Puuh ja huuh, mitä enemmän muskariin tulee porukkaa, sitä tyhmemmältä homma tuntuu. Koko ajan on otettu ryhmään uusia ja nyt on jo tosi täyttä. Ei ole kiva istua kylkikyljessä ja mennä ns.tanssijuttuja ahtaassa. Ärsyttävää. Lisäksi koko touhuun on tullut hermostunut säväys, kun ryhmän koko on kasvanut. Ennen siellä oli niin mukavan rauhallista. Täytyy katsoa miten seuraavat kerrat menevät ja miten tehdään jatkon kanssa. Tää jo maksettu jakso käydään tietenkin, mutta en sit tiedä ilmoittaudutaanko jatkoon. No, onhan tässä aikaa mietiskellä ja mutustella...
Sade, eikö ole jännä, että sitä kelloa tulee vilkuiltua tosi tiiviisti, kun tietää, että on enää muutama tunti "selvittävä" yksin? Mun mies tulee kotiin tällä viikolla 22:30 ja kahdeksalta tuntuu, että alan olla voitonpuolella, mutta siitä alkaa sitten se kellon vilkuilu.
Aah, ja Amildakin kokeillut "yksinhuoltajuutta". Mä olen tässä miettinyt, että ehkä meidänkin pitäisi olla itsekkäämpiä ja mennä vaikka nukkuun, kun miehet ovat levänneet hetken tultuaan töistä. Mun mies herää vapaaehtoisen treeninsä takia aamulla seitsemän aikaan ja jos Nuki herää sen aamutoimiin, niin sitten melun aiheuttaja eli MIES saa hoitaa muutaman tunnin Nukia. Ilman melua Nuki heräisi vasta 09:00-10:00. Tänään ilmoitin sen hänelle. Treeni, kun alkaa vasta hieman yli tunnin päästä hänen heräämisestään, niin ehtii hyvin katsoa lastaan, jos on hänet herättänytkin. Mä tietenkin jatkan tirsoja sinne ysiin-kymppiin

.
Sade,sulta piti vielä kysyä, että onko tämä suosittelemasi kestovaippa sellainen, että se on yhtenäinen, ei eri pääli- ja sisäosia? Jos sellaisia on niin kyllä mäkin olen kiinnostunut kokeilemaan. Mua ei vaan innosta mitkään kahden tai kolmen kerroksen vaipat ja sellaiset jutut, että tähän päälle voi laittaa villapöksyt, yms.
Rousa, kyllä siihen muskariin tottuu -munkin oli vaikea nähdä itseäni siellä hytkymässä, mutta kyllä siitä itsekin sitten nauttii, kun näkee, että vauva tykkää. Mitäs meillä äideillä väliä...?!?

Pitkät kalsarit ja tuulipuvunhousut jalkaan ja menoksi...vitsivitsivitsi...
Mun tämän päiväisestä negatiivista muskarikokemusta lukuunottamatta, kaikki muut kerrat (paitsi ensimmäinen) on ollut positiivisia.
Neilis, koska sulle tehdään se synnytystapa-arvio?
Kyselit juhlistamme. Me juhlitaan syntymäpäiviämme ystävien kanssa vähän keväämmällä. Ollaan jo paikkakin varattu. Toivon vain, että joku järjestäisi pippalot ennen sitä, kun siitä on jo jonkin aikaa, kun Nuki oli viimeksi yökylässä.
Ja Amilda, teidän neitikin on jo nauranut!! Suloista!! Facen Pikku-Miiun ja Eetin kuvat oli taas niin suloisia! Mäkin muuten laitoin sinne muutamia kuvia Nuudelista ja meidän matkastakin.
Jaahans, mua kutsutaankin jo pinnasängyn luo.