Äljäke jäi kiinni rysän päältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kiesus kun te ihmiset olette ahdasmielisiä ja ääärrrrrrrr, tostahan loisti jo kilometrin pääsän ettei CotHai ollu tosissaan ton alotuksen kanssa =) Kyllä mun äijä tumputtaa millon missäkin mut itslleenhän vaan hyvää oloa tuottaa, ei se ole multa pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Stitar:
Voi kiesus kun te ihmiset olette ahdasmielisiä ja ääärrrrrrrr, tostahan loisti jo kilometrin pääsän ettei CotHai ollu tosissaan ton alotuksen kanssa =) Kyllä mun äijä tumputtaa millon missäkin mut itslleenhän vaan hyvää oloa tuottaa, ei se ole multa pois...

Nyyh.. kuinka sä kehtaat kääntää veistä haavassa :snotty:
Mun sydän särkyi ihan oikeasti, mulla alkaa nimittäin huomenna menkat :D

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auts, sulle ei tuo tullut mieleenkään? Nyt käyt tarkkaan sen käsineläjän läpi, ja jos löydät näppylähanskoja ni kolmannen asteen kuulustelu käyntiin. Varsinkin jos näppylähanskat on kuluneet, taattu todiste että miehesi on käynyt *vieraissa*

Voi paska, jos se on kehdannut niin lähtee niska-perseotteella ulkoruokintaan talvilapasten kanssa :kieh:

Käy läpi muutkin hanskat, koskaan ei ole liian epäluuloinen :D noi miehet on semmoisia sikoja, että ku selkänsä kääntää ni ne tekee vaikka mitä :/ Meneekö teillä kurkkuja paljon (netissä neuvottiin kaivertaan sisus pois ja lämmittään mikrossa, saa kuvitella marsilaisen kans nusasevansa) tai Pringlestä , siis sipsejä?(kai tiedät kuuluisan pringles-pimperon?) Tai onko patjassa/tyynyssä outoja koloja/muhkuroita. Siis koko päivähän menee siinä että tarkkailee salaa ettei mies vaan kerkee pettään noin järkyttävillä ja saastaisilla tavoilla

Käy läpi muutkin hanskat, koskaan ei ole liian epäluuloinen :D noi miehet on semmoisia sikoja, että ku selkänsä kääntää ni ne tekee vaikka mitä :/ Meneekö teillä kurkkuja paljon (netissä neuvottiin kaivertaan sisus pois ja lämmittään mikrossa, saa kuvitella marsilaisen kans nusasevansa) tai Pringlestä , siis sipsejä?(kai tiedät kuuluisan pringles-pimperon?) Tai onko patjassa/tyynyssä outoja koloja/muhkuroita. Siis koko päivähän menee siinä että tarkkailee salaa ettei mies vaan kerkee pettään noin järkyttävillä ja saastaisilla tavoilla

Itseasiassa... meille tulee ens vkolla uus sohva, kun vanhassa on pari reikää istuintyynyssä... :o

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Liimaat sille santapaperia yöllä käsiin,niin loppu tumputus :xmas:

No sit en saa mäkään, parka vereslihalla :laugh:

Sithän se on tasapuolista, molemmat vuotavat verta vehkeistään ens viikolla :D Mut äkkiä se nahka siitä parkkiintuu, valitettavasti :(

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Liimaat sille santapaperia yöllä käsiin,niin loppu tumputus :xmas:

No sit en saa mäkään, parka vereslihalla :laugh:

Sithän se on tasapuolista, molemmat vuotavat verta vehkeistään ens viikolla :D Mut äkkiä se nahka siitä parkkiintuu, valitettavasti :(

Pakko myöntää todeksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kotikutsut on jees:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
ja naisethan ei masturboi yksinään, koskaan ;D

täh :x

ainako ne kimpassa?? uimahallissa????

Uimahalli on aika vanha. Mutta mitä sä luulet tupperi-, oriflame- tai lastenvaatekutsuilla OIKEASTI tapahtuvan :saint:...
*tirskahtelee hiljaa*
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No huh, ei se niin törkeesti tehnytkään, säästi mullekin :saint:

Kiltti mies :D
mä edelleen tota tuntia ihmettelen... :whistle:

Jos sillä on ollu piiiiiiiiitkät esileikit? En oo kysyny, vaan enpä taida kysyäkään :laugh:

:laugh: no parempi varmaan niin...

mä sain kerran miehen rysän päältä kii suihku kivoissa :whistle: pamahdin saunaan ihan yht'äkkiä, menin kai hakeen sitä pojan seuraks kun ite piti lähtee johkiin ja se oli siellä ihan pöllön näkösenä ja hempula jähmeenä :laugh: :laugh:

Meidän isäntä ei kuulemma harrasta moista.. Mut voisko siitä olla apuakin, niin Kovin haluton. Voisko se yhtään tulla lainkaan viriilimmäksi?!!? Itse joutuu kyllä "harrastaa"

No huh, ei se niin törkeesti tehnytkään, säästi mullekin :saint:

Kiltti mies :D
mä edelleen tota tuntia ihmettelen... :whistle:

Jos sillä on ollu piiiiiiiiitkät esileikit? En oo kysyny, vaan enpä taida kysyäkään :laugh:

:laugh: no parempi varmaan niin...

mä sain kerran miehen rysän päältä kii suihku kivoissa :whistle: pamahdin saunaan ihan yht'äkkiä, menin kai hakeen sitä pojan seuraks kun ite piti lähtee johkiin ja se oli siellä ihan pöllön näkösenä ja hempula jähmeenä :laugh: :laugh:

Tämä kyllä pisti naurattaan
:laugh: :laugh:

Yhteistyössä