Ajatteletteko ikinä palstakiusaamisen seurauksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmiannettu viesti. Joillekin saman asian toistaminen on turhaa.
Yltyvät vain lisää levittämään valheitaan. Somekirjoittamisessa on riesansa.
Ohjaaja ja kirjailija Juha Hurme sanoo uusimmassa Anna-lehdessä ettei dokaa eikä ole somessa. Siten hänellä on eläkeläisenä runsaasti aikaa kaikkeen mukavaan tekemiseen. Artikkeli on netissä vain kirjautuneille.
Olen absolutisti ja aikoinaan perustanut kotikulmilleni alkoholistien läheisille vertaisryhmän Al-Anon. Entinen puolisoni pääsi pitkän yrittämisen jälkeen täysin vapaaksi alkoholista nollaluvulla. Juha Hurme kertoo lehtijutussa psykoosistaan ja masennuksestaan, jotka pitkälti juontuivat hänen vaikeasta äitisuhteesta.
Jos tämä perhepalsta olisi nimensä veroinen, tätäkin asiaa voisimme käsitellä hyvässä hengessä ilman Lepa-huhuilijan häiriköintejä.
Pahoittelen suunnattomasti S-ryhmän kaippaketjun henkilökunnalle ja työnantajille mahdollisesti aiheuttamaani mielipahaa, koska aikoinaan rupattelin alepa-kauppareissuistani Annan keskustelupalstoilla. Alkossa olen käynyt vain kerran ostamassa parin desin konjakkipullon vaihtoehtohoitoa varten. Juoma kaadettiin kesämökin nurmikolle kirouksen poistamiseksi. Nyt tuonkin asian voin kertoa julkisuudessa, sillä tapauksesta on aikaa reilusti yli 20 vuotta. Iloitaan elämästämme ilman sapekasta somea ja dokailusta irvailua.
Voimia sulle. Tuo reppana on joku säälittävä tyyppi, joka kannattaa ohittaa kuten ojassa makaavat juopot. No, niiltä kannattaa tarkastaa, että on hengissä. On ne arvokkaampia ku ap.
 
Voimia sulle. Tuo reppana on joku säälittävä tyyppi, joka kannattaa ohittaa kuten ojassa makaavat juopot. No, niiltä kannattaa tarkastaa, että on hengissä. On ne arvokkaampia ku ap.
Kiitos viestistäsi!
Minulla on aina ollut kintereilläni roikkuvia kiusankappaleita.
Olen hyvällä tuulella. Kävin aamulla verikokeessa, jossa oli näytteen ottajana hieman suomea korostaen puhuva komea nuori mies. Iltapäivällä kilahti puhelin. Viestissä kerrottiin, että reseptini on uusittu. Pk-seudulla vielä julkinen terveydenhoito sujuu mallikkaasti. Oli mukava istua tunti jonossa ja kuunnella ihmisten viisasta rupattelua elämästään. Yksi miehistä kertoi vuosia sitten sairastaneensa aivoinfarktin ja maanneensa teholla kaksi viikkoa.
Elävä elämä on paljon mielenkiintoisempi kuin internetin syöverit.
Kun palasin tällä viikolla varhain aamulla takaisin Suomeen pitkältä lennolta, tuntui oudolta katsella suomalaisia ihmisiä. Kaikki olivat talvitamineissaan ja hyvin rauhallisia ja hiljaisia. En ole kertonut elämästäni tällä palstalla oikeastaan yhtään mitään enkä tule kertomaan. Jokainen saa kuvitella mielessään minusta mitä haluaa. Peiliteoria toimii. Ihminen näkee kuvastimesta yleensä vain itsensä.
 
Eiköhän somekiusaamista ole vain sellaisilla alustoilla, joilla ihmiset ovat omalla nimellä ja kasvoillaan.

Täällä ei ole kukaan omalla nimellään ei edes ns mustat.
Joten mitä väliä on sillä että täällä kirjoittelee.
 
Kiusaaminen on ok jos ei tunne toista? Tai tärkeintä taitaa olla, ettei kiusaajaa tunneta
Ehkä joku hoitaa mielenterveyttään minua solvaamalla.
Olen saanut tällä palstalla paljon kutaa niskaani, ettei mikään elämänalueeni ole jäänyt loukkaamatta. Luin matkalla englanninkielisen kirjan miten opitaan ajattelemaan tervehenkisesti. Kirja ei ole pk-seudun kirjastoissa, ja löytyy Akateemisesta kirjakaupasta vain ruotsiksi käännettynä.
Voin itse päättää mitä mieltä olen asioista ja miten niihin suhtaudun.
Minuun ei haukku haavaa tee.
En ole koskaan ollut Facebookissa enkä muissakaan hömppäalustoissa.
 
Kiusaaminen on ok jos ei tunne toista? Tai tärkeintä taitaa olla, ettei kiusaajaa tunneta
Niin, usein juuri siksi vieraiilijat eivät suostu kirjautumaan. :(

He sen sijaan uhriutuvat ja kertovat liikuttavia tarinoita kuvitelluista kärsimyksistään.
Hesarikin tunnistaa muoti-ilmiön:
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä joku hoitaa mielenterveyttään minua solvaamalla.
Olen saanut tällä palstalla paljon kuraa niskaani, ettei mikään elämänalueeni ole jäänyt loukkaamatta. Luin matkalla englanninkielisen kirjan miten opitaan ajattelemaan tervehenkisesti. Kirja ei ole pk-seudun kirjastoissa, ja löytyy Akateemisesta kirjakaupasta vain ruotsiksi käännettynä.
Voin itse päättää mitä mieltä olen asioista ja miten niihin suhtaudun.
Minuun ei haukku haavaa tee.
En ole koskaan ollut Facebookissa enkä muissakaan hömppäalustoissa./korjasin
 
Näin tänään tuttuni joka on joutunut palstalla toistuvasti kiusatuksi. Surukseni huomasin AA:n unohtaneen AA:n opit ja narauttaneen kotiviinikanisterin korkin auki. Ölisi tuossa lähipuistossa vain yksi kenkä jalassa ja toisen jalkapohja oli musta kuin neekerinsielu. Eikä kyseessä ollut, että hän olisi hukannut kengän vaan, että hän oli löytänyt yhden kengän. Muistakaa kun haukutte ihmisiä saattaa hän sortua ja kohta ölisee Helsingin puistoissa kuin vajaamielinen.
😁
 
Ei tosiaankaan tee haukku haavaa.
Kirjoitin muutaman lauseen ylös tuosta mainitsemastani kirjasta.
Joku kirjoittaa tämän palstan Ukraina-ketjussa kuunnelleensa automatkallaan Patmos-radion propagandaa.
Ihmiset altistavat itsensä monenlaiselle saastalle.
Sitten pää menee sekaisin ja yhteiskunnan voimavarat ovat minimissään. Ei kannata leikkiä mielenterveydellään.
Tämänkin palstan viesteistä vain murunen on painokelvollista tavaraa. Loput ovat täyttä roskaa ja panettelua.
Olen tehnyt pitkän urakan vapaaehtoisena netissä.
En innosta ketään tähän viheiliäiseen hommaan.
Pysykää mahdollisimman paljon poissa netistä ja lukekaa laadukkaita paperisia kirjoja, joiden raakavedokset ovat kulkeneet monien lukijoiden käsien kautta ennen painokoneisiin pääsyä.
Nettiin voi sylkäistä törkyä kuka tahansa ilman vastuuta.
 

Yhteistyössä