidensa kanssa ja tein asiasta ihan liian ison haloon (olin itse töissä).. nyt en saa hänen päätään kääntymään.. "en aio perua mieltäni", hän on todennut, vaan haluaa olla yksin.. ei seurustella.. asumme saman katon alla, harrastamme seksiä (viimeksi eilen 2 kertaa) ja syyskuun lomalle Kyproksellekin hän on luvannut lähteä (maksettu mikä maksettu).. Hän on mun elämäni rakkaus ja olen sanonut, että odotan häntä maailman loppuun asti.. Jos en jaksa, lähden pois.. tähtien luo.. :´( .. miksi mies haluaa olla yhtäkkiä yksin???? Onko mulla enää mitään saumoja saada hänet takaisin!! En kestä elää ilman häntä.. sydän on aivan karrella.. Yhdessä ollaan oltu kohta 2 vuotta ja viime syyskuussa menimme kihloihinkin..
Nyt kaikki on vaan yhtä sumua ja resuista.. olen itse lähemmäs 30-v, mieheni muutaman vuoden nuorempi.. joten teinejä emme ole.. APUA!! Kuinka saada mies takaisin????
Nyt kaikki on vaan yhtä sumua ja resuista.. olen itse lähemmäs 30-v, mieheni muutaman vuoden nuorempi.. joten teinejä emme ole.. APUA!! Kuinka saada mies takaisin????