Alkumetreillä 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hertta81

Vieras
Alkumetreillä 15

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
minisun 25+27 09/07
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08

Jännäyslista

Hertta 12.4
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4
Sinililja 27.4.

Helou!

Avasin joutessani uuden ketjun :)

Onpas paljon tapahtunu täällä eilen ja tän aamupäivän aikana :)

Huippua! Minisun ja Mimona on bongannu oviksen!
Karamellille ja Angeliquellekin se taitaa olla ihan lähipäivinä nurkilla :)

Miulle ei uutta... Ei vielä oireita havaittavissa, luonnollisestikaan ;)

Hertta kp21/30

Juu, tapahtumarikas ketju.:D

Totta, olen ihan vauvakuume- ja keväthöyrypäinen! Mutta koska olen siitä höyrystä iloinen, en anna haitata! Jos ei sitten plussaa ilmesty tikkuun, ehdin sit masennella.;D

Mutta kyllähän me kaikki plussataan! Niin monella ollut vielä toi JTP -systeemi käytössä, niin luulisi tärppäävän!:D

Niinpä, kyllä luulis tärppejä tulevan ihan useampi tässä kuussa! Voi että mie ootan niin kovasti noita jännäyspäiviä, kun pääsee testaamaan ja sit pääsee lukemaan uutiset täältä! Oon niiiiiiin varma jotenki nyt, että tällä palstalla saadaan hirmuinen plussavyöry! Ehkä se on tosiaan tää kevät ja nää ihanan aurinkoiset ilmat, mitkä luo tätä positiivista fiilistä ja uskoa tulevaan, siis niihin plussiin :D

Miulla ois tympee iltavuoro esissä, ysiin asti pitäs jaksaa virua duunissa :( Siihenpä se positiivinen fiilis tyssääkin... Ja varsinki sisätiloissa kun pitää näin upea päivä viettää, niin kyllä ottaa aivoon!

Hei vaan kaikille höyrypäille :)

Huh huh mikä työpäivä, en edes tänne ehtinyt, voitteko uskoa??? Mä en. Lukaisin kyllä kaikki viestit läpi, mutta unohdin jo niiden sisällöt.. Mutta toivottelen tasapuolisesti onnea oviksen bongaajille! Ja koittakaas nyt joku kehitellä jotain oireita, joita voidaan täällä pähkäillä. Multa ei nyt mitään irtoa.. tylsyysvaihe menossa.

Hehkutin täällä jo yllättävää positiivisuuttani tämän kuun pettymyksen suhteen, mutta menin sitten hölmö lukemaan jotain noita odotuspuolen juttuja ja olin ihan masentunut koko eilisen illan. On kyllä ollut tosi rankka työviikko ja iltaisin on ihan puhki, joten ei pitäisi lueskella silloin tuollaisia. Mutta positiivisuus tuli ja meni. Mutta niin käy nyt myös masikselle! Ihme aalloissa menee tämä oma mieliala. Keväthöyryjä odotellessa siis.. ;)

Mutta nyt lähden päästelemään höyryjä tuonne auringon paisteeseen!

Voi herttis, nyt sun pitää vaan koko ilta haaveilla ankarasti, kun et ulos pääse! Ja mietit kaikki ruuminosat kerrallaan, että jahas, pikkuinen värimuutos oikean jalan pohkeen vasemmassa reunassa; onkohan tämä raskausoire..hmm.;D

Me mennään taas pihalle grillaamaan, ja ihastelen kun paljon kukkia tullut esiin ja kukkii!:D Sit pitääkin taas tikuttaa jossain välis, hih.:) Mut jos muuten pysyis ajatukset vaikka hetken reaalimaailmassa..hihhihhihhiih..niin varmaan joo...:D

Hih, toi karamellin positiivisuus alkaa tarttuun tännekin:D jatka vain samaan malliin;) En voi käsittää, että jossakin jo kukat kukkii, kun täällä on viel lunta siihen malliin, et sulaako ees toukokuussakaan viel.. Mut aurinko kurkisteleekin jo täälläkin pilven takaa..onneks kun koko päivä on ollu synkän puoleinen..Voisin ottaa Sinililjasta mallia ja lähtee illan päälle kans ulos hölkyttellöön:)

Joopa, käyn välillä savuilla ulkona, niin samalle paistattelen tuolla auringossa sit! Siis mitään oireita ei vielä ole, enkä niitä voi nyt oikeesti edes keksiäkään :) Voitteko kuvitella, en pysty keksimällä keksimään oireita!!! Kun ei siis tunnu yhtään mitään missään. Jos siis hedelmöitys on tapahtunu viime pe, niin kiinnittyminenhän tapahtuu sit vasta ehkä ylihuomenna. Joten varmaan aikasintaan pari päivää sen jälkeen voi alkaa jotain oireita ilmaantumaan :) Ens viikolla kun tuun töihin (tiistaina), niin sit voipi miulla jo ollakin jotain oireita kerrottavana! Voi elämä, kuin paljon mie toivonkaan, että olis...

Välillä alkaa hirvittämään, miulla on omassa päässäni toiveet kyllä tästä kierrosta niiiiiin korkealla, että jos ei tärppää, niin en tiiä mitä teen. Oon varmaan niin hukassa, että... En siis löydä ees sanoja miltä mahtas tuntua sit ja miten kouraisee jo nyt tässä vaiheessa, kun ajatteleekin asiaa! Pelottaa tuo vaan nyt jo etukäteen, mutta eipä sitä pitäs periaatteessa murehtii, kun vasta sit, jos aihetta siihen tulee. Mut kaipa tuo tarkottaakin osaks sitä, että pääkoppa samalla jotenkin valmistautuu myös siihen mahdolliseen pettymykseenkin. Pakkohan sitä siihenkin on valmistautua, koska mahikset on molempiin. Mutta pitää vaan toivoa sitä parempaa tulosta :) Kovin on sekavia ajatuksia päässä välillä :) Ei aina ota itekään niistä tolkkua...

Tervehdys!Kiireinen työpäivä takana,en ole ehtinyt kuin käydä lukasemassa täällä tekstejä.Karamellin positiivisuus kyllä tarttuu:)Ja munkin alkoi tehdä mieli grilliruokaa;)Jospa vaikka viikonloppuna grillaisi..
Samaa ihmettelen täällä et jossain kukat kukkii..Aurinko täälläkin paistaa mutta ei ole puhettakaan mistään kukista..
Äsken taas tikutin ja tuli vielä vahvempi viiva kun eilen.Eilen tuli yhtä paksu kuin kontrolliviiva ja tänään tuli sitä paksumpi.Nyt sitten mietin et kannattaisko sitä tänään vielä puuhailla vai vasta huomenna?Kun toisaalta monessa paikassa lukee et jtp pitäs riittää..

Ja mie täällä jotain panikointiviestejä kirjottelen, kun muut hihkuu kevättä ym. :D No joo, siis tällä hetkellä on hyvä fiilis, toiveet tosiaan korkeella, mut yritän vaan välillä saada itteeni maan pinnalle, etten liian korkeelta tippuis...

Hyvä Minisun! Siis testiviiva oli jo vahvempi kuin kontrolliviiva? Huippua! Mie en saanu viimeks enkä nytkään edes yhtä vahvaa, mut ei se aina tuukaan kaikilla yhtä vahvaks. Miulla oli nyt viime viikolla haaleet viivat, mutta niistä kuitenki vahvin oli torstaina, eli siitä about 24h on ovis ollu (siis perjantaina).

Mie laskisin nyt niin, että kun äsken tikutit tosi vahvan, niin siitä 24-36 tunnin päästä on ovulaatio (eli ehkä huomenillalla), joten seksiä ei ehkä välttämättä tarviis tänään harrastaa. Oikein otollisin aika olis käsittääkseni ehkä huomenna aamulla/aamupäivällä, jos vaan mahdollista :) Mie ite viimeks tikutin sen vahvimman viivan illalla, ovis oli sit about seuraavana iltana, niin seksiä oli sen päivän aamulla ja tulosta teki :)

Kylläpäs kuulostaa kovin tekniseltä tämä vauvanyrityspuuha :D Kun siis täällä oviksia lasketaan ja että millon pitäis sekstailla... "Joo ei tänään seksiä, mut huomenna klo: 10.30 ois paras aika..." Heh, nauran siis tuolle äskeiselle omalle kirjotukselleni ;) Mut niinhän se oikeestikin menee. Ovulaatioajankohtakin kun on aika samperin kellontarkka, se munasolu kun ei paljon ylimääräisiä siellä torvessa venaile!

Joo, ei ollut minulla aikaisemmin hajuakaan tällaisesta! Typeränä kuvittelin, että kyllä se baby sieltä tulee, kun silloin tällöin harrastaa seksiä.. niinpä. Mutta kuulostaa kyllä todella tieteelliseltä puuhalta! Ja minkä hiton takia sitä munista ei oo "tehty" sellaiseksi, että se säilyisi pidempään hengissä siellä odottelemassa pikkukavereita?? Mikä juju tässä oikein on? Ei oo vielä mulle ihan auennut.. ;-) Mutta mikäs tässä, saahan sitä aikansa näinkin kulumaan, ovisaikoja odotellessa..

Sama täällä! Ei mitään tietoo oo tälläsista ollu ennenku tänne eksyin :) Täällä on oppinu jos jonkinmoista tietoa niin naisen kropan toiminnasta kun raskautumisestakin. Että aika tieteellistä raskaaksitulo näköjään loppujenlopuksi on :) Ennen sitä itsekkin tosiaan tyhmänä kuvittelin, että raskaaksi tulee varmaan heti kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä! Haaaahhahhahhahhah :D Kyllä on asiat hieman tässä selventyneet ja tosiasiat valaistuneet, että tuo on kaukana totuudesta! :)

Niin, ja aikaisemmin joskus oli kamala pelko persuksissa heti, jos unohti tai vaikka vahingossa otti liian myöhään pillerin.. ihan kuin sillä olisi ollut mitään merkitystä.

Mutta en tiedä miksi, mutta silti mulla on ollut sellainen olo etten välttämättä tulisi heti raskaaksi. En tiedä mistä se johtuu. Ja ehkä siksi oli viime syksynä niin kamalaa, kun mies halusi vaan lykätä ja lykätä tätä "yritystä". Mutta sitten kun alkuun päästiin, niin tietenkin oletin pamahtavani heti paksuksi, mutta yllätys yllätys, eipä niin käynytkään. Ja nyt siis taas tuntuu siltä, että kyllä tässä vielä jonkun aikaa menee. Toivon todella, että olen väärässä ja pääsisin mukaan vielä huhtikuun plussajunaan. Täältä lähtee nyt sellainen imu tuonne odotuspuolelle, että eiköhän siinä peesissä pääse mukaan ;)

Mutta nyt sinne ulos. Sain loistoidean ja lähden pyöräilemään! Jos ei oo kumit ihan tyhjät.. ja missäköhän se kypärä on?

Hih, sama täällä tuonkin suhteen! :D Kauhee paniikki, kun yks ainut pilleri unohtu ottaa laatasta ja sit v*tutti vehata kumin kans loppukierto (meistä kun ei kumpikaan siitä tykänny)...

Mie en oo vieläkään selvinny syömään :) Joskohan nyt menisin...

Moikkelis!
Ääh pitäs vääntää ohjelmia plus muita turhuuksia ja tässä mä vaan lueskelen teidän muiden ihania jutusteluita! On jo ollutkin tätä vauvakuumeilua ikävä!!

Mun tähänhetkiseen kuumeeseen on riittänyt erittäin hyvin mun kaverin puolivuotias pallero mutta nyt taas pikkuhiljaa alkaa se kaipuu vahvistumaan. Ihan hullua niinku joku kirjotti et jotkut tosiaan tulee raskaaks ku ykskin pilleri unohtuu ja me täällä sitten venaillaan ja venaillaan ja lasketaaan niitä rakastelupäiviä sun muita, ihan hullua kun ajattelee mutta niin pakollista ;) En kyllä enää pystyis vaihtamaan tätä yritystä TJOT meininkii niin neuroottisesti laskeskelen päiviä ja aikoja sun muita...

Mutta paljon plussatuulia puhallan. Ensi viikolla lupaan olla parempi palstailija kun aikaakin pitäs olla enemmän...

Huomiseen!
Tää lähtee nyt käpyttelemään autolle (on taas ihan hevonkuikassa asti, kun iltapäivällä ei noita paikkoja oikeen taho läheltä löytyä) ja sit kotia kohti köröttelen...

Öitä!

Rakkaat kellonmukaan sekstailijat, muistakaapa ahkerasti rakastella myös ennen sitä ovista :) Liitin sen yhden tutkimuksen johonkin aiempaan ketjuun, jonka mukaan aika suuri prosentti raskautui, kun seksiä oli harrastettu kolmen päivän sisällä _ennen_ ovulaatiota.

Mullakin alkaa olla kevättä rinnassa :) Ihanasti aurinko paistoi tänään.

Niin ja myös pupu pöksyyn -oireyhtymä on tuttu. Nytkin mietin, että apua - tässä kierrossahan ois oikeesti hyvät mahikset raskautua, kun on tullut pupuiltua säännöllisesti. Minä kun olin vähän asennoitunut kevätvauvaan... Niin mitäs jos se tuliskin jo joululahjaksi, jaiks.

Hahhhaah, hauskaa jos saan näin jänniin aikoihin tartutettua teihin muihinkin positiivisuutta.:D

Mulla oli taaaaaaas ovistikussa haalea viiva..joopa. Alan olla vahvasti sitä mieltä että tässä kierrossa en vahvaa viivaa saakaan. Viivojen väreistä huolimatta, pupuilen säännöllisesti -harmi ja sori vaan, en kellontarkasti ;)- ja toivon että tulosta tulla tupsahtaa joululahjaksi.:P

Kun grillailtiin ulkona, pullistin mahan eteen ja taapersin selkä kaarella ja kädet selällä pitkin pihaa ja huhuilin miehelle ja kissoille, että tältä mä aion pian näyttää,että mitäs siihen sanot.:) Se naureskeli vain ja antoi mielipuolen leikkiä.
Eilen mulle tuli postista 2 ihanaa kesämekkoa, mies heti varmistelemaan, että kai niihin sitten mahtuu isompikin masu. Se oli musta suloista, että sekin toivoo ja miettii aktiivisesti että se lapsi ois kiva.:D

Kyllä meillä kukat ihanasti kukkii, äitee kertoi että ovat sahrameja, eli "minikrookuksia", varhaiskevään kukkia. Tulppaanit ja narsissit ovat jo rivissä tuossa seuraavaksi kukintavuoroon.:)

Niinjoo, kyllä mäkin olen ison kiitoksen velkaa näille ketjuille, olen ollut myöskin ihan ulalla kaikesta mahdollisesta, näemmä ihan naisen perusanatomiajutuista alkaen, ovikset sun muut.:) Että kiitos siis vaan kaikille jotka tietoansa jakavat täällä, on ollut hyödyksi!:D

Yhdellä kaverillani on 25 päivän kierto. Vähänkö se ovuloi enemmän vuodessa kuin minä esimerkiksi. Eipä sillä, että itselleni olisi tällä hetkellä paljon merkitystä, kun mies on ulkomaankomennuksella elokuuhun asti. Mutta noin lapsentekopuuhien näkökulmasta olen kyllä vähän kateellinen. Itselläni kuitenkin päälle 30 päivää tuo kierto. Ajattelin jostain syystä jakaa tämän tiedon kanssanne näin yön pimeinä tunteina, kun tänne eksyin haaveilemaan vauvoista.

Huomenta!

Ulkopuolinen: Niinpä, miulla kierto 30 päivää, joten jos ois vaan 25, niin oispa kyllä hyvä :) Ei niin pitkään tarviis aina odotella uutta ovista!

Heh, hauska tuo Karamellin "raskausesitys" :D Tarkkaile vaan silti niitä haaleita viivoja, kun vahvaa ei välttämättä tosiaan tule (ei miullekaan tullu). Niistä haaleista sit kun kattoo vahvimman version, niin siitä seuravana päivänä oviksen pitäis sit olla :)

Juu, pitäis miullaki olla aika hyvät mahikset, koska ovis oli pe ja seksiä oli ma+ke+pe ;) Nyt on kyllä pääosin aika hyvin menny tässä ketjussa nää oviksen bongaukset+hyödyntämiset... Joululahjaa siis odotellessa :)

Huomenna pitäis selviytyy ajoissa töihin, et pääsee aikasin myös poiskin... Ajelen kaverin luo viikonlopuksi 400 km:n päähän, niin ois hyvä ku kerkeis valoisan aikana ajella sinne..

Hertta kp22/30

Pisti hymyilyttämään tuo ulkopuolisen viesti :) "En ole katkera, mutta kuitenkin..."

Muakin tympäsee kun kierto on ollut nyt 36-42 ja muut ehtii siinä ajassa jo puoleen väliin seuraavaa kiertoa... Mutta pitää lohduttautua sillä, että niilä lyhytkiertoisilla on tympeää silloin kuin ei yritetä vauvaa, yhtenään on menkat.