V
vierailija
Vieras
Kerro itsestäsi enemmän. Ehkä en ole vielä lukenut kirjoituksiasi.Minä olen ollut vakkari viimeiset sata vuotta, joten minua ei kukaan kiusaa. Eli en edes ajattele sellaisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerro itsestäsi enemmän. Ehkä en ole vielä lukenut kirjoituksiasi.Minä olen ollut vakkari viimeiset sata vuotta, joten minua ei kukaan kiusaa. Eli en edes ajattele sellaisia.
Se kiusaa vaa mummoja joka päivä tällä palstalla ja tekee jatkuvasti uusia ketjuja, joihin tiedät kyllä ketkä osallistuu..Ei ap mene mihinkään. Se on mummojen kiusaaja.
Ai se entinen mies ja se nykynen elättäjä?Se kiusaa vaa mummoja joka päivä tällä palstalla ja tekee jatkuvasti uusia ketjuja, joihin tiedät kyllä ketkä osallistuu..
60bäset mahtimunatAi se entinen mies ja se nykynen elättäjä?
Voimia sulle. Tuo reppana on joku säälittävä tyyppi, joka kannattaa ohittaa kuten ojassa makaavat juopot. No, niiltä kannattaa tarkastaa, että on hengissä. On ne arvokkaampia ku ap.Ilmiannettu viesti. Joillekin saman asian toistaminen on turhaa.
Yltyvät vain lisää levittämään valheitaan. Somekirjoittamisessa on riesansa.
Ohjaaja ja kirjailija Juha Hurme sanoo uusimmassa Anna-lehdessä ettei dokaa eikä ole somessa. Siten hänellä on eläkeläisenä runsaasti aikaa kaikkeen mukavaan tekemiseen. Artikkeli on netissä vain kirjautuneille.
Olen absolutisti ja aikoinaan perustanut kotikulmilleni alkoholistien läheisille vertaisryhmän Al-Anon. Entinen puolisoni pääsi pitkän yrittämisen jälkeen täysin vapaaksi alkoholista nollaluvulla. Juha Hurme kertoo lehtijutussa psykoosistaan ja masennuksestaan, jotka pitkälti juontuivat hänen vaikeasta äitisuhteesta.
Jos tämä perhepalsta olisi nimensä veroinen, tätäkin asiaa voisimme käsitellä hyvässä hengessä ilman Lepa-huhuilijan häiriköintejä.
Pahoittelen suunnattomasti S-ryhmän kaippaketjun henkilökunnalle ja työnantajille mahdollisesti aiheuttamaani mielipahaa, koska aikoinaan rupattelin alepa-kauppareissuistani Annan keskustelupalstoilla. Alkossa olen käynyt vain kerran ostamassa parin desin konjakkipullon vaihtoehtohoitoa varten. Juoma kaadettiin kesämökin nurmikolle kirouksen poistamiseksi. Nyt tuonkin asian voin kertoa julkisuudessa, sillä tapauksesta on aikaa reilusti yli 20 vuotta. Iloitaan elämästämme ilman sapekasta somea ja dokailusta irvailua.
Kiitos viestistäsi!Voimia sulle. Tuo reppana on joku säälittävä tyyppi, joka kannattaa ohittaa kuten ojassa makaavat juopot. No, niiltä kannattaa tarkastaa, että on hengissä. On ne arvokkaampia ku ap.
Kiusaaminen on ok jos ei tunne toista? Tai tärkeintä taitaa olla, ettei kiusaajaa tunnetaEiköhän somekiusaamista ole vain sellaisilla alustoilla, joilla ihmiset ovat omalla nimellä ja kasvoillaan.
Täällä ei ole kukaan omalla nimellään ei edes ns mustat.
Joten mitä väliä on sillä että täällä kirjoittelee.
Ehkä joku hoitaa mielenterveyttään minua solvaamalla.Kiusaaminen on ok jos ei tunne toista? Tai tärkeintä taitaa olla, ettei kiusaajaa tunneta
Niin, usein juuri siksi vieraiilijat eivät suostu kirjautumaan.Kiusaaminen on ok jos ei tunne toista? Tai tärkeintä taitaa olla, ettei kiusaajaa tunneta
Ehkä joku hoitaa mielenterveyttään minua solvaamalla.
Olen saanut tällä palstalla paljon kuraa niskaani, ettei mikään elämänalueeni ole jäänyt loukkaamatta. Luin matkalla englanninkielisen kirjan miten opitaan ajattelemaan tervehenkisesti. Kirja ei ole pk-seudun kirjastoissa, ja löytyy Akateemisesta kirjakaupasta vain ruotsiksi käännettynä.
Voin itse päättää mitä mieltä olen asioista ja miten niihin suhtaudun.
Minuun ei haukku haavaa tee.
En ole koskaan ollut Facebookissa enkä muissakaan hömppäalustoissa./korjasin
Voimia sulle. Tuo Lepa on joku säälittävä tyyppi, joka kannattaa ohittaa kuten ojassa makaavat juopot. No, niiltä kannattaa tarkastaa, että on hengissä. On ne arvokkaampia ku ap.
Näin tänään tuttuni joka on joutunut palstalla toistuvasti kiusatuksi. Surukseni huomasin AA:n unohtaneen AA:n opit ja narauttaneen kotiviinikanisterin korkin auki. Ölisi tuossa lähipuistossa vain yksi kenkä jalassa ja toisen jalkapohja oli musta kuin neekerinsielu. Eikä kyseessä ollut, että hän olisi hukannut kengän vaan, että hän oli löytänyt yhden kengän. Muistakaa kun haukutte ihmisiä saattaa hän sortua ja kohta ölisee Helsingin puistoissa kuin vajaamielinen.