Ajatuksista yritykseen 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rosa78

Vieras
Ajatuksista yritykseen 22

Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Erica 31+34 Y3/07 +09/07 km 10/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Saana 24+28 tjot 10/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07

Plussanneet
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07

Jännäyslista
iipi 6.11.
Rosa 8.11.
Minni 10-11.11.
Sade 15-18.11
Mi-iu 1-7.11

Jipii. Aloitin ekan kerran ikinä ketjun... Onko se nyt oikein tehty? Ja kai oli ok että alotin.

Oikein aloitettu! Ja tietty meillä on sama unelmatyö, kun kerran olet mun kadotettu kaksoissisar, heh! Ollaan usein samaa mieltä!

Mukavaa iltaa Rosalle ja koko meidän "jengille"! Ladyt, karkki vai kepponen? Eh...

Hauskaa iltaa sullekin Soul Sis! Muistelin just kun tulit ketjuun (samoihin aikoihin mun kanssa) ja joku pelästy, että liittykö mukaan joku vihanen ihminen kun otti kirjaimellisesti sun nimimerkin, hih.

Mä valkkaan kepposen! (Tietty olisin 9800000 00000000 kertaa mieluummin raskaana, mut hihii, mäpä lähden nyt nauttimaan alkoholijuomaa, kun kerran mahis vielä on!)

Jep jep on mielenkiintoista, miten näin netin välitykselläkin huomaa, että joidenkin kanssa synkkaa paremmin kuin toisten.

Kivalle kuulostaa Rosan iltama! Meillä täällä vähän suunnitelmat vaiheessa, mutta siideriä arvelin naukkailla. Mies saapi olla kuskina jos jonnekin lähdetään ;)

hmph..kuulostaapa kivoilta noi teidän iltajutskat..Mä sain jonkun ihme siivousvimman ja ajattelin pestä saunan lattian..no sielläpä on sellainen tyhmä viemäri joka ei nyt sitten vedä enkä saanut vettä siitä pois..joten se siitä..täytyy odottaa että mies tulee kotiin ja hoitaa noi miesten hommat ;)

Mä valitsen karkin, ostin tänään ison pussin karkkia (tosin ei taas tee yhtään mieli niin en ole vielä aloittanut).

Ihanaa iltaa ja viikonloppua kaikille!

Täälläpäs on bilehileitä! Mulla on ihan vetämätön olo -hytisen fleecepeiton alla ja juon teetä, toi eilinen influenssarokote on saanu mun kropan luulemaan et mä oon kipee. Pöh. Sama tais olla kans viime vuonna, mutta hyvä se on mun ottaa kun tuun helposti kipeeks. Jos sitä tässä talven aikana onnistuis tulemaan raskaaks, niin ei ois sit kiva olla paljon kipeenä.

Ei yhtään huvittais mennä maistelemaan sitä jouluolutta mutta oon luvannu... hrrrr....
*kurkkii peiton alla pizzerian listaa ja miettii mitä roskaruokaa tilaisi*

Mun mielestä meillä on täällä mahtava ryhmä keskustelemassa!! Oikeasti en pysty irrottautumaan teistä kokonaan odotus-puolelle. Toivon oikeasti, että saisin siirrettyä teidät kaikki sinne!!!

Meillä luvassa koti-ilta. Nothing special.

Angsteri, musta on ainakin tosi kiva kun oot täällä meidänkin kanssa juttelemassa ja kertomassa miltä tuntuu olla raskaana, oot meidän esikuvana ;)

Sanoivat että huomenna tulisi täällä etelässäkin jo räntää ja meillä on vielä kesärenkaat. Täytyy kyllä huomenna vaihtaa mutta ei ehditä kun vasta illalla..no toivottavasti päivällä päätiet ovat hyvässä kunnossa..

Juu juu mahtava on porukka :) Tässä ollaan kotona jälleen ja ihan kännissä pitkästä aikaa, mikäs sen mukavempaa. Joku asiakin oli, mutta unohtui?! Ah niin, pakkasta on näillä nurkilla ainakin, nyt talvirenkaan vaihtoon ihmiset!

Tääl yks kans: Kännissä ollaan! (Lumikuka? hihii) Juu, vitsit me ollaan ihania! On oikeasti uskomattoman hienoa kun on löytänyt ihan etsimtättä tällasen ryhmän.

Mä menin sinne bileisiin ja jo matkalla kutisi. Alapääjuttuja joo, mut siksihän tää ketju onkin. Eli hiivatulehdus hittolainen. Mulla ei ole vuosiin ollut, enkä tiedä oliko siksi huono olo vai tulinko kipeeksi kun torstaina uin meressä vähän liian pitkät lenkit. En jaksanut minnekään yökerhoon lähteä, enkä muutenkaan ole mikään diskotekaihminen.

Ihana tulla kotii ku miekkonen nukahtaneena sohvalle kissan ja X-boxin kera. Saatoin unipöpperön sänkyyn ja nautin tässä nyt telkkarin laatuviihteestä (Rysän päällä) ja lontoon rae -suklaata! Hyvää yötä!

Hiiiiii... mäkin oon kännissä:)

Kyllä se jouluoluen maistelu meni päähän vaikken oluen perään ookaan... :) hihi....
Shotit ja kaikki muu maistu ja Bon Jovi soi taustalla!!!!

Hihi, ei kun nyt nukkumaan, huomenna varmaan kauhee krapula...

Hyvää yötä!

(siis kamala äiti mä oon jos mä nyt olisinkin raskaana, oviksesta on nyt vissiin se 5 pvää... ei tälläseen kännipirkon kohtuun kyllä kohtuun varmaan kukaan tartu... jospa mä tasapainottasin tätä humalaa sitten huomenaamun rapulassa greippimehulla? hihi!)

Hyvää yötä tyttelit! Te ootte ihania!!!!

PUSPUSPUSPUSPUS!!!!!

hihi

Sit sun pitää jättää, Rosa, sokerit pois, ja syödä kaikkee mis on maitohappobakteereita jos sul on hiiva. Ja laittaa kylpyveteen teepuuäljyä. Ja mitäs sitä viel oli.....

*hik*

God nat.....

ps. haleja...hihi

Hmph, väsyttää.... Ei onneks okseta tai mitään sen kummempaa, väsyttää ja on vetämätön olo. Ärsyttää kun tuo mun mies (joka jatkoi juhlintaa vielä kaupungilla ja tuli vasta aamukuudelta kotiin) on energinen ja haluaa tehdä jotain...

Lupasin että mennään Ikeaan, ei kyllä yhtään huvittais. Huvittais vaan olla sohvalla ja möllöttää telkkaria. Ehkä mä testailen vaikka patjoja siellä Ikeassa... :D

Joo ei tää bilettäminen oo enää mun juttu, olisin valmis luopumaan tollasista reissuista jos saisin ison masun tilalle!

Huomenta! Lunta, ihanaa!

Samma här, Minni. Ei toi juhliminen enää samalta maistu. Mielelläni luopuisin mäkin reissuistani ja möllöttäisin kotona masuni kera. Ei ole sama fiilis juhlia, kun on mielessä koko ajan mitä tekis mieluummin. Keitin kunnon espressot ja koitan heräillä. Kahvista en kyllä hevillä luovu.

Me innostuttiin siitä hömppäkomediasta Paksuna, ja sen innoittaman mennään illalla kattomaan se Ben Stillerin uus komedia. Mä en yleensä siis komedioita tai actionia kattele, vaan tykkään enemmän joistain ajatuksia herättävämmästä. Mut eiköhän tää arkielämä oo ihan tarpeeks ajatuksia herättävää. Eli kiva menna kattoo ihan höpöhöpöä. Mä en vaan ymmärrä miks niitten piti ottaa siihen IHAN Cameron Diazin näkönen typy, kun ei saanu itte Cameronia. Siis se edellinen oli Sekasin Marista.

