Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun äitini on juonut mun lapsuuteni pilalle oli silloinkin kun ois pitänyt tulla kuopukseni ristiäisiin juovuksissa mut sano syyks et isänikin oli siellä mut tosi ei ollu näin. oon varmaan viime vuonna nähny äitini viimeksi. Eika vihamielisiä tunteita on.
Korostan että meillä on se äiti joka on alkkis on pari kertaa ollu pakkohoidossakin alkoholin takia kun on ollu etsimässä sairaalasta mei pienintä siskoa kun mei isän talo on muka palanut ja isä kuollut ja sisko sairaalassa vaikka mikään tosta ei pitänyt paikkaansa. Ja kaiken näköistä muutakin löytyy ei jaks ees kirjoittaa. Isä sai pienimmän siskon joka oli eron hetkellä pieni itselleen kävi tapaamisissa siihen asti kun itse sanoi että ei halua mennä ja sossus sanottiin et ei voi pakottaa. Ja tosiaan edelleenkin tunteet on semmoisia että en halua jutella hänen kanssaan juominen jatkuu ja väite et ei hän juo vaikka noin neljä kertaa on mutki nähny aikoinaan ja ei ees tunnistanu omaa tytärtään. Kysyi vaan multa et kenenkäs tyttöjä sä oot!
Lisään vielä vaikka äitini juominen jatkuu hän ei myönnä tätä juomista vaikka sairaalahenkilö kunta näki sen tilanteen kotona et mimmosessa kunnossa oli kämppä tyhjine pulloineen. Silloin on vaikeata saada juomisen takia jos se itse ei sitä ymmärrä tai myönnä. tai ei halua myöntää en tie mut aina ku isäni iltavuoroon lähti ni äiti lähti hakeen kaupasta kaljaa!
No,äitisi sentään vielä liikkuu,mutta ymmärrän vihasi,kiukkuutesi yms...Voimia sinulle :hug: