Ajattelitko, että seksin harrastaminen pikkulapsi perheessä on haasteellista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Odotapa teini-ikää...

Tunnelma hyvä, osapuolet lämmenneet (makkarin ovi kiinni niin väkisinkin alkaa pukkaa hikeä), nyt...
Teini lähtee jääkaapille/vessaan/hakemaan kadonneita tavaroitaan. Sytyttää kaikki huushollin valot päälle ja kysyy NUKUTTEKS TE JO???
Juu ei!
TAI teini tupsahtaa sängyn viereen seisomaan: koita onks mulla kuumetta/sun pitää allekirjoittaa tää/huomenna pitää olla sukset koulussa, missä ne on/saanks mä mennä kaverille viikonloppuna yöks/mulla on hirvee nälkä (siis taas?!?)/voinko ottaa tatuoinnin tai lävärin...
SIIS onko niillä joku seksitutka vai käyttääkö ne tilannetta hyväkseen???
Jos sanoo että kun makkarin ovi on kiinni, me halutaan olla rauhassa niin vastaus on: Ai sorry, en huomannu tai ai miks?

Joku perheterapeutti joskus sanoi että vanhempien makuuhuoneessa tulisi aina olla lukko. Seksin harrastamista en haasteelliseksi ole kokenut mutta voisin kuvitella että isompien lasten kanssa vois olla juuri tuollaista mutta siihenkin auttaa se lukko.

Nimenomaan kun talo on täynnä teinejä eli omat ja varastetut teinit niin haasteellista on.Meillä hyödynnetään iltavuoroviikon aamuhetket,sen jälkeen kun teinit on potkaistu koulutielle tai aamuvuoroviikolla ennen viittä =)
Iltaisin on turha edes haaveilla,me kuukahdetaan saletisti ennen teinejä.

[QUOTE="vieras";22634459]Milläs niitten hörökorvat lukitaan vai pitääkö alkaa harjoittaa "zenseksiä"?[/QUOTE]

Juu katsos kun se makkarin oven lukko ikäänkuin lukitsee niiden korvat myös :xmas: Hyvin siinä tunnelmaan pääsee kun teini häärää oven toisella puolella. Tai ehkä nämä ketjuun lukkoja ehdottavat palstailijat asuvat suuuren suuuurissa lukaaleissa :saint:

[QUOTE="muu";22634476]Juu katsos kun se makkarin oven lukko ikäänkuin lukitsee niiden korvat myös :xmas: Hyvin siinä tunnelmaan pääsee kun teini häärää oven toisella puolella. Tai ehkä nämä ketjuun lukkoja ehdottavat palstailijat asuvat suuuren suuuurissa lukaaleissa :saint:[/QUOTE]

no tuota. en tiedä miten teillä on seksiä harrasteltu,kun lapset on olleet pieniä.vai silloinko voi siis huutaa niinpaljon kuin sielu sietää ? että vasta lasten tullessa teini-ikään,pitää alkaa sitä asiaa "rajoittaa".

Nykyään toimii taas ihan ok ilman kummoisia erityisjärjestelyjä, mutta joskus aikanaan kun talossa oli 8 pikkulasta alle kouluiän, meillä oli käytössä makkarin ovenkahvaan ripustettava lappu
"Älä häiritse. Isi ja äiti rakastelee."

Pienen harkinnan jälkeen päädyimme tuohon nimenomaiseen sanamuotoon, koska kaikki muu tuntui epärehelliselle.

Lapsille ei tainnut jäädä suurempia traumoja, koska taannoin kun koko lauma (omat pienet, kaikki lapsenlapset ja poikani tyttöystävän lapsi) jäivät meille viikonlopuksi, nuoriso oli pykännyt hoitolaukkukasan päälle "lahjan".
Ottaisin kuvan, mutta en löydä sitä just nyt mistään:

Vanerista leikattu kyltti, jossa koukku jotta sen voi ripustaa ovenkahvaan ja kauniisti miranolilla kirjoitettu teksti:
"Älä häiritse. Mummi ja vaari rakastelee."

:D

Viimeksi muokattu:
Nykyään toimii taas ihan ok ilman kummoisia erityisjärjestelyjä, mutta joskus aikanaan kun talossa oli 8 pikkulasta alle kouluiän, meillä oli käytössä makkarin ovenkahvaan ripustettava lappu

Pienen harkinnan jälkeen päädyimme tuohon nimenomaiseen sanamuotoon, koska kaikki muu tuntui epärehelliselle.