Jos mä oisin nyt kunnon rouvanen ja koittaisin vaiks siivota...

Pöh, en jaksa siivota.

Minni, eikös kiinnittyminen tapahdu 6-11 päivää oviksesta? Eli juopa nyt pari litraa greippimehua! Mun hiiva tais jo melkein häipyä, illalla otin lääkkeet.

Pidetään peukkuja sun kiinnittymiselle!

Angsteri, meinaatko ostaa tulevalle isukille mitään isänpäivälahjaa? Koska teille tulee se rv 12 täyteen, olikos se siis joulukuun alussa...? Teille tulee kyllä ihana joulu.

Heippa tytsit, teillähän onkin ollut railakka yö ;) Mä vaan nukuin ja näin omituisia unia (mm.lentäviä pingviinejä).

Harmi jos nyt hiivatulehdus on iskenyt :(

Me oltiin tänään siellä SkiExposssa, ei nyt mitään ihmellistä mutta ihan älyttömästi VAUVOJA!! ihan kun olis ollut jollain lastenmessuilla, siis koko ajan vaunuja ja vauvoja..mies meinasi menettää jo hermot kun huokailin ja olin niin sekaisin..kun mäkin haluisin sellaisen!

Täällä satoi aamulla räntää, ja nyt maa ihan valkoinen, rakastan talvea!! toivottavasti nyt jo tulisi ihan kunnolla kun viime talvi oli niin huono :( pitäisi ostaa murtsikkasuksetkin..

Joo mutta nyt lähdetään vaihtamaan talvirenkaat kun aamulla mentiin vielä ihan kesärenkailla..onneksi nyt helsingissä ihan sulaa kaikki.

Mulla on kyllä toistaiseksi toiminut tosi hyvin tämä positiivisuus-fiilis. Siis olen koko ajan hyvällä tuulella ja jos meinaa tulla itsesääli, vauvankaipuu tms niin karkotan sen samantien ja olen taas iloinen. En tiedä miksi on näin hyvä olo mutta yritän nyt pitää tästä kiinni niin pitkään kun vaan mahdollista. Itsestähän se on täysin kiinni mitä sitä ajattelee, täytyy vaan aina huomata heti jos meinaa tulla tylsiä ajatuksia...

Hyvä, että kaikki ovat selvinneet "riennoistaan"!

En mä varmaan osta mitään tänä isänpäivänä. Tosin mun mieli voi vielä muuttuakin. Vk 12 on joulukuun ensimmäinen viikko. Ihanaa, kun sitten voi huokaista helpotuksesta. Tänään on mahaa juilinut älyttömästi.

Onkos kaikilla nyt jännäilyt edessä ja ovulaatio ylitetty?

Täällä ainaki jännäily jatkuu... miten sitä voikin olla salaa niin varma että on raskaana ja toisaalta pelkää ja tuntuu että ei olekaan ja tietää pettyvänsä kovasti jos menkat alkaa...
nyt on kp 33 menossa... mies lupas että viikonlopun jälkeen saan testailla mut meinasin kyl että odottaisin kp37n asti jos maltan.. en vaan halua yhtään negatestiä enää tehdä :/ pettyisin niin kovasti taasen...
Just mietittii miehekkeen kanssa että johan me ollaan ennen kesää alettu tjottailee, varsinainen yritys sitten häiden jälkeen.. mutta kohtahan meilläkin on ns puolvuotta täys..

Ihanat bileet ollu tytöillä eilen illalla!! :D hih! Lumikuka ja kumppanit ;)

Mulla oli ihanat keskustelut työkaverin kanssa, kun näin sitä tänään :))

Voihan hemmetti, keskityin kovasti kirjoittamiseen ja monta kertaa pistin sanoja parempaan kuosiin, mutta nikki jäi tarkistamatta ;)

Aion pitää taukoa palstaan, koska olen ihan koukussa. Kestin kaksi päivää. Mahtavaa :D

Mi-iulle kovasti peukkuja!

Yhteistyössä