J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs vikaa iltateessä on?Se on sitä hauskanpitoa.
Härregyys, ootko ihan kartalla? Minä olen 37-vuotias, FM ja asiantuntijatehtävissä vakitöissä. Kaksi lasta löytyy ja mies, asutaan okt:ssa ja elämä hymyilee. Baarissa käyn ehkä kerran parissa kuukaudessa.
En ole koskaan ajatellut olevani teini tai vammainen, mutta sä sitten kai tunnet mut paremmin kuin muut...![]()
En edes muista milloin on käyty "viihteellä" alkoholinalaisena puolisoni kanssa, siitä on aikaa. Saunaoluet saatamme ottaa kerran kuussa tai jopa kaksikin kertaa. Lapsia on ja tiedän että heistä osa käyttää enemmän alkoholia kuin me.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29325342:en kyllä hankkisi lasta tuossa tilanteessa.
Ei kaikki.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpö;29325174:Kyllä sinulla joku trauma täytyy olla, että menet vapaaehtoisesti jonnekin juottolaan. Ehkä joku tansseissa käyminen on eri juttu mutta baareihin kyllä mennään pelkästään juomisen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpö;29325174:Kyllä sinulla joku trauma täytyy olla, että menet vapaaehtoisesti jonnekin juottolaan. Ehkä joku tansseissa käyminen on eri juttu mutta baareihin kyllä mennään pelkästään juomisen takia.
Kiitos paljon vastauksista
Mietin vain voiko minulle käydä samallalailla kuin isälle, hän on yli 50v ja alkoholisti.
Hänellä on tapana juoda muutama päivä putkeen ja jonkin aikaa on taas ilman. Meillä on sama että ei tyydytä vähään vaan juomista ei pysty/halua lopettaa vaan haluaa juoda lisää känniin saakka.. minulla se kestää vain tuon muutaman tunnin ja isällä monta päivää putkeen.. En oikein tiedä rauhoittuuko juominen kuitenkaan. Ja kihlattuni on siis absolutisti, hänen on vain tultava baariin mukaan koska en halua tai voi mennä yksinkään, kun juon liikaa.
Sen ikäisiä että tietävät miten alkoholia käytetään.Niin mutta ne joiden alkoholin käyttöön et katso aiheelliseksi puuttua.