alkuraskaus ja mustelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihaihiisi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huihaihiisi.

Vieras
onko kenelläkään alkanut herkemmin ilmaantua mustelmia alkuraskaudessa.siis jo ennen plussausta?menkat pitäisi tänään alkaa ja kaikki klassiset raskausoireet ovat.mutta parin pv.n aikaikana ilmestynyt paljon mustelmia ja reiteen sisäsyrjään jopa nyrkinkokoinen mustelma!!pari pv sitten verikokeet ok.mistä voi siis johtua?

Moikka
Onko kenellekään tullut mustelmia ennen plussausta mahaan, noin navan korkeudelle ?
Minulla ei ikinä ole ollut mustelmia mahassa ei vaikka tankotanssin lähes päivittäin. Nyt en ole edes tankoillut ja nämä mustelmat tulevat ja menevät vuorokauden syklillä.
Muita oireita ei hirveästi ole, lämmöt vähän koholla mutta toki voi olla ihan flunssaa.

Nm. Mitä ihmeen tummia läikkiä vatsassa

Moikka
Onko kenellekään tullut mustelmia ennen plussausta mahaan, noin navan korkeudelle ?
Minulla ei ikinä ole ollut mustelmia mahassa ei vaikka tankotanssin lähes päivittäin. Nyt en ole edes tankoillut ja nämä mustelmat tulevat ja menevät vuorokauden syklillä.
Muita oireita ei hirveästi ole, lämmöt vähän koholla mutta toki voi olla ihan flunssaa.

Moikka

Vaikuttaisi olevan diapedes.

Yhteistyössä