H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oksennanko ajatuksesta:- Vaihto alushousut ehkä noin kerran kuussa, saunan jälkeenkii laitto aina samat takasi. Kivat jarrutusjälet... Muutenkaan ollu kovin ahkera vaihtaa vaatteita. Hais kamalalle.
- Lähetyssaarnaajassa joskus kuolas mun päälle ja joskus kuola valu muutenkii.
- Kun nuoli alapäätä, lipo kuin koira. Ei mitään muuta kuin yhtä ja samaa.
- Kaivo nenää ja söi räkää.
- Joka ilta piti harrastaa seksiä koska "se on iso osa meidän suhdetta", suuttu jos en antanu siis aina jos kieltäydyin suuttu.
- seksi oli aivan kauheeta, semmota jyystämistä eikä mitään nautintoo mulle.
JNE
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta.
Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs kundi vaan:no.. saunassa kun eräs kaveri paljasti oikean luonteensa.
siinä maantasossa istuskelin ja polttelin tupakkia ja puhaltelin sauhuja saunanpesään niin lauteilta kuului "sä oot ihana".
siellä se veteli käteen kauhea stondis pystyssä..
Alkuperäinen kirjoittaja eräs kundi vaan:no.. saunassa kun eräs kaveri paljasti oikean luonteensa.
siinä maantasossa istuskelin ja polttelin tupakkia ja puhaltelin sauhuja saunanpesään niin lauteilta kuului "sä oot ihana".
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:oli niin no joo pienikin,mutta niin pieni ympärysmitta ihan kuin ois joku kynällä tökkinyt.Ja huom.en ole synnyttänyt alapään kautta
sama juttu. ja lisäks se mies hikoili ihan sikana.yäk.Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:Miehellä oli niin pieni, siis oikea prinssinakki, että mulla ei pitänyt pokka ollenkaan kun se ähelsi jotain siinä.... :ashamed: no tää ei ollut ällöttävä, lähinnä huvittava vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja eräs kundi vaan:no.. saunassa kun eräs kaveri paljasti oikean luonteensa.
:x :x
Alkuperäinen kirjoittaja naama:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja eräs kundi vaan:no.. saunassa kun eräs kaveri paljasti oikean luonteensa.
:x :x
hmm jaa..mua ainakin kiihottas jos joku vetellis käteen mua aatellenn tai katsoen
Alkuperäinen kirjoittaja oksennanko ajatuksesta:- Vaihto alushousut ehkä noin kerran kuussa, saunan jälkeