Ajatella, 3 päivää ja sitten =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos :)

Vieras
Meidän uusi vauva syntyy :)
Perjantaina siis saadaan uusi perheenjäsen.
Kaikki joulutouhut on valmiiksi tehty, juuri verhot vaihdettu ja jouluvalot laitettu :) Paketit odottaa joulupukkia, aattoa ja pieniä leikkijöitä.

Nyt saa siis vauva joulu ja joulukiirettömyys alkaa :)

Ihanaa Joulun odotusta kaikille :)

Kuulostaapa idylliseltä. Lapset leikkivät hiljaisina olohuoneen lattialla kynttilän valossa kun itse istut pehmoisella sohvalla imettämässä rauhallista vauvaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja uuuuuuuuuuuu:
Kuulostaapa idylliseltä. Lapset leikkivät hiljaisina olohuoneen lattialla kynttilän valossa kun itse istut pehmoisella sohvalla imettämässä rauhallista vauvaa ;)

:D Ihana mielikuva, muttei kannata ruokkia/vaalia sitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Juu näin meillä on aina ;)
Ei taida 3 ja 2v ihan tuohon pystyä ;)
Ja vauva ei varmaan koskaan itke, ollaan ihan hissun kissun ja nautitaan elämästä....

No ihan tätä en hakenut vaan sitä että nyt kaikki valmiina ja pimeän syksyn jälkeen se odotettu vauva ja joulu tulee :) Oli sitten rauhallista tai ei.

mulla on nyt 2kk ikänen vauva ja kaksi isompaa sisarusta ja annan sulle miljoonan jos mun joulu on tollanen. Vauva on kyllä rauhallinen, mutta....

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

mulla on nyt 2kk ikänen vauva ja kaksi isompaa sisarusta ja annan sulle miljoonan jos mun joulu on tollanen. Vauva on kyllä rauhallinen, mutta....

:laugh:

Ei taida tämän ikäisten kanssa olla rauhallista missään ;)
Mutta nautitaan siitä ajasta kun lapset pieniä ja niillä ei huolia mistään.
Mukavaa Joulua teillekkin ja Onnea uudesta pienestä :)

Sektioon menossa? Vai tarkotatko, että kahden viikon päästä hermorauniona synnytät 5-kiloisen vauvan ja repeet korvaan asti ja jouluna et pysty istuu persiilläs ja joka paikka on kaameessa siivossa ja jouluverhotkin osittain revennyt jo alas pitimistään?

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

:D
Toivossa on kuitenkin hyvä elää :D

Meidän vaavin laskettu aika on parin viikon päästä. Mäkin teen kovasti jouluvalmisteluja, jotta sitten saadaan rauhassa olla kun vaavi saapuu. Ylikin voi hyvin mennä mennä, mutta onpahan joulu valmisteltu -syntyi hän sitten ennen tai jälkeen joulun. Meillä eka vauva kyseessä vielä, joten tästä joulusta tulee unohtumaton...

Alkuperäinen kirjoittaja tää kans:
Meidän vaavin laskettu aika on parin viikon päästä. Mäkin teen kovasti jouluvalmisteluja, jotta sitten saadaan rauhassa olla kun vaavi saapuu. Ylikin voi hyvin mennä mennä, mutta onpahan joulu valmisteltu -syntyi hän sitten ennen tai jälkeen joulun. Meillä eka vauva kyseessä vielä, joten tästä joulusta tulee unohtumaton...

Onnea teillekkin :)
Meillä vauva tulee tasan rv38 kun käynnistetään, aika raskaita onkin kahden pienen kanssa nämä viimeiset viikot ison mahan kanssa. Elämä taas muuttuu ja ei varmasti tarvitse loikoilla eikä miettiä mitä tekisi. Huutakoot lapset tai ei niin nyt nautitaan.
Onnellista loppu odotusta, minulla ainakin viim. raskaus ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ja mukavaa loppuodotusta kun sitä on niin vähän enään :heart: :)

Kiitos :) Ehkä se ei niin auvoista ole mutta toivotaan parasta :)
Kahden pienen kanssa olleena tietää jo ettei se vauva-arki ole pelkkää ruusuilla tanssia ;)
Mutta kun oli edellisen niin hilkulla menettää niin arvotkin menee uusiksi.
Nyt vaan toivotaan että kaikki menee nappiin ja vauva voi hyvin :)

Yhteistyössä