Y
Yhane
Vieras
Miten usein juotte alkoholia kun on lapsia yksi tai enemmän? Voiko kerran kuussa hyvin vielä mennä baariin jos silloinkin vielä haluaa? Tai kotona juoda kerran kuussa kun lapsi on mennyt nukkumaan? Itse olen 23v eikä ole lapsia. Juon alkoholia kaksi kertaa kuussa, toinen kerta kotona ja toinen baarikäynnillä. Ongelmana on ollut, että se kerran kuussa menen baariin vaikka rahat olisi kuinka lopussa, se 2 kertaa kuussa juominen on jonkinlainen pakkomielle.. välillä juon kolmekin kertaa kuussa. Toinen ongelma onkin että silloin kun juon yleensä sen 2 kertaa niin juon paljon, aina humalaan asti. En ole välittänyt koskaan että on vain pikku hiprakka tai ottamalla vaan pari siideriä. Olen aina juonut alkoholia baarissakin samallailla ihan alusta lähtien. Olemme puhuneet asiasta kihlatun kanssa muutaman kerran, että miten se onnistuisi kun on lapsia ja kun ne on isompia, sillain ettei ne kuitenkaan näkisi minun juovan. Miten te olette järjestäneet asian kun menette baariin tai juotte kotona, varsinkin kun lapset ovat isompia? Lasten hankinta ei meillä ole vielä ajankohtaista, on vaan mietitty jos silloinkin haluan juoda samallailla. Eihän alkoholin tarvitse olla poissuljettu asia elämästä silloin kun on lapsia? Tai pieneen humalaankaan tuleminen?