Alkumetreillä 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoja ultra-uutisia Hertalla! Hyvä. Järkyttävän kallista toi yksityisellä käyminen.. mutta on se varmaan sen arvoista, voi huokaista helpotuksesta :)

Mulla on samat fiilikset kuin Liisaleenalla.. vielä saa odotella. Mulla ovis osuu varmaan vasta sunnuntain tienoille, joten aikaa vielä on. En oo nyt jotenkin jaksanut vielä ollenkaan innostua tässä kuussa, on koko ajan sellainen olo, että aivan sama. Mutta eiköhän se into viikonloppua kohden vielä löydy. Mutta alkuinnostus on siis nyt selvästi ohi, tästä eteenpäin mennään sitten miten sattuu.. ja toivotaan, että lykästää ;)

Sinis kp 9

Niin, aika perhanan kallista on, mut aivan sama kyl loppujen lopuks, vaikka maksais 200 €, kunhan saa sen varmuuden, et mikä on siellä on tilanne. Masteri se miullakin vinku siinä tiskillä sit... Mut aivan sama tosiaan :)

Heippa!
Mulla yhä sama paha olo jyllää, yritän töissä välttää puhumista et ei tuu puklu.
Hieno hertta!

Kuulin eilen ihan mahtavana uutisen. Muistatteko kun surin kun en pysty jakaamaan plussailoa parhaan ystäväni kanssa, koska he olvat yrittäneet jo kohta 2 vuotta ja menossa hoitoihin jne? Hän plussasi eilen!!!Mieletöntä! Olen toooosi onnellinen.:)

No mutta, nyt pitää jatkaa duunia, tää kevät tuntuu olevan työruuhkainen.

Nieleskellen ja kakistellen

Melli rv6+5

ps. ainiin, joku joskus kysyi ekasta ultrasta, menen sitten kun neuvolasta annetaan lähete, en mene varhaisultraan. Eka neuvola on perjantaina.:)

Hienot ultrakuulumiset Hertalla! eikös sul Hertta oo synttäritkin kuun sisällä? (muistelen siis kun olit härkä?) ja Amildalla..Onnea etu/jälki käteen!;)

Karamelli, wau toi sun ystävän plussaus! oliko heil käytös mitään esim. clomei tai teroi? tuommoset jutut antaa kyllä toivoa:) Nyt voitte sitten jakaa kokemuksia, kasvattaa mahaa kilpaa ja vauvallakin on saman ikäinen kaveri;) Oon muutes vinkkaillu omallekin kaverilleni, että hekin heittäivät ehkäsyn mäkeen niin saatas olla yht`aikaa raskaana..vaik eihän se noin mene.. Tuli mieleen pmmp:n Mira ja Paula..onkohan heillä ollut joku yhteinen sopimus alkaa tehtailemaan yhtäaikaa, ettei tuli keikoista sitten hirveetä taukoo?;) Ja eihän heilläkään se ihan samaan aikaan mennyt..

Sinis, täällä vähän sama homma..nyt alkaa tulla hälläväliä asenne koko hommaan ja ihan hyvä niin kun se "kesäloma" alkaa ens kierrosta..

hmm jäiköhän jotain kommentoimatta..

Niin no omassa olotilassa ei mitään muutosta..eli taidettiin ampua huti tällä kertaa;)

Mimona 20/29

Synttäreihin vajaa 2 viikkoa... Viel vähän aikaa :) Mies lupasi viedä ainaki syömään ;)

Heh, hauska tuo PMMP... Niin, olikohan ne ihan suunnitellu raskautuvansa samaan aikaan?...

Täällä vasta ladataan aseita, katsotaan tuleeko huti vai osuuko ja uppoaako.. Kyllä mä varmaan sen oviksen tikutan, pitäähän sitä jotain hupia elämässä vielä olla.. :) muuten saa kyllä nää hommat mennä omalla painollaan. Ei ne greipit ja päälläseisomiset tuottanut tulosta ;) Toisaalta on ehkä astetta rennompi olo nyt, vaikka edelleen vähän harmittaakin. Mutta josko sitä rennommalla otteella sitten syntyisi tulosta. Voishan ne tikutkin jättää pois, sillä nyt kolmen kk:n tikutuksen kokemuksella ovis on ollut aina suht samoihin aikoihin eli vois antaa mennä vaan silloin kun huvittaa. Mutta ehkä tää asenne muuttuu taas, jos pitkään joutuu vaan odottelemaan.

Onnittelut synttärisankareille jo etukäteen!

Ihana kuulla Hertankin kuulumisia. Ja hienoja ultra-uutisia vielä toit tullessas.. :)
Karkki, koita jaksaa ja muista syödä tasasen väliajoin. Eikös sen pitäisi helpottaa pahaa oloa.

Itsellä on nyt nämä piina-ajat käsillä. Jos oikein, oikein pinnistelee niin saan jotain tunnetta vatsan pohjaan... Mitkä todenäköisesti johtuu vatsalihasliikkeistä, kun innostuin taas salilla käymään. Samoin rinnat on hiukan arat, mutta johtunee ylisuurista kiloista rintalihas-laitteessa... ;)

t. A kp22/28-30

Joo, mulla oli kanssa viimeiksi hyviä "raskausoireita" salilla käymisen jälkeen.. Mutta hyvä, että jotain tuntuu, ei toikaan nyt huonoa ole, jotain on joka tapauksessa tapahtunut vatsassa ja tisseissä.. ;)

Mä alan vähän piristymään, ovis lähenee.. ja mies on ollut aivan ihana tän asian suhteen eli olen päätynyt siihen, että ihan hyvä ettei tärppiä tullut heti, me ollaan kyllä lähennytty tän asian myötä. Huomiselle sovittiin kotiin "seksitreffit" :) vähän kiireinen päivä, mutta nähdään kuitenkin töiden jälkeen :) Että kyllä tää tästä. Toistan varmaan itseäni, mutta jotenkin on nyt rennompi fiilis, ehkä se alun yliyrittäminen on mennyt ohi. Katsotaan kuinka kauan tätä rentoutta jatkuu.. voi olla, että jos tulosta ei ala muutamassa kuukaudessa syntymään, niin sitten taas yritys menee kireämmäksi.. Nyt oon pystynyt olemaan miettimättä ja suunnittelematta tätä itse yritystä (seksitreffejä lukuunottamatta..) jatkuvasti, mutta kyllähän se vauva mielessä usein pyörii. Mutta pientä edistystä, ehkä.. miten sen nyt sitten ottaa :)

Sinis kp 10 (jee..)

Uuh, seksitreffit;)..hyvältä kuulostaa

Juu veikkaan, että mullekin voi käydä noin, että muutaman kuukauden ehkä malttaa lomailla ja sitten alkaa taas tosi yritys..
Tässä lomassa on myös se taka-ajatus, että saatas seksielämä palautuun normaaliks..jotenkin tämä "vauva-hanke" on väistämättä vienyt siitä sen hohdon eikä se oo tuntunut enää samalta..juu kalenteriseksiä:D..

Pitäsköhän mun lähtä kans kuntoileen, kuten Angelique niin sais jotain oireen tynkää;) en oo jaksanu muutamaan päivään lenkkeillä..ilmat ollut niin inhottavia..pistän tän väsymyksen siis sen piikkiin..pitäs hommata semmone i pod tai mp3 soitin joka ois kätsy lenkillä..kun yksin on niin tylsä lenkkeillä..Harmi, ku Siniskin asuu niin kaukana..oisin ottanut sut mukaan;)

Mimona 21/29

Joo ihan mielenkiintoisia oireita saa kuntoilemalla! :)

Mutta onko hyvä vai paha merkki, kun mulla on toi vasen puoli vatsasta ikävän tuntuinen ja sitten limailua jonkin verran?

Seksitreffit kuullostaa kyllä huipulta. Tämän yrittämisen myötä, kun semmonen "rentous" ja hohto on tosiaan hävinnyt. Ikävää. Mullakin on käynyt mielessä (mutta häipynyt kyllä hyvinkin nopeasti), että josko sitä pitäis alkaa taas napsiin pillereitä, niin sais entisen ja mukavan seksielämän takaisin...

No tuo oire kuulostaa kyl hyvält A!:) sinne vasempaan puoleen on nyt rantautunut pieni munis joka rakentaa sopivaa pesäkoloa sinne;)

Juu meillä on alkamassa siis "loma" ens kuussa, mut ei siis mitään ehkäsyä..eli tervetuloa vaan asukki silloinkin!;) veikkaan etten silti voi olla silmäilemättä almanakkaa sillä silmällä milloin ois suotuisat hetket:) toivotaan siis, että kevään ja kesän hedelmälliset hetket ja lomafiilis auttavat asiaan..

Onkos teillä kesälle mitään reissaus tai spesiaali suunnitelmia mitä pitää tehdä?
Me ollaan jo pitkään suunniteltu vaellusta, mut koskaan ei ole saatu aikaseksi sitten..mut nyt ollaan päätetty, että juhannuksena otetaan teltta ja kalastusvehkeet..hyvää ruokaa ym.. mukaan ja painellaan erämaahan yöksi pariksi:) nuotion loimussa hmm...;P..

Onkos karamelli ollut tosi kipeänä tänään kun ei ole näkynyt :/...

Missäs se jännäyslista taas piileskelee, eikös A:n jännäilyt ole jo aika lähellä.. db db db db siis sinne!!:)

Meillä olis kesällä suunnitelmissa lähteä auton kanssa Ruotsiin ja sieltä sitten jatkaa matkaa Tanskaan ja käydä Legolandissa. Yhtään sen enempää ei olla vielä reissua suunniteltu, ni saa nähä kuin käy. :) Muuten varmaan otetaan ihan levon kannalta ja käydään jotain pikareissuja sukulaisilla...
Mulla on itseasiassa ekä loma viikko jo puolentoista viikon päästä ja loput sitten heinäkuussa.

Vaellus kuullostaa kyllä hienolta, ootteko suunnitellu, että mihin päin lähtisitte?

t. A kp24/28-30

Tervehdys tännekin ja plussatuulia puuh!Jännäyspäivät lähenevät monella:)Toivottavasti plussia satelee kovasti..
Mä kävin eilen varhaisraskauden ultrassa,kaikki oli oikein hyvin:)Sikiö on oikeassa paikassa ja sydän sykki,ihmeellistä kuinka pieni se on ja siitä tulee lapsi:)Viikot olivat eilen 7+1 että päivällä meni eteenpäin omaa arviota.Vointi on ollut ihan hyvä.Parin tunnin välein pitää syödä,mitään ei tee mieli mutta pakko vaan syödä.Pahoinvointia ei ole sen kummemmin ollut.
Työpäiviin joutuu tehdä ruokasuunnitelmia kun en viiti koko aikaa kahvihuoneessa juosta.Siitä pomo arvaisi heti kun työskentelee siinä vieressä..Työkaverit eivät ole vielä huomanneet mitään,kai..Vatsan turvotuskin on jo laskemaan päin:)
Äitienpäivänä sitten kerrotaan vanhemmille tästä ilouutisesta:)Tänään pitäisikin mennä ostaa jotkut "mummu"lahjat:)

Kyllä tekin vielä kaikki plussat saatte!Kaikki omalla ajallaan!Vaikka mekin odotettiin plussa puolisen vuotta niin nyt aika tuntuu lyhyeltä eikä sitä oikeastaan enää edes ajattele.On vaan entistä kiitollisempi tästä ihanasta ajasta:)

Wau, ihania ultrakuulumisia minisunillakin!:) on se kyl ihan mieletöntä, että jostain olemattomasta kasvaa ihka oikea lapsi:)

Heh, se meidän vaellus on aika laiskanpuoleinen..eli autolla eka mettätietä johonkin asti..mieluummin jonkun järven rantaan..siihen teltta ja siit käppästään kalalla ja tutkailemas lähimaastoa:)..kun ollaan aateltu ottaa mukaan iso huvilateltta sun muut mukavuudet niin helppo autolla kuskata ettei tartte raahata..mut eiköhän me viel oikeallakin vaelluksella käydä..tämä on vain sellainen alustava juhannus-seikkailu;)
En viitsi tänne paikkaa heittää, mut lapissa kun ollaan niin täällä jossain samoillaan;)

Angeliquenkin suunnitelmat kuulostaa kivalta! eikös legolandia ole joku huvipuisto? oih, miekin tahtosin johonkin roikottaan päätä, mut ukkoa ei saa mihinkään laitteeseen..kerran sain sen houkuteltua suomen tivolis semmoseen mis on ympyräs penkkei ja ne pyörii ees ja taas..hih, raukka oli niin oksentavaisen näkönen ja piti katsetta koko ajan maassa..mie taas nauroin sydämeni kyllyydestä toisen huonolle ololle, että itelläkin alkoi tekeen pahaa:) No sen jälkeen en olekaan saanu sitä mihinkään laitteeseen.. Oon kyl huomannu, että mitä enemmän ikää tulee niin sitä vähemmän kestää minkäänlaista heilutusta..Vaikka pyrin siihen, että kun on joskus omia lapsia niin uskaltautus sitten johonkin laitteeseen vielä silloinkin:)

Missäs Liisaleena luuraa? Jokos ovikset on pongattu?:) vai ollaanko siel viel työntohinoissa;)

Täällä vointi edelleen normaali, mutta uni maittaa paremminkuin koskaan..mikälie univaje:)...Eilen syötiin ukon kans varmaan jotain sopimatonta, kun oltiin aamulla huonovointisia..ja mul mahaa kivisti niinkuin menkat ois alkamas..Sit piti pöntölle mennä katton joko ne jo nyt pyllähti..ei,mut masu oli ihan sekaisin..eli oisko joku ruokamyrkytys..:/

Oisko nyt kp 22/29 ?..ihan hyvin oon pääsemäs jo lomafiiliksiin kun en päiviäkään enää jaksa laskea:)

No joo, mä mietin tässä, että mun vaeltamin vois olla kanssa jotain ei-niin-erä-henkistä. Enhän mä pärjäis ilman juoksevaa vettä ja muita mukavuuksia. ;) No mut teillä on siellä mahtavat maisemat joka puolella, niin eiköhän teille ole tulossa huippu reissu! :)

Mä en ihan tarkkaan tiedä millanen paikka tuo legoland on, mutta käsittääkseni siellä on jotain huvipuistolaitteita, mutta pääasiassa kai legoista tehtyjä juttuja, taloja yms... Meillä on tuo mies kanssa vähän aran puoleinen tulemaan noihin laitteisiin. Kerran linnanmäellä se oli ihan viti valkoinen siinä maisema-junassa... ja se vasta hurja laite onkin! Mulla oli hauskaa sen kustannuksella! :)

Eli jotain oireita Mimonallakin... Väsymys on yksi oire ja tuo mahan kivistys. bd bd bd Kyllä siellä jotain tapahtuu!
Liisaleenaaaaaaa! Huhuu *huutelee täälläkin*

Hui hui!! Onhan teillä jo oireita!! Hyvä hyvä!!!

Mukavia lomasuunnitelmia teillä, mäkin haluaisin lähteä vaeltamaan tai telttailemaan jonnekin, siitä on usein ollut puhetta, mutta ei ole edennyt sen pidemmälle. Meillä on tiedossa pieni kaupunkiloma kesällä, sitten kotona oleilua ja mökkeilyä.

Mä koitin äsken käydyä pissimässä ovistikkuun, mutta ohihan se meni.. ja sitten osui siihen testi-ikkunaan.. kokeilen tällä kertaa noita puikkomallisia, mutta pitää ilmeisesti kuitenkin ottaa avuksi joku kippo, ei tosta näytä mitään tulevan.. ei saa luotettavia tuloksia.. eli olisin ihan hyvin voinut tilata niitä halvempia liuskoja. No tuli kuitenkin hyvin hyvin hyvin haalea viiva, en kutsuisi sitä edes haamujen haamuksi. Mutta eipä yleensä näin torstaina ole tullut mitään, vasta pe haamu. Mutta näyttäisi siis olevan taas sama aikataulu. Eli tässähän on nyt ryhdyttävä hommiin! Tänään jo on treffit tiedossa, viikonloppuna jatketaan. Onpahan sitten taas osuutemme tehty, sit voi taas vaan odotella. Ja iloita teidän plussista :)

Mä lähtisin mielelläni Mimona sun kanssa lenkille, luulen vaan ettet jaksaisi kovin pitkään raahata mua perässäsi.. ;) mutta vähän liian pitkä lenkki täältä etelästä sinne pohjoiseen.

Nyt pitää saada ruokaa. Kamala nälkä.
Sinis kp 11/28 (tai "vanhan aikataulun" mukaan jo kp 12)

Täällähän minä:) Arvatkaa onko hankalaa elämä, kun meille tuli töihin yksi harjoittelija istumaan mun viereen, niin en pääse surffailemaan vauvasivuilla työaikana :) Iltaisin ei meinaa enää jaksaa koneen ääreen, kun töissä saa koko päivän möllöttää sitä näyttöä.

En oo vieläkään saanu tikkuihin muuta kuin sen yhden viivan. Ei edes haamuviivoja näy, vaikka kuinka tiirailee. Höh. Kp on jo 22. Tässä parin päivän sisään kai pitäis jotain näkyä, jos kierto olis 36 päivää niinkuin viimeksi. Peruspessimistinä oon jo murehtinut, että tuleekohan niitä viivoja ollenkaan...

Ihania ultrakuulumisia oli Minisunillakin! Samat kyssärit kuin Hertalle, eli kävitkö yksityisellä ja paljonko maksoi? Mua kiinnostaa nyt nuo jutut, oon miettinyt pitäiskö itsekin sitten käydä alkuraskauden ultrassa (kunhan nyt siis raskautuisi ensin).

Meillä kesäsuunnitelmissa on käydä jossain huvipuistossa, esim. Vaasalandiassa, esikoisen kanssa ja sitten voitais käydä jossain Ruotsin tai Viron risteilyllä ja olla pari yötä hotellissa. Mulla on tänä kesänä eka palkallinen kesäloma ikinä :) Ihanaa!

Haudi tänne!

Jep jep, olen ollut sen verran pahoivoiva että ei paljoa jaksa koneella istua. Töissä olen ollut, mutta tänäänkin kävin veskissä yökkimässä..jos pahenee niin otan saikkua.
Huomenna eka neuvola, toivottavasti olo on ok silloin.

Olen lukenut kaikki kuulumisenne, mutta valitettavasti en nyt jaksa kirjoitella enempää. Aurinkoa kaikille!:)

Hengessä mukana

Melli rv7

Voi voi, meidän ketju alkaa hiljenemään.. höh :( tai se on merkki siitä, että "äänekkäimmät" kaverit ovat siirtyneet odotuspuolelle, hyvä niin. Pitänee itsekin nyt aktivoitua.

Mutta eipä tänne mitään uutta, turhan päiväistä lörpöttelyä siis tämä. Oliskos teillä jännät päivät jo ensi viikolla? Pitää taas kaivaa se lista jostain, se alkaakin käydä lyhyeksi meillä.

Mutta mukavaa viikonloppua! Täällä sataa, mutta la+su on taas luvattu kesäistä ilmaa! Jee! Tiedossa siis auringossa oleilua ja miehen hätistelyä ;-)

Mukavaa viikonloppua!
Sinis kp 12 (kummasti ne päivät näköjään vaan vierii eteenpäin, kohta taas puolivälissä)