Ajatuksista yritykseen 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saana...

Vieras
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Saana 24+28 tjot 10/07
Lumikukka TJOT 10/07

Plussanneet
Erica 31+34 Y3/07 +09/07
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07

No niin, mulla löytyi labrakokeissa sitten pahalaatuinen hiiva. Onneksi ei ollut vakavampaa. Maanantaina saan sitten vielä joitain tuloksia.

Mua harmittaa Saden puolesta. Ärsyttävää tollainen tiputtelu. Varmaan ihan hyvä, että varasit ajan lääkärille. Hyvä infota sitä ettei lääkkeet toimi aivan niinkuin pitäisi.

Saana, miten niin sun ei pitänyt aloittaa vielä uutta ketjua?!?! Nyt putosin kärryiltä.

Joo, kuten Saana olen todistanut niin ei ketjun avaus auta raskaaksi tulemisessa, joten ei haittaa vaikka olisit "vienyt" jonkun vuoron..kyllä me kaikki raskaudutaan vaikka ei alotettaisikaan ketjuja =)

Angsteri, hyvä että ei ollut tuon pahempaa. Muistan jostain lukeneeni että raskausaikana hiivatulehduksetkin on aika yleisiä. Nyt saat siihen heti lääkkeet ja hoidettua sen niin voit sitten nauttia lopusta raskausajasta ilman huolia =)

*tahtoo vauvan* nyt alkaa tulla se aika vuodesta kun oikeasti sekoaa vauvoista..naapuri juuri tuli kotiin vauvansa kanssa ja kun vauvalla on sellainen ihana toppahaalari/puku niin näyttävät niin ylisuloisilta!!! *syvä huokaus*

Meillä kaveripariskunta saa 2kk sisällä vauvan ja serkkuni saa maaliskuussa, joten lisää vauvoja tulossa lähipiiriin *lisää syviä huokauksia*

Huomaa kyllä hyvin että imettäminen laihduttaa, kaveritkin ovat sanoneet että varsinkin peppu pienenee kun imettää ja muutenkin karistaa kilot tehokkaasti..Hmph, tänään pitää varmaan yrittää roikkua mahdollisimman vähän täällä kun on taas oikein valtava vauvakuume päällä..

Voi angsteri, sullakin se hiiva :( Mä en edes viitti ajatella millasta mulla tulee olemaan sit raskausaikana... Mut onneks se nyt ei oo mikään vaarallinen juttu, lähinnä rasittava.

Au. Au. AUUUUU. Mun lihakset on kipeet. Auauauauau. Enkä ees tehny läheskään niin isoilla painoilla kun normaalisti. En ollu kun 20 minsaa stepperissä ja sit vaan ihan isoimpia lihasryhmiä. Au, mun rintalihakset on niin kipeet etten meinannu saada laitettua vaatteita päälle :) Kiva että meitä reippailijoita on enemmän, te ootte kyl niin ihania kun tuette!!!! *halaa kaveleita*

Niin vielä, Sade, täällä on myös toinen kohta kolmikymppinen jolla itsetunto-ongelmia aknen kanssa :( Harmittaa kauheesti! Mä tilasin TV-shopista sitä Proactivea kun ajattelin että ei kai tää naama tästä enää voi pahentua, mutta posti sähläs mun tilauksen ja lähetti sen saman tien takas, ennen kun ehdin hakea postista. Tilasin nyt uuden satsin, ja taas 14 pvän toimitusaika, plääh. Mutta kerron sit jos siitä on apua, ostin nyt 2 kk paketin. Toinen mitä ajattelin testata on ainakin täällä kovasti telkkarissa mainostettava Basiron, lääke akneen. Mut ihan kauheeta kun ilman meikkiä ei kehtaa lähtee minnekään :( Ainakaan päivänvalossa :(

Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Saana 24+28 tjot 10/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07

Plussanneet
Erica 31+34 Y3/07 +09/07
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07

Ikä oli hävinnyt. Olisiko pitänyt samoilla tulilla vähentää muutama vuosi... Vielä pari kuukautta ja sitten napsahtaa taas lisää.

Äh, ei vielä. Vähän aikaa vielä ankaraa raadantaa, ja sitten koittaa vapaus. Meillä on huomenna työporukan kanssa biletystä. saas nähdä mikä on olo sunnuntaina... Ei oo siis mitkään mehukestit tulossa. Ostin oikein uutta kynsilakkaa sitä varten!

Ei ole tonttuilua vielä, vaan yhden ryhmäläisen läksiäiset. Ja poijaat on uhonneet että niin rankasti juhlitaan ettei varmasti tule takaisin... ;)
Oli muuten järkytys huomata, kun eilen kävin isommassa marketissa kaupassa, että joulusuklaat ja kalenterit ja krääsät oli ilmaantuneet! Ja vieressä myytiin grillausvälineitä alessa...

Joo-oh meillekin on tullut jo useita joulukuvastoja... Vielä ei tontut jaksa innostaa kyllä! Muutaman joululahjan tosin jo ostin, kauris kun olen... Mutta hyvä kun mainostavat noita pikkujouluvaatteita, pitäisi jouluhäihin keksiä hyvät vaatteet.

Hauskoja läksiäisiä, tämä lähtee lenkille. Pitää yrittää sulattaa eiliset siiderit.

Lumikukka, mäkin olen kauris ja lahjoja on jo paketoitunakin ;) ! Voi, on varmaan tunnelmalliset jouluhäät! Saa laittaa paljon kynttilöitä, ym. Ai Neilikkakin on kauris!!! Hyvä me ;) !

Muuten, tänään on se päivä, kun viimeksi km alkoi (siis silloin kesäkuussa).... samoilla viikoilla mennään. Nyt koitan rentoutua ja uskoa 100%, että tällä kertaa kaikki menee hyvin!! Mentaalitreininkiä...

Kotoa vielä poikkesin tänne...
Angsterille oikein luja rutistus, hyvin kaikki menee!!! Eikös niin että kun tämän päivän ylitse pääset, niin uskallat jo vähän rentoutua enemmän.
Virkistävää viikonloppua kaikille!

Kyllä angsteri kaikki menee varmasti hyvin! Rohkeutta!

Mulla on taas vauvakuume ottanut nousukauden.. Voi voi! Tuohon nimikeskusteluun piti vielä sanoa, että sellaiset kaksiosaiset nimet on mun inhokkeja... Mitään Kukka-Maariaa ei meille tule.

auttakaapa tytsit mua...

eilen tuli jo aika paljon tuhrua ja oli seassa jo ihan punaista ja nyt aamusta asti ollut vatsa ihan menkkakipeä..Teroja olen nyt syönyt 12pv ja vielä 2 pitäisi ottaa. Tänään siis otin kuitenkin tuon teron mutta nyt kun kävin vessassa nin tuli ihan kunnolla verta, eli menkat taitaa siis alkaa. MUTTA lopetanko nyt siis terojen syönnin ja rupean laskemaan tästä päivästä kiertoa? ärsyttää kun tänään ehdin jo tuon nappasta, voiko se nyt taas laannuttaa nämä menkat? eli jos syö teroja niin voiko sen syönnin aikana tulla menkkoja? itse ajattelen näin, että jos nyt tänään ja huomenna aamupäivän näyttää siltä että menkat tulevat niin en tietty ota tuota teroa mutta jos vaan punatuhruaa niin sitten varmaan otan??!

ihanaa jos nyt jo alkaisivat ja kai jotkut lääkärit määräävät vaan 1opv kuurin jotta saadaan menkat käynnistettyä niin nyt kun olen jo sen verran syönyt niin ehkä elimistö on jo valmis ne käynnistämään? mietin siis vaan että kun tänään tyhmänä tuon teron otin niin voiko se nyt siis antaa takapakkia?

*syvä huokaus*

Mä en sade valitettavasti tiedä noista teroluteista mitään. Kannattaa laittaa kysymyksesi tuohon "yleiselle puolelle" eli aloittaa keskustelu aiheesta. Sieltä varmaan ainakin saat vastauksen. Syökö meidän ketjusta muut niitä?

Täällä alavatsa vähän oireillu -kai siellä "nuki" tekee itselleen tilaa. Selkä oireilee silloin tällöin.

Sade, syö vain kuuri loppuun! Terot tukevat omaa hormoonitoimintaasi, eivätkä aiheuta vahinkoa. Minulla ovikset ja menkat tulivat teroista huolimatta omia aikojaan, välillä kesken kuurin ja välillä monta viikkoa myöhemmin. Vyöhyketerapian aikana oma rytmi otti vallan, ja plussakierto olikin ihan omalaatuinen. :D Tsemppiä!!

Mä nyt pohdin että ainakin nyt näyttää siltä että menkat ihan oikeasti alkavat, niin lopetan sitten noi terot 2 päivää etuajassa. Siis sen vuoksi nyt lopetan että näillä oli ainoastaan tarkoitus saada menkat tulemaan kun ei ole 2kk ollut, niin jos tulevat niin turhaan niitä syön. Sitten tietysti syön ne 10pv kierron välissä aina vaikka mitä tapahtuisi. Mutta nyt en koe järkevänä syödä teroja enempää koska sain menkat. Ihan uskomatonta muuten miten iloiseksi voi tulla siitä että näkee verta =)! Aion nyt huomenna ruveta mittaamaan lämpöjäni niin voi sitä nyt ainakin tämän yhden kierron sitten testata..ja mielenkiintoista nähdä että lyhentääkö noi terot nyt sitten kiertoani yhtään.

Ballerina, kävitkö siis vyöhyketerapiassa samaan aikaan kun söit Teroja?
Angsteri, millon teillä nyt sitten on se eka ultra?

Mietin tässä pitäisikö lähteä vuokraamaan leffa kun ei tvstä tule mitään vaikka on lauantai! tuntuu että lauantaisin pitäisi aina olla jossain muualla kun ei mitään ohjelmaa tule kuitenkaan..ei nyt vaan tänään jakseta lähteä minnekään..

Huomenta huomenta!

Täällä alkaa usko raskauteen pikku hiljaa nousta. Päivä kerrallaan mennään kuitenkin. Henkisen hyvinvointini takia tein vielä eilenkin raskaustestin...joo, tiedän, että olen hysteerinen. Eka ultra olisi keskiviikkona, mutta voi olla, että koitan siirtää sitä muutamalla päivällä niin olisi todennäköisempää, että sydänäänetkin voisi näkyä.

Sade, todella ihme juttu noi sun menkat! Kuulostaa todella oudolta. Oliko sulla lähiaikoina uutta aikaa gynelle? Mä en valitettavasti osaa sanoa mistä tollainen voisi johtua tai mitä sille voisi tehdä. Toivottavasti saat pian viisaita vastauksia aloittamaasi keskusteluun!!!!

Yhteistyössä