Älkää naiset aina mäkättäkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkaa hiljaa välillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olkaa hiljaa välillä

Vieras
Lopettakaa naiset se jatkuva mäkättäminen! Mulla on oikeasti erittäin hyvä nainen,
joka mäkättää huomattavasti vähemmän mitä naiset yleensä, mutta SILTI meinaa joskus mennä hermot. Kuinka vaikeassa tilanteessa onkaan ne miehet, joiden naiset mäkättää niin paljon kuin naiset yleensä mäkättää. HUH.... En todellakaan jaksais tavallista naista kun keskivertoa merkittävästi vähemmän mäkättävän kanssakin on kestämistä. Armahtakaa vähän meitä miehiä!

Jos vaimo mäkättää, niin se on yleensä merkki siitä, että nainen kokee ettei häntä kuunnella. Seuraavan kerran kun vaimosi ärsyttävästi mäkättää, niin ota häneen katsekontakti ja kuuntele mitä vaimo yrittää sinulle sanoa ja kommentoi perinpohjaisesti kyseiseen aiheeseen (vaikkei asia sinua kiinnostaisi ja mielellään ilman riitelyä). Katso mitä tapahtuu....
Toimii ainakin minun kohdalla :D :D

No onko pakko jättää kengät keskelle lattiaa niin että joka kerta ku sisään astuu niin meinaa kompastua ja katkoa koipensa? Tai miksi pitää iltavuoron jälkeen alkaa siivoomaan perheen sotkut keittiöstä vaikka ennen töihin lähtöä on tiskikoneenkin tyhjänny valmiiksi? Miksi ei voi tyhjentää tuhkakuppia takapihalla jo ennen kun se muistuttaa kukkakaalia ja haiser raadolle?

:D

Mäkämäkämäkä.

Ei tarvii mäkättää jos vaan viitsit tehdä kuten pyydetään :)
Mun ei tarvii koskaan mäkättää kun miehelläni on onneksi aivot eikä muutenkaan ole laiska vätys.

Niih, ei tarttis mäkättää (mä en kuulemma mäkätä ku joskus mutta asiasta sanon kyllä) jos itse viitsis viedä paskaset astiat koneeseen asti (ihan huippua olis jos sen koneen sais vielä päällekin), pyykit pyykkikoriin ja yleensäkin asua niinkuin talossa, eikä paskapellolla. Varsinkaan nyt kun en enää ole kotona päivisin tätä kaatopaikkaa siivoomassa.

ni!

no tuota, kun isäntä tulee kotiin alkaa huuto että miksi en komenna lapsia siivoamaan huoneitaan, aina täällä on tällainen sotku, miksi tiskipöydällä on noin paljon tavaraa jne. kun sitten isäntä on syönyt lautanen jää pöydälle, sukat löytyy sohvan alta, aamun suihkupyyhkeet sängyllä, aamupalaa-astiat työpöydällä...ja kun näistä huomautan niin oon mäkättäjä ... t. mäkättävä vaimo

Kita kiinni sohvaperuna!
Large%20woman%20telling%20her%20husband%20to%20do%20some%20garden.jpg

[QUOTE="hmmm";27431635]no tuota, kun isäntä tulee kotiin alkaa huuto että miksi en komenna lapsia siivoamaan huoneitaan, aina täällä on tällainen sotku, miksi tiskipöydällä on noin paljon tavaraa jne. kun sitten isäntä on syönyt lautanen jää pöydälle, sukat löytyy sohvan alta, aamun suihkupyyhkeet sängyllä, aamupalaa-astiat työpöydällä...ja kun näistä huomautan niin oon mäkättäjä ... t. mäkättävä vaimo[/QUOTE]

NIIMPÄ!

[QUOTE="tätimoonika";27431586]Ei tarvii mäkättää jos vaan viitsit tehdä kuten pyydetään :)
Mun ei tarvii koskaan mäkättää kun miehelläni on onneksi aivot eikä muutenkaan ole laiska vätys.[/QUOTE]

Miten laiskuus tähän liittyy? Ai että pitää olla ahkera mäkättäjä, ettei oo laiska?

Nainen voi siivota sillä välin kun mies käy töissä? Kai se nainenkin voi edes jotain kotitöitä tehdä?

Käyhän moni nainenkin töissä. Ei oo ukolla vara sanoa että miks sitä ja tätä kun itse jättää kaiken levälleen. Ei se nainen oo mikää orja. Mä en jaksa mäkättää suuremmin mutta mies kärsii kun ei saa puhasta päälleen jne. Mä siis en ala siivota aikusen jälkiä. 5v meillä osaa paremmin viiä vaatteet pyykkiin jne kun tuo ukko. Mulle tarvi mäkättää kun ei oo paitoja jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27437775:
Mä en ole koskaan mäkättänyt. Jos mies ei ole yhdestä sanomisesta ymmärtänyt, olen viskannt koko ukon pihalle. Inhoan mäkättämistä ja inhoan myös mäkättäviä miehiä.

:O
et sitte ole vielä selvän-näkijää löytäny. :D

Viimeksi muokattu:
Meillä on tasan turha mäkättää mistään, väsytän vaan itteni turhaan. Teen sitä mukaa kun kerkiän. Opiskelen ja opinnot loppusuoralla ja tahti ollu kiivas... Sen verran kiivas että, hirvee stressi päällä, eipä ole meillä mun mäkätystä kuulunu, sen verran toi stressi imee voimia. Kotona en oikeestaan arkisin tee mitään kotitöitä, en jaksa. vViikonloput meneekin sitten, pyykkivuoren, tiskien ja ruokien valmistamiseen, että saa arkena syödä ruokaa. Mies juoksee kavereissa, pelaa, istuu koneella, pelaa pleikkaa ja välillä riehuttaa ja lleikittää tytärtä. Mä hoidan kotitöitten lisäks tyttären ja passaan miehelle melki kaiken nenän eteen. Yhessä vaiheessa nalkutin, pauhasin ja valitin tosta, mutta en jaksa enää. Joten teen ne hommat ja otan hommien välissä huili aikaa ja nappaan tyttären kainaloon ja luetaan kirjoja. Sitten palaan taas kotitöitten pariin, joissa tytär on ihmeen paljon mua auttamassa ja on 2,5v ja ihan omasta vapaasta tahdosta. Tiskatessa ojentelee astioita huuhdeltavaks ja siivotessa hakee siivouskomerosta rätin ja tulee auttamaan. Jos ei saa rättiä, alkaa huutamaan ja riehumaan :D.

Yhteistyössä