alapään paha haju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ostin lactal puikkoja ja gynocapseja, epäilen että haju johtuu yhdynnästä, siis että se epätasapainottaa ph-arvoa. Onko kukaan tietonen siitä, minkä verran noita ko. tuotteita saa käyttää alapäähän? Ajattelin että otan nyt alkuun tuon lactal kuurin, ja sitten laitan gynocapsin aina seuraavana päivänä yhdynnästä, mutta voiko noita käyttää liikaa? Seksiä meillä nyt ei ole kovin usein, ehkä kerran pari viikossa.

Minä käytin tuon Lactal-kuurin joskus talvella ja hajut ei hävinneet.
Menin sitten lääkäriin ja löytyi oikea syy hajun aiheuttajaan.
Lääkäri tuumasi että ei kannata noita Lactaleja käyttää kuin se yksi kuuri ja jos ei auta, niin kyse on jostain muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minä käytin tuon Lactal-kuurin joskus talvella ja hajut ei hävinneet.
Menin sitten lääkäriin ja löytyi oikea syy hajun aiheuttajaan.
Lääkäri tuumasi että ei kannata noita Lactaleja käyttää kuin se yksi kuuri ja jos ei auta, niin kyse on jostain muusta.

Saanko mä udella että mistä se haju sulla sitte johtui ja saitko siihen joku lääkekuurin jota saa vaan reseptillä vai millaset hoito-ohjeet? mä vaan mietin että jos toi mun ongelma johtuu noista yhdynnöistä niin eihän se ongelma poistu niin pitkään ku meinaan seksiä harrastaa :o ellei sitte aina ota uutta kuuria tms.

Jos et tiedä, mikä hajun aiheuttaa, todennäköisesti tämä aiheuttava elementti on arjessasi läsnä Lactal-kuurin syötyäsikin. Eli kuuri ainoastaan siirtää ongelmaa, joka pitää selvittää. Haju todennäköisesti tulee takaisin kun kuurin syönnistä on hetki aikaa, mikäli pallottelette esim. miehen kanssa toisillenne hiivaa/sekaflooratulehdusta yms. vaivaa. Toki voi kyse olla liiasta peseytymisestä voimakkailla aineilla, jotka eivät sovellu limakalvoille. Tai vaikkapa kylpemisestä, uimahalliharrastuksesta.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Jos et tiedä, mikä hajun aiheuttaa, todennäköisesti tämä aiheuttava elementti on arjessasi läsnä Lactal-kuurin syötyäsikin. Eli kuuri ainoastaan siirtää ongelmaa, joka pitää selvittää. Haju todennäköisesti tulee takaisin kun kuurin syönnistä on hetki aikaa, mikäli pallottelette esim. miehen kanssa toisillenne hiivaa/sekaflooratulehdusta yms. vaivaa. Toki voi kyse olla liiasta peseytymisestä voimakkailla aineilla, jotka eivät sovellu limakalvoille. Tai vaikkapa kylpemisestä, uimahalliharrastuksesta.....

en keksi kyllä mitään syytä mistä tämä vois johtua. mitään muuta oiretta ei oo ku tuo haju eikä sekään nyt mikään kamalan paha ole. ei ole kutinaa eikä kirvelyä eikä muutakaan. ainoastaan epämiellyttävä haju vaikka käyn joka aamu suihkussa ja illalla jo tuoksahtaa. Pesuaineesta toki voi johtua, nyt ostin intiimipesuihin tarkoitettua ainetta ja ajattelin avata putelin kun oon ton lactal kuurin käyttäny. En tiedä voiko tamppoonien käyttö tällästä aiheuttaa, että ph arvo nousee? mä ostin tollasen testinkin jolla voi katsoa johtuuko oireet ph-arvosta, ja sen toki teen vielä ennen kuuria. lääkäriin olen niin ujo menemään että kokeilen kotosalla ensin kaikki maholliset keinot..

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:

mikä on sekaflooratulehdus?????

Yhteistyössä