en nyt ymmärrä.. minä en siis saa kertoa miesystävälle sitä että minulle ei tulut tällä kertaa normaalisti kuukautisit vaan olivat todella niukat ja epäilen olevani raskaana < en saa tuollaista kertoa ?? Ja sekin että minulla on ollu pitkään nyt jotain ihme kutiamisvaivoja, mainitsin tänää että hirveästi punoittaa kun olen raapinut kutiamisen takia..
no ehkä pitää sitten tosiaan olla ihan hiljaa hissukseen ja pitää asiat täysin omana tietona..... minä kun luulin että toiseen kun on sitoutunut niiin hänelle voi kertoa kaikki huolensa, no ei väkisin jos ei kiinosta. tuntuu kyllä pahalta kun toista suunilleen ällöttää ja on vaivautunut. Pitääkö sitten panna jos ei kestä että siitä voi seurata raskaus hyvästä ehkäisystä huolimatta, ei saa edes puhua että epäilee olevansa raskaana, sehän liittyy alapäähän..
minusta olisi ihan ok jos parisuhteessa ei tarvitse hävetä omaa alapäätänsä tai siitä voi puhua avoimesti sen verran kun on asiaa, ei nyt ihan jokapäivästä löpinää vaan ihan asellaista että jos on oikeasti huolta niin voi kertao eikä niin että toinen suunilleen oksentaa jos kuulee tai kokee keskustelun tosi kiusallieksi..