Lapsille ei tainnut jäädä suurempia traumoja, koska taannoin kun koko lauma (omat pienet, kaikki lapsenlapset ja poikani tyttöystävän lapsi) jäivät meille viikonlopuksi, nuoriso oli pykännyt hoitolaukkukasan päälle "lahjan".

Vanerista leikattu kyltti, jossa koukku jotta sen voi ripustaa ovenkahvaan ja kauniisti miranolilla kirjoitettu teksti:

Tää on ihana =)

Tottahan se, miksi lapsilta asiaa salaamaan, kun hoksaavat kuitenkin.

Mulla oli lapsena kaveri jonka isä teki reissuhommia. Tämä kaveri jutteli kerran mun äidille että isä tuli taas reissusta, toi heille kivoja tulijaisia ja meni sitten äitin kanssa nukkumaan oven taakse, kun oli niin väsynyt....Nukkuumpa hyvinkin ;) Äitini sanoi että oli vaikea peitellä naurua, niin rehvakaasti ja tosissaan mun kaverini oli tätä tarinaa kertonut.

onnea.
sait juuri Palstan PervoPirjo - tittelin :D

onnea.
sait juuri Palstan PervoPirjo - tittelin :D

Nyt vasta?
Mä luulin että sain sen jo aiemmin, kun jollekin sanoin että fantasiat on kivoja leikkikaluja parisuhteessa. Joku täti alkoi sillä raaka-aineella oitiskokata hernesopppaa nokassaan.
Hänen mielestään fantasiat pitää TUKAHDUTTAA, jotta ihmisellä olisi terve seksielämä.

:laugh:

[QUOTE="muu";22634476]Juu katsos kun se makkarin oven lukko ikäänkuin lukitsee niiden korvat myös :xmas: Hyvin siinä tunnelmaan pääsee kun teini häärää oven toisella puolella. Tai ehkä nämä ketjuun lukkoja ehdottavat palstailijat asuvat suuuren suuuurissa lukaaleissa :saint:[/QUOTE]

No me ei olisi muutettu paikkaan jossa makkarimme ei olisi tarpeeksi syrjässä ;) Nyt meillä on makkari vähän kuin sivussa muista huoneista eli siinä ei kukaan normaalisti hääräile oven takana. Pitää varmaan ap:n säätää telkkari kovalle ennen petiin menoa :)

Nyt vasta?
Mä luulin että sain sen jo aiemmin, kun jollekin sanoin että fantasiat on kivoja leikkikaluja parisuhteessa. Joku täti alkoi sillä raaka-aineella oitiskokata hernesopppaa nokassaan.
Hänen mielestään fantasiat pitää TUKAHDUTTAA, jotta ihmisellä olisi terve seksielämä.

:laugh:

Maailmaan mahtuu ;) Mun on kanssa pakko tunnustaa että omaan niin huonon mielikuvituksen että joskus pakko vaan kehittää intohimoa leikkikaluin ;)

Meillä vois aivan yhtä hyvin olla tuommonen lappu ovessa koska ainoa syy oven kiinni laittamiseen on rakasteleminen. Uskoisin että meidän teinit on tämän hoksanneet ajat sitten. Ovat tosin sen verran hienotunteisia että eivät ole siitä kuittailleet.

[QUOTE="justiina";22634565]Tää on ihana =)

Tottahan se, miksi lapsilta asiaa salaamaan, kun hoksaavat kuitenkin.

Mulla oli lapsena kaveri jonka isä teki reissuhommia. Tämä kaveri jutteli kerran mun äidille että isä tuli taas reissusta, toi heille kivoja tulijaisia ja meni sitten äitin kanssa nukkumaan oven taakse, kun oli niin väsynyt....Nukkuumpa hyvinkin ;) Äitini sanoi että oli vaikea peitellä naurua, niin rehvakaasti ja tosissaan mun kaverini oli tätä tarinaa kertonut.[/QUOTE]

En mä ainakaan hoksannut, luulin aina että menivät päiväunille, kunnes kerran kävelin huoneeseen kesken kaiken :D Ja olin jo ylä-asteella kummiski.

Tjaa.... jos makkarin ovi on kiinni niin se on vain kiinni... Ei meillä ole koskaan oven asento merkannut mitään.

Aikuiset rakastelee kun rakastelee mutta lapsen (teininkään) ei tarvitse sitä nähdä tai kuulla.

Itsellä ei ole vielä nuita teinejä niin en osaa sanoa miten homma hoidetaan mutta itse satuin teininä menemään vanhempien makuuhuoneeseen iltayöstä kun olin sairaana ja ikävä kyllä vastassa oli paljas persaus ja hölmistyneet naamat! En ikinä unohda sitä hämmennnystä ja hävetystä (varmaan molemmin puolinen)

Siis kyllähän minä tiesin että aikuiset harrastaa seksiä mutta oli se jotenkin karseeta nähdä itse... ARGH! :)

Toivon etten ikinä joudu samaan tilanteeseen omien lasten kanssa

Mites te teinien tai siis jo aikuisuutta hipovien lasten vanhemmat otatte sen jos teini harrastaan tyttö/poikaystävänsä kanssa sekstailua kotonaan?

Sekavasti kirjoitettu...mutta joo siis olen miettinyt että mitähän vanhempien päässä pyöri kun asustelin vielä kotona ja harrastimme silloisen poikaystävän kanssa seksiä huoneessani. Olin itse 17-v ja poika 18v. Hän oli meillä usein, öitä tietenkin myös...Nyt kun on omia lapsia joskus mietin että miltä tuo aika sitten tuntuu, kun tosiaan se oma muksu on siellä peittoja heiluttelemassa...

Kaverin muksu kysyi äidiltään kesken kauppareissun: Äiti, miksi sä näytit eilen ihan heinäsirkalta kun isi oli sun päällä?

Seinilläkin on joskus korvat...ja silmät ;)

On se oikeasti vaikeempaa teinin ollessa talossa harrastaa seksiä kuin pikkulapsen aikana. Miehellä siis teini-ikäinen, joten ap:n teksti kuulosti tuttuakin tutummalta :D Meillä sanottiin jossain vaiheessa että jos makkarin ovi on kiinni niin pitää koputtaa, varmasti ymmärsi että miksi mutta tämä siis hillitsi ainakin sen ettei ole kertaakaan yllättänyt täysin.

Ja mua häiritsee ihan hirveästi se että kuulee kun se teini menee makkarin ohi vessaan tms. Ei meilläkään hirveätä ääntä pidetä, mutta ei kai kukaan ihan äänettömästi seksiä pysty harrastamaan? Siis ettei sänky ei narise tai kuulu mitään litinöitä? :D Pitää olla tosi tarkkana ettei itse nyt hengitä yhtään liian kova äänisesti tms.. Ennen viikonloppuaamut oli sitten rennompia tuon suhteen; teinit kun yleensä nukkuu pitkään ;) Nyt kun on pieni lapsi mukana elämän menossa niin eipä ole enää aamustakaan sitä hetkeä..

[QUOTE="Pomm";22634646]Itsellä ei ole vielä nuita teinejä niin en osaa sanoa miten homma hoidetaan mutta itse satuin teininä menemään vanhempien makuuhuoneeseen iltayöstä kun olin sairaana ja ikävä kyllä vastassa oli paljas persaus ja hölmistyneet naamat! En ikinä unohda sitä hämmennnystä ja hävetystä (varmaan molemmin puolinen)

Siis kyllähän minä tiesin että aikuiset harrastaa seksiä mutta oli se jotenkin karseeta nähdä itse... ARGH! :)

Toivon etten ikinä joudu samaan tilanteeseen omien lasten kanssa[/QUOTE]

Olen kanssa nähnyt lapsena ja vielä yli 30 vuoden jälkeen se kuva valitettavasti piirtyy tosi selkeästi mieleen. Ja sitä en omille lapsille halua.

Kyllä kai ne teinitki sentään joskus on poissa kotoa, että silloin voisi. Minä olen luullut, että lapsia ei juuri kotona näy sen jälkeen kun ne muuttuu teineiksi. Innolla odottelen omien teini-ikään tulemista.

Tää on kipee :O oon sun jutuista aikaisemminki ollu mieltä, että oot todella outo, mutta tää on jo ehdottomasti oudoin sun jutuista.

Yhteistyössä