Alkumetreillä 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, silloin kun oli menkat, niin toivoi, että kierto ois ollu vaikka 50 päivää, niin nyt sitä toivoo mahd. lyhyeksi :) Mutta kuitenkin siinä rajoissa, että luteaalivaihe pysyy siinä 14 vrk:n tienoilla...

Pitänee käydä kohta puoleen kahveella...

Huomenta viivojen bongarit ja oireiden metsästäjät! -heh, kuullostaa kuin tervehtisin huumeita ja vierotusoireita käsitteleviä tyyppejä..:D Mutta eikös vauvakuume ole vähän kuin vauvahuume?;) Mulle ainakin ja olen ihan addikti.:D

Se on hassua että joillain kierto on vain 25 päiväinen. Mulla on aina ollut väh29 päiväinen, yleensä mennyt yli 30 päivän. Mutta nyt, tammikuusta alkaen ollutkin 28 päiväinen, olen ollut ihan äimänkäkenä.

).( Mulla on nippaillut kohtua koko viikon. Toivottavasti kuitenkin ovuloin, että ei ole joku taukonippailu tai jotain ihmeellistä..kun ollaan pupuiltukin säännöllisesti ja laitettu kaikki peliin. Tuo aina vaan jatkuva nippailu on vähän alkanut jäytää mieltä.
Jos täti ei olisi tullut, olisin varma että olen raskaana jo. Mutta kohta kyllä, toivottavasti.:)

Miten muilla on torstai lähtenyt käyntiin?

No kyllä! Todellinen huume ;) Koukussa ollaan ja pahasti.

Mä ajattelin nyt kokeilla, josko saataisiin pidettyä tässä kierrossa tuo JTP-taktiikka. Täti alkaa häipymään ja ilmoitin tänään akalle, että takaisin ei sitten ole tulemista ennen ensi kesää. Eli jos viikonloppuna aloittaisi, niin luulisi tulosta syntyvän! Jossain oli, että aamusimpat olisi parhaita, onneksi mulla taitaa ovis osua viikonloppuun, niin on mahdollisuus tuohon. Eipä meistä arkiaamuina noihin hommiin olisi..

Toivottavasti Hössis pitää mulle seuraa näissä ovisbongailuissa ensi viikolla, kun muut jo jännää oireita ja tulevia plussia. Mennään vähän eri tahtia kuin muut. Mutta säilyypä jännitystä koko kuulle! Niin, ja Hertalta odotellaan sitten jo meheviä oireita ensi viikolla ;-)

Joopa joo, pitää palailla takaisin hommiin.
Aurinkoista päivää!

Sinililja kp 5

Huomenia täältäkin addiktit;)

Mullakin on aikoinaan ollu niin epäsäännölliset menkat, että saattaneet viikollakin heittää..yleensä siis pitempään suuntaan. Nyt ihmeellisesti, kun on alettu yrittään niin ne on vaan lisää säännöllistyneet..Mistähän sekin johtunee? Miehen aineksistako?;)
Mun yhdellä kaverilla on vasta epäsäännölliset menkat..ehkä muutaman kerran vuodessa? siis tulee kuukautiset...on tainnu käydä gynellä, mut en muista oliko mitään, muistelen vain, että mitään ei ollu löytyny..Siin vast hermot meni..vaik siihen aikaan kans aattelin, että siistii:) Itse kun ois antanut sillon kaikki menkat muille kauheita kuukautiskipuja kärsineenä...

Täälläkin on sillon tällön tullu leikittyä "raskaana" olevaa :D.. sohvalla löhöillessä ja hyvin syöneenä tulee pullisteltua miehelle ja voihkittua , että tässä sitä mennään jo kuudennella kuulla ;) Tämä sitten innostuu ja sanoo, että teeppäs uudestaan sit siinä pullistellaan ja hän tsiikailee ja silittelee mahaa...hmp..no jospa joskus ei pitäs pullistella;)

Vielä yksi tikku jäljellä ja toivon, että tänään tulis joko vahva viiva tai sitten ei mitään/haamu ..sit tietäs millon se ovis oli sitten:)

Juu on kyllä tää TJOT meininki muuttunut tahkoamiseksi niin vois jo listastakin muuttaa sen:)

Meinasitko Mimona hankkii vielä lisää tikkuja? Tai sit menee JTP-meiningillä vielä vähän aikaa, niin sehän se riittää... On sit varmasti ovis hyödynnetty, vaikkei tikkuun sitä tullukaan... Onko ollu sävyeroja niissä viivoissa, et milloin ois ollu vahvin? Mitä ovispäivää siis laskurien mukaan näyttäs?

Laskurit näyttää 3.4 eli tänään ois hedelmällisin päivä :) ..en tilaa enää tikkuja vaan JTP-meiningil mennään..Tikutin vain siksi, että saan jotain tietoa ovulaatioajankohdasta ja että ovuloinko:) ..Hmm nyt pari viimestä päivää on tullut selkeä viiva, mutta ei kummiskaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva..eli eiköhän tänään selviä jotain..Ja mittasimpas muuten lämmöt ja ne oli kohonnu muiden aamujen 36,2-36,4:stä ja 36,7:n..eli jos noi nyt pitäis paikkaansa niin tänään ei tikkuun sais tulla enää pahemmin mitään..tunnin päästä selvitän asian;)

Mimona kp 17/29

Kertokaas nyt tieteilijät vielä yksi juttu, eli olikos se niin että sitten kun lämmöt kohoaa, niin ovis on jo ollut? Miten sitten ennen menkkoja? Romahtaa just ennen jos ei ole raskaana? Pitäisiköhän nyt tuotakin alkaa seuraamaan? Enpä taida jaksaa.

Mä en oo varsinaisesti leikkinyt raskaana olevaa, mutta mulla on sellainen ongelmamaha, että se joskus turpoaa ihan hillittömäksi palloksi, jolloin voisi hyvin kuvitella minun olevan raskaana ja aika pitkällä..

Voi voi tuota auringonpaistetta! Ei ole ollenkaan kiva katsella sitä täältä sisältä! Mitäs jo livistäisi tänään vähän aikaisemmin töistä? Kukaan ei huomaisi.. joo, niin teen :)

Sinililja: Ainaki tuossa Lauran tietoiskussa luki näin: "Ts. siinä vaiheessa kun aamulämpö on kohonnut, ovulaatio on jo ohi. " Mut mie en tuosta lämmönvaihteluista tiiä oikein mitään, en oo niihin perehtyny enkä oo niitä koskaan mittaillu...

Mimona: Juu, no nyt vaan hetki vielä JTP-meiningillä... No, kyl se ovis varmaan tänään on, jos eilen sait aika vahvan viivan, tänään pitäs sit alkaa himmenemään. Eli periaatteessa jos tänään vielä on seksiä, niin sit on ovis hyödynnetty hyvin :) Huomisesta eteenpäin olevalla seksillä ei sit taida enää olla merkitystä tämän kierron ovikseen... Ja ilmota sit haaleniko viiva tän päivän ovistikussa!!! :)

Niin mie olen ymmärtänyt, että kun lämmöt nousee ovis on jo tapahtunut.. ja sitten niiden pitäisi laskea ennen menkkoja tai viimestään menkkojen alettua.. Mulla meni kerran niin, että lömmöt pysyi ylhäällä vaikka menkat olikin ja sitte parin päivän sisällä laski..En minäkään ole aktiivisesti mittaillu, nyt vain mielenkiinnosta;)

Saattoi kyl johtua toi lämpöjen nousu tulevasta taudista..ukolla ollu flunssa viikonlopusta asti ja nyt meinaa muhun iskeä..nenä tuhisee ja kurkkua kuivaa..äkkiä litkittään teetä ja hunajaa..

Joo, miun kans tekis mieli livistää aiemmin töistä, mut ei tänään oikein kärsi, kun lähen sit huomenna aikasin pois. Miulla on saldossa liukumia tän päivän jälkeen 45 min, jos jaksan tasan neljään istua, niin huomenna jos selviin kuuteen töihin, voin lähtee jo yhen jälkeen pois! Jee... On vaan kyllä hyvin todennäköistä, etten selviä niin aikasin sängystä ylös... Hirveitä on niin aikaset herätykset (5.00)!

Äh. kiva kun yhdet puhuu jo kotiin lähdöstä ja mä olen vasta menossa töihin. Yhdeksään asti pitäis jaksaa olla.. :(

On tämä vauvan yrittäminen kyllä aika addiktoivaa touhua.. mut onneksi on edes mukavaa touhua. ;) Kyllä sitä on oppinut vaikka mitä omasta kehostaan tässä yrityksen aikana... ennen tosiaan luuli, että sitä pamahtaa paksuksi samantien mut nyt on pudonnut todellisuuteen. Niitä lapsia saadaan ei tehdä.

Mut kevät aurinkoista päivää kaikille, mä lähden tienaamaan. *vilkutus

Mä olen koittanut pitää tän suurimman vouhotuksen itselläni (ja purkanut sitä teille :) ja ollut kotona vähän iisimmin. Ei se aina onnistu ja ilokseni olen huomannut ettei mun mies enää siitä erityisesti ahdistu. Silti en uskalla tätä kaikkea sille puhua, ettei vaan käännä kelkkaansa. On joskus vähän vihjaillut, että olisin jotenkin liian innokas?? Ai miten niin? Tai jopa jumissa tän ajatuksen kanssa. Ei pidä paikkaansa. ;)
Toistaiseksi se on kuitenkin aina jälkikäteen todennut, että ihan mukavaa puuhaa tämä lapsien tekeminen ;-) Hyvä niin.

Nyt lähden syömään, pitäähän se ruokatauko pitää ennen kotiin lähtöä! Ja ehkä myös kahvitauko :)

Mimona, mulla sama tilanne, ukko ollut koko viikon kipee ja nyt mulla aamusta asti oirehtinut kroppa. Inho-olo. Tyhmää, viikonloppu menee siis nuhassa.

Mut mietitään vaan että, juu, sitten juhannuksena lapsi on jo sen ja sen kokinen ja sille on kehtiyynyt sitä ja tätä, ja kun koulut alkaa se onkin sen kokoinen jne..:) Ja kuinka paljon voisi saada jouluna kivoja lahjoja..:D
Sit jos täti saapuu, niin pudotaan ryminällä mutta alastulo on pehmeä kun tietää että seuraava ovis on sit jo taas pian ovella..:D

"Niitä lapsia saadaan ei tehdä.

Eikä aina edes saada."

Niinhän se on, mutta täällä vielä eletään vahvassa toivossa ja uskossa, että niitä saataisiin joku kaunis päivä.

Nonii..eli viimenen tikku kustunna ja haamu tuli eli ovis meni ja nyt vaan oottelemaan tulosta:)...pari viikkoa sitten tässä olis ajattelematta asiaa *nauraa itselleen selän takana*

En tiiä johtuuko ovulaation loppumisesta vai iskevästä taudista..hirvee vilu ja joka paikka kananlihalla...hyrrr..ja kierrokseen lähtee kolmas kuppi teetä höystettynä tokallisella hunajaa

Ei mimona, se on sorminuha! Vakavia kirotusaivastuksia!:D

Mulla enää kaksi tikkua, tälle ja huomiselle päivälle. Jos ei viiva tummene, uskon että oli viikonloppuna, sunnuntaina oireetkin oli vahvemmat. Toivon että näin on, sitten kiinnittyminen tapahtuisi jo viikonloppuna..:D Mut varmuudeksi vielä pupuillaan..:D

Mie kans oon höyrynny vaan täällä ja kotona ollut sit ihan coolina :) Hulluks tulisin, jos ei mihinkään vois näitä ajatuksiaan purkaa...

Niinhän se on, ei niitä lapsia välttämättä edes saada vaikka kuin on yrittäny :( Ihan hirveen surullista... Kauhulla sitä joskus on ajatellu, että mitä jos omalle kohdalle niin käy. Ei osaa edes ajatella sellasta... Mutta ei meidän tällä hetkellä vielä tarviikaan! Homma on vasta kuitenkin niin alussa. Nyt myö täällä täysillä yritetään ja toivotaan parasta ja kaikille sitä lippua huhtikuun plussajunaan! bdbdbd :)

Mie lähen kans nyt syömään!