Leikittäiskö vähän salapoliisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomaton juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jopas oli ketju. :D Missään nimessä tuo nainen ei ole ollut raskaana, ei missään tuollaisia hoitokäytäntöjä ole, mutta ihan kivoja tarinoita hän keksii. Lienee katsonut liikaa saippuasarjoja.

Meidän kaikkien yksi yhteinen kaveri on myös miettinyt tätä hommaa, ja ollaan nyt hänen kanssaan keskusteltu asiasta. Tultiin lopputulokseen, että tää meidän kaveri kysyy tälät vedätetyltä mieheltä asiasta heti kun hänet seuraavan kerran tapaa. Pakkohan tässä nyt on aluksikin selvittää onko tämä mies edes tajunnut ettei tyttöystävänsä mitenkään ole voinut olla raskaana, vai onko hänkin kenties mukana tässä sadussa, ja jos on, niin miksi ihmeessä tällaiseen on päädytty? Lupaan kyllä tulla kertomaan kun tarina saa joskus jonkinmoisen lopun, mutta tähän mennessä kukaan ei ole saanut selville mitään lisätietoja, joten oon nähnyt vähän turhaksi päivittää tätä ketjua.

Sain toissapäivänä tän tytön tunnustamaan mulle koko jutun. Niinhän se meni, että hän oli alunperin keksinyt raskauden jotta saisi miehen pidettyä. Kun mies olikin innoissaan pitämässä lasta, hänen oli pakko koittaa raskautua, mutta ei yrityksistä huolimatta onnistunut. Kerroin sitten tälle miehelle koko jutun, ja nyt mies on tänään jättänyt tämän tytön ja muuttaa takaisin kotikuntaansa. En tiedä miten tyttö tämän ottaa, en ole puhunut hänen kanssaan, mutta varmaan tulee vihaamaan mua loppuelämänsä.

On ihan hänen oma mokansa.. Jossakin vaiheessahan hän olisi jäänyt kiinni, eli turha parkua.

Näin mäkin ajattelen. Tää mies oli kyllä tosi järkyttynyt kun tajusi koko jutun. Sanoi kyllä että oli koko ajan tiennyt että jotain outoa on meneillään,mutta ei olis kuulemma koskaan uskonut että koko raskaus on keksitty juttu. Oli kulemma jossain vaiheessa epäillyt että lapsi ei olis hänen, vaan että se olis saanut alkunsa myöhemmin kuin väitetty. Tää tyttö on kuulemma "raskauden" alkuvaiheessa nähnyt muutamia kertoja exäänsä, ja tästä oli tän miehen epäilyt heräneet. Kun selitin hänelle kaikki yksityiskohdat joiden takia ei ole mahdollista että tyttö on ollut raskaana, hänelle vihdoin valkeni koko sotku. Tuntui vaan todella pahalta katsoa kun ihminen muuttuu ihan valkoiseksi ja vaikuttaa musertuvan ihan totaalisesti. Parempi kuitenkin näin kuin se, että homma ois paljastunut vasta vuosien päästä, esim. sitten kun he oikeasti olisivat päättneet hankkia lapsia. Luulis että mies olis siinä vaiheessa alkanut ihmettelemään miksi neuvolakortissa tai muuallakaan ei ole mainintaa ekasta raskaudesta.

[QUOTE="minä";22585499]Mitä sanoit tytölle että hän paljasti jutun?[/QUOTE]

Selitin muka yhdestä toisesta tutusta kuinka oli huijannut saaneensa keskenmenon viikolla 17 ja väitti että se tuli vaan verenvuotona ulos, vaikka se ei ole mahdollista, vaan noilla viikoilla lapsen joutuu jo synnyttämään. Muutenkin kerroin kaikenlaisia yksityiskohtia tästä keksimästäni tapauksesta joiden takia ei ole mahdollista että hän ois raskaana ollutkaan. Yht' äkkiä tyttö vaan totesi että "sä oot tainnut tajuta?" Ja olin edelleen ihan että mitä meinaat? :D Sitten hän selitti koko jutun mulle. Sanoin sitten ihan suoraan että mun mielestä tollainen on luokattoman ala-arvoista, enkä voi mitenkään hyväksyä tai edes ymmärtää tuollaista käytöstä. Sanoin myös että mun on pakko kertoa miehelle, jolloin tää tyttö alkoi poraamaan ettei tiedä mitä tekee jos mies jättää hänet. Ikävä sanoa, mutta eipä paljoa painanut ne itkut, enhän mä ois mitenkään voinut olla kertomatta.

Yhteistyössä