A
anneliina
Vieras
Hyvä marko, vaikka kovasti puolustelet omaa juomistasi-niinkuin kaikki miehet ilmeisesti ketkä juo-niin sille ei vaan voi mitään että minä päätin että yleistenkään "normien" mukaan ei ole lapsille ja heidän kehitykselleen hyväksi nähdä isänsä änkyrässä, tai itsensä satuttaneena, tai muuten vaan vihapäissään tai krapulassa. Ehkä aiemmin ajattelin että ei se haittaa, mutta nyt kun huomaan että mitä se tekee lapsille, en aio kestää sitä enää yhtään.
Ja onko se juominen niin autuaaksi tekevää, kun juodaan niin kauan kun silmät liikkuu? Mies on ollut itsekin (onneksi) sitä mieltä, että valitsee perheen-minut ja lapset ennemmin kuin kuningas alkomahoolin. Toivottavasti on samaa mieltä myös kuukauden päästä. Itse aion myös olla juomatta, ei se ole niin välttämätöntä.
Toivottavasti sinunkin asias järjestyy parhaiten ja säilytätte keskusteluyhteyden muutenkin kuin tämän palstan kautta :hug:
Ja onko se juominen niin autuaaksi tekevää, kun juodaan niin kauan kun silmät liikkuu? Mies on ollut itsekin (onneksi) sitä mieltä, että valitsee perheen-minut ja lapset ennemmin kuin kuningas alkomahoolin. Toivottavasti on samaa mieltä myös kuukauden päästä. Itse aion myös olla juomatta, ei se ole niin välttämätöntä.
Toivottavasti sinunkin asias järjestyy parhaiten ja säilytätte keskusteluyhteyden muutenkin kuin tämän palstan kautta :hug: