Leikittäiskö vähän salapoliisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomaton juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öh;22372285:
Tää on kyllä mielenkiintoinen tapaus :)
Aika harvan pää kestäis kantaa kuollutta sikiötä päivä tolkulla, itse en ainakaan pystynyt, vaan ihan samantien käynnistys. Sekin vähän hämmästyttää että ollaan useampaan otteeseen käynnistämässä, mutta kuitenkaan ei ole käynnistynyt ja sitten päätetäänkin antaa sikiön vielä kasvaa kohdussa sellaiset pari kuukautta. Eihän tossa oikeasti ole päätä eikä häntää. Toisaalta ap:llä on varmaan ihan hauskaakin seurata tällaista tapausta lähi etäisyydeltä, mulla ainakin olisi hauskaa :)

Mulla ei oo yhtään hauskaa, eilenkin alkoi vaan itkettää koko juttu. Mä en tajua miten joku voi tehä tollasta, ja ennen kaikkea miksi?? Mitä hyötyä siitä vois olla?

Voisko olla niin, että molemmat osapuolet ois mukana huijauksessa? Tai sitten, että tää nainen on aluks huijannu miestä olevansa raskaana, ( onhan sitä aika pitkälle kuitenki mahdollista kusettaa, jos mies ei käy neuvolassa naisen kanssa, eikä kaikki miehet, joilla ei siis ennestään lapsia oo, välttämättä tajua mitään ultrakuviakaan kysellä, ne "ei ihan terävimmät kynät" nimittäin ) ja sitten kun nainen on jäänyt miehelleen kiinni, niin jos miestä hävettää eukkonsa huijaus niin paljon, ettei kehtaa myöntää sitä kavereilleen?? Että oisivat yhdessä sit keksineet tarinalle melkoisen sairaan lopun? Joko oot sen naisen työpaikasta kysyny, onko äippälomalla?

Voisko olla niin, että molemmat osapuolet ois mukana huijauksessa? Tai sitten, että tää nainen on aluks huijannu miestä olevansa raskaana, ( onhan sitä aika pitkälle kuitenki mahdollista kusettaa, jos mies ei käy neuvolassa naisen kanssa, eikä kaikki miehet, joilla ei siis ennestään lapsia oo, välttämättä tajua mitään ultrakuviakaan kysellä, ne "ei ihan terävimmät kynät" nimittäin ) ja sitten kun nainen on jäänyt miehelleen kiinni, niin jos miestä hävettää eukkonsa huijaus niin paljon, ettei kehtaa myöntää sitä kavereilleen?? Että oisivat yhdessä sit keksineet tarinalle melkoisen sairaan lopun? Joko oot sen naisen työpaikasta kysyny, onko äippälomalla?

en tiedä tarkkaan missä tyttö on töissä. kuten sanottu, olen ollut vasta tutustumassa häneen paremmin, miehen tunnen paremmin. Tiedän vain että hän on terveydenhuoltoalalla, käsittääkseni psykiatrian puolella.

Moikka. En tiedä sen enempää uutta kuin että tää pariskunta on menossa tänään baariin. Edelleen se kuollut vauva on olevinaan mahassa, eli eiköhän tää oo ihan selvä että koko raskaus on ollut ihan kokonaan vedätystä. :/ Haluisin vaan tietää miksi, ja sen onko tää mieskin mukana juonessa vai vaan tosiaan niin hölmö ettei vieläkään tajua.

Itsekin olen törmännyt kahteen "munchausenin syndroomasta" kärsivään (minähän en kenenkään diagnooseja tiedä, mutta...), ja tämä viimeisin oli parikin kertaa ""raskaana", ja sai keskenmenon.
Mutta u´nohti sitten välillä omia puheitaan, kerran kysyin kun en ollut puoleen vuoteen nähnyt ja itse viimeisilläni raskaana ja hänen piti olla ihan samoilla viikoilla: täh, siis miten niin raskaana?...
Ai niin , öööö tuota siinä huomattiin istukassa semmoinen vaarallinen juttu mikä olisi riskeerannut sekä äidin (eli hänen ) ja vauvan hengen ja siksi piti tehdä myöhäinen keskeytys... Jepjep.
On muuten terveydenhoitoalalla töissä, vink vink. Ja tällä naisella oli siis aivan uskomattomia tarinoita, varsinkin läheisistään, välillä ne kuoli syöpään ja heräs vahigossa myöhemmin henkiin (unohti "tappaneensa" jo tarinoissaan )joten kuolivat ihan eri sairauteen vielä toistamiseen....

Itsekin olen törmännyt kahteen "munchausenin syndroomasta" kärsivään (minähän en kenenkään diagnooseja tiedä, mutta...), ja tämä viimeisin oli parikin kertaa ""raskaana", ja sai keskenmenon.
Mutta u´nohti sitten välillä omia puheitaan, kerran kysyin kun en ollut puoleen vuoteen nähnyt ja itse viimeisilläni raskaana ja hänen piti olla ihan samoilla viikoilla: täh, siis miten niin raskaana?...
Ai niin , öööö tuota siinä huomattiin istukassa semmoinen vaarallinen juttu mikä olisi riskeerannut sekä äidin (eli hänen ) ja vauvan hengen ja siksi piti tehdä myöhäinen keskeytys... Jepjep.
On muuten terveydenhoitoalalla töissä, vink vink. Ja tällä naisella oli siis aivan uskomattomia tarinoita, varsinkin läheisistään, välillä ne kuoli syöpään ja heräs vahigossa myöhemmin henkiin (unohti "tappaneensa" jo tarinoissaan )joten kuolivat ihan eri sairauteen vielä toistamiseen....

Kuulostaa patologiselta valehtelijalta. Münchausen syndroomaan kuuluisi kaiketi se että myös hoidattaisi itseään näistä keksityistä vaivoista terveydenhuollon ammattilaisilla. Luultavasti sellaista ei ole näissä tapauksissa ollut...?

Ei juurikaan mitään uutta, siellä ne istui torstaina baarissa dokaamassa, ja tytöllä oli olevinaan edelleen se lapsi mahassa. Kiinnostais kovin millä keinolla hän aikoo kertoa sen vauvan tulleen ulos. :D Tuli muuten itse asiassa just mieleen, että mä tapasin kerran tän tytön äidin (ollessani tytön kanssa kaupungilla) eikä tää äiti maininnut sanallakaan mistään raskaudesta. Tosin se nyt ehkä on vielä ihan normaalia ettei siitä joka käänteessä puhuta, mutta tuli vaan mieleen, koska tää äiti vaahtosi tytölle kalkin ja vitamiinien syömisestä "koska hän on niin laiha". :O

Moikka.
Viikonlopun aikana ei oo ilmennyt mitään uutta, mitä nyt tän pariskunnan mies kävi taas kylässä, mutta ei puhunut koko aiheesta mitään. Hämmästyttävän normaalilta hän vaikutti siihen nähden että olevinaan heidän vauvansa oli juuri kuollut, oli kavereiden kanssa lähdössä baariin ihan hyväntuulisena. Tyttö on edelleen kotona, ollut koko viikonlopun, joten joku tässä nyt mättää. Mä vaan ihmettelen että miksei kukaan muu oo kummissaan kun tästä "raskaudesta" kuitenkin tietää 90% heidän ystävistään. Seuraavan kerran kun nään jompaa kumpaa, aion ihan suoraan kysyä mikä juttu tää oikeesti on, mä en jaksa leikkiä tällaista "ei puhuta aiheesta niin ihmiset unohtaa"-leikkiä.

Voisko olla niin, että mies sepittää. Että on ihan alussa tullu keskenmeno ja mies ei ole vaan sitä hyväksynyt. Ja voihan se tyttöystävä olla sairaslomallakin, kun on nuo keskenmenot joillekin naisille hyvinkin traumaattisia :(

Voisko olla niin, että mies sepittää. Että on ihan alussa tullu keskenmeno ja mies ei ole vaan sitä hyväksynyt. Ja voihan se tyttöystävä olla sairaslomallakin, kun on nuo keskenmenot joillekin naisille hyvinkin traumaattisia :(

Itseasiassa mä löysin yks päivä tän tytön kirjoittamaa tekstiä niiden suhteesta, kyllä se aika pitkälti vaikutti siltä että hän on aluksi ollut tälle miehelle lähinnä kesäkissa, ja syksyn tullen kun ois pitänyt jatkaa eri teitä, niin tää mimmi on takertunut pakkomielteenomaisesti tähän mieheen. Siitä mä olen ihan varma että tää koko "raskaus" on alunperin ollu tytön suunnitelma saada mies kokonaan itselleen. Sitä taas ei tiedä onko mitään raskautta koskaan ollutkaan ja onko tää mies nyt loppuvaiheessa myös lähtenyt mukaan juttuun...

Yhteistyössä