Alkaa mennä jo överiksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paras ystäväni joutui yllättäin avioeron eteen. Paljon on tapahtunut viime syksyn jälkeen, mutta vuodenvaihteen tienoilla alkoi sitten purkaa pahaa oloaan minuun mielestäni vähän väärällä tavalla. Tyyli oli, että hänen elämänsä on paskaa ja hän saa olla sen takia paska kaikille ja häntä ei kiinnosta, jos jollain muulla on vaikeaa etc. etc. Näin lyhyesti siis.

Tänään minuun otti yhteyttä eräs toinen kaveri ja kauttarantain kyseli tästä ystävästäni. Hekin ovat ystäviä/kavereita, mutta kyseli ehkä hieman arastellen, koska tietää että me kaksi olemme parhaita ystäviä. Tai olimme ainakin ennen.... en tiedä enää mitä olemme, kun en kuule hänestä koskaanmitään.

Mutta hän oli joutunut samantapaisten aiheettomien pommitusten kohteeksi kuin minäkin ja kyseli sitten tämän ystävän vointeja ja totesi, että se oli melko aiheetonta. Lisäksi tämä ystävä on alkanut heittää todella härskiä alapään läppää tämän toisen kaverin miehelle mesessä. Vaikka tämä mies on itse sellainen, että heittelee pirullaan kaikkea kaksimielistä niin oli hämmentynyt siitä tavasta millä oli alkanut pistää juttua menemään.

Mutta nyt tämä eronnut ystäväni siis oli suuttunut tälle kaverille, koska hänen ex-miehensä on kutsuttu eräisiin juhliin mutta häntä ei. Oli siis paukuttanut siitä, että miksi häntä ei kutsuttu mutta xx kutsuttiin. Minusta erikoista. En ikinä kehtaisi suuttua moisesta kellekään. Ihmiset kutsuu ketä kutsuu.

Mutta erityisen omituista tässä on se, että minä kutsuin myös hänet ja myös hänen miehensä oman mieheni syntymäpäiville muutama viikko sitten. Emme saaneet mitään ilmoitusta. Juhlapäivänä kuulimme tältä mieheltä, että tämä ystäväni ei ole tulossa. Mieheni ei saanut onnitteluja edes tekstiviestillä.

Että tärkeintä olikin siis se, että häntähän ei sorsita ,mutta hän saa kyllä päättää sitten itse minne suvaitsee saapua.

Tämä on nyt tosi sekavaa tekstiä, mutta oli pakko kirjoittaa. Minusta tämä tilanne on niin järkyttävän koominen. Olkoon kuinka vaan eronnut, mutta ei se kenestäkään tee mitään maailmannapaa.

Yhteistyössä