ällöttävimmät mieskokemuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- Vaihto alushousut ehkä noin kerran kuussa, saunan jälkeenkii laitto aina samat takasi. Kivat jarrutusjälet... Muutenkaan ollu kovin ahkera vaihtaa vaatteita. Hais kamalalle.
- Lähetyssaarnaajassa joskus kuolas mun päälle ja joskus kuola valu muutenkii.
- Kun nuoli alapäätä, lipo kuin koira. Ei mitään muuta kuin yhtä ja samaa.
- Kaivo nenää ja söi räkää.
- Joka ilta piti harrastaa seksiä koska "se on iso osa meidän suhdetta", suuttu jos en antanu siis aina jos kieltäydyin suuttu.
- seksi oli aivan kauheeta, semmota jyystämistä eikä mitään nautintoo mulle.
JNE

Alkuperäinen kirjoittaja oksennanko ajatuksesta:
- Vaihto alushousut ehkä noin kerran kuussa, saunan jälkeenkii laitto aina samat takasi. Kivat jarrutusjälet... Muutenkaan ollu kovin ahkera vaihtaa vaatteita. Hais kamalalle.
- Joka ilta piti harrastaa seksiä koska "se on iso osa meidän suhdetta", suuttu jos en antanu siis aina jos kieltäydyin suuttu.
JNE

Ilmeisesti oli pidempikin suhde?? Kauanko jaksoit katsella?

Tapasin joskus ennenmuinoin erään klopin joka oli mua n. päätä lyhyempi ja komeuttakaan ei ollut suotu (en toki ole itsekkään mikään missi). Se änkesi meille vaikka kielsin, en ollut yhtään kiinnostunut tästä tyypistä. Pakko oli ottaa meille yöksi, koska sillä ei ollut enää kyytiä kauas omaan kotiinsa.
Aamulla halusin päästä eroon siitä ja tää oli kuin takiainen, lähti joskus illalla kun jankkasin ettei kiinnosta. Soitteli perään monta viikkoa ja luuli että seurustellaan, vaikka todella sanoin että jätä rauhaan. Lopuksi tajusi kun juteltiin neljä tuntia "erosta" ja siitä että en halua suhdetta hänen kanssaan. Vittu, mikä daiju :D

Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta. Kuin mätä kananmuna.. :x :x :x

Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta.

Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:

Yäk :x

no.. saunassa kun eräs kaveri paljasti oikean luonteensa.
siinä maantasossa istuskelin ja polttelin tupakkia ja puhaltelin sauhuja saunanpesään niin lauteilta kuului "sä oot ihana".
siellä se veteli käteen kauhea stondis pystyssä..

Alkuperäinen kirjoittaja eräs kundi vaan:
siinä maantasossa istuskelin ja polttelin tupakkia ja puhaltelin sauhuja saunanpesään niin lauteilta kuului "sä oot ihana".

:o kiva kaveri!!!!

Hyi saatana!!! :x

Humaltuneista miehistä minulla on pelkästään ällöttäviä kokemuksia. Ja niitä on paljon. Entisessä työpaikassa eli kaupan kassana, joka sijaitsi Alkon naapurissa, kaikenlainen häirintä ja ahdistelu oli jokapäiväistä ja jatkuvaa. Poliisit kävi pari kertaa ja liikkeen vartija lähes päivittäin rauhoittelemassa tilannetta, mutta jostain niitä kännikusipäitä vaan aina tuli. Yritä siinä sitten tehdä töitä ja palvella muita asiakkaita, kun joku tarraa kiinni tai esittää panoehdotuksia.

Silloin olin niin nuori, että en älynnyt/uskaltanut tehdä rikosilmoitusta joka saatanan ukosta. Vain kaksi miestä sai sakot, kun poliisit tuli paikalle vartijan kutsumana.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
oli niin no joo pienikin,mutta niin pieni ympärysmitta ihan kuin ois joku kynällä tökkinyt.Ja huom.en ole synnyttänyt alapään kautta

Ja miten tuo alapään kautta synnyttäminen vaikuttaa yhtään mihinkään?
Toki jos EI treenata osaa, mutta sekin taito luulis olevan jokaisella hallussa.

Itse aiheeseen:

Ex:sällä oli niin iso ettei se mahtunut millään mun sisään, vaikka kuinka yritettiin niin ei sitten millään :whistle:

Mä mietin ja mietin, mutta ei tule yhtään oikein ällöttävää kokemusta mieleen.
Vähemmän onnistuneet seksikokeilut oli erään kundin kanssa, joka muuten oli tosi ihana, komea ja herttainen, MUTTA tuli noin minuutin äheltämisen jälkeen (joskus aiemminkin, joskus ei päässyt edes sisään saakka) eikä saanut nostettua heppiään pystyyn enää saman yön aikana :/ . Mutta hänen kanssaan oli muuten niin kivaa ja hauskaa, että en osaa pitää sitäkään ällöttävänä...

:laugh: :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:
Miehellä oli niin pieni, siis oikea prinssinakki, että mulla ei pitänyt pokka ollenkaan kun se ähelsi jotain siinä.... :ashamed: no tää ei ollut ällöttävä, lähinnä huvittava vaan.
sama juttu. ja lisäks se mies hikoili ihan sikana.yäk.

hmm jaa..mua ainakin kiihottas jos joku vetellis käteen mua aatellenn tai katsoen

Mulla oli kerran treffit "sokkona" erään miehen kanssa. Oltiin juteltu puhelimessa pitkät tovit ja hän vaikutti tosi hyvältä puhumaan asioista, kaikenlaisista. No, ajattelinpa, että annan hänelle mahdollisuuden tutustua minuun.. Äänen perusteella odotin sporttista, tummaa, komeaa miestä. Olihan hän itsekin mainostanut itseään urheilullisena.. :whistle:

Hetkeä ennen tapaamista minulle selvisi kyseisen miehen ammatti. Joka oli pappi. No, ei siinäkään mitään, ajattelin että eihän se maailmaa kaada ja ihmisiähän ne ovat papitkin. Kuvittelin mielessäni sen nuoren, komean, yksinäisen ja KUNNOLLISEN pappisihmisen joka on vieläpä sporttinen. Ihanaa..

No.. Me tavattiin sitten kauniina kesäpäivänä kauniissa puistossa. Istuin ja odottelin siellä häntä. Hän oli tietenkin viisi minuuttia myöhässä, ajoi pyörällä paikalle. Nähtyäni hänet rukoilin, että kyse on jostain toisesta henkilöstä. Hikinen, kaljuuntunut (reippasti), ylipainoinen (reippaasti sitäkin), kaikin puolin mielestäni vastenmielinen otus astui eteeni ja alkoi puhumaan minulle. Hyvä, että kykenin enää silmiin katsomaan, kun äänestä tunnistin tämän "uroon" samaiseksi, jonka kanssa olin puhelimessa pitkät tovit puhunut. Ai kamala. Hävetti, ketutti, harmitti, että olinkaan suostunut moisille sokkotreffeille..

Ilmeisesti minä en osaa peitellä asioita. Mies kysyikin minulta suoraan, että olenko pettynyt. Ja koska olen rehellinen nainen, niin sanoin, että tiedän heti, ettei tämä ole minun juttuni..

Sen jälkeen ollaan nähty satunnaisesti esim. kaupassa tai kaupungilla, kyllä hän morjestaa vielä, mutta minua nolottaa edelleen koko homma.. Jokin aika sitten vasta paljastin nykyiselleni, että kyseisen miehen kanssa olen joskus treffannutkin... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Googletin just muutama päivä sitten yhtä entistä hoitoa. Nykyisen kuvan sieltä läväytti enkä olis enää tuntenut jos ois kadulla vastaan tullut, on päättänyt sitten ruveta kaljuksi ja näytti ihan vankikarkurilta. Ois pitänyt vaan pitäytyä niissä muistoissa jotka oli upeasta seksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja naama:

hmm jaa..mua ainakin kiihottas jos joku vetellis käteen mua aatellenn tai katsoen

Juu varmaan, oma kaveri olis yhtäkkiä ronkkimassa alapäätään kun kattelis sua.. Mul nousis ainaki tukka pystyyn, eikä suinkaan alapäästä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja oksennanko ajatuksesta:
JNE

no:
h040.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Googletin just muutama päivä sitten yhtä entistä hoitoa. Nykyisen kuvan sieltä läväytti enkä olis enää tuntenut jos ois kadulla vastaan tullut, on päättänyt sitten ruveta kaljuksi ja näytti ihan vankikarkurilta. Ois pitänyt vaan pitäytyä niissä muistoissa jotka oli upeasta seksistä.

:laugh: :laugh: Valjakkala.. :p

Yhteistyössä