P
Papapapa
Vieras
Ap taitaa olla provo. Tai sitten joku teini.. Että ihan on tutulla ollut vauva yökylässä ja hän on oikein sanonut, että se ei ole huonon äidin merkki.. Kaikenlaista..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sentään yks joka on samaa mieltä kanssani.![]()
tyttö tykkäsi olla kovasti yökylässä ja hoidossa muutenkin.
kun tyttö tuntee meijän tuttavan kellä oli yökylässä ja välillä päivälläkin muutaman tunnin.![]()
olen reilu 20 vuotias äiti joka haluaa pitää huolta omasta mielenterveydestä. ja myös vauvan jonka on hyvä oppia että on muitakin ihmisiä, koska ei ole vielä varmaa että joudutaanko laittaa vauva päivähoitoon jo 1-vuoden ikäisenä taloudellisen tilanteen takia... niin ei tulis se hoitoon meno niin vaikeana.
jos joku epäilee: Rakastan lastani<3
Mä en ymmärrä, miksi miksi miksi teinit hankkii lapsia kun ovat lapsia vielä itsekin? Kun oma elämäkin on ihan alussa? Ja menohalut voimakkaita? Ja sitten itketään että oman mielenterveyden kannalta on hyvä että sylivauva on yökylässä että itse pääsee dokaamaan, ja sit sanotaan että "mä oon kyllä kestänyt ja kokenut vaikka mitä vaik oon nuori et oon kyl ihan kypsä ikäisekseni"-ja sit ei kuitenkaan kestetä sitä äitiyttä ja vanhemmuutta.
Abortti, e-pillerit, kondomi, onhan noita vaihtoehtoja!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei niin nuori äiti;28632723:Isänsä saa mennä ja tulla, miten lystää. En ymmärrä, miksi miehen pitäisi vähentää juomistaan, jos äiti on vastuussa lapsesta. Jos siis isä ottaa kotona ollessaan pöhnään asti, niin minä hoidan yöheräilyt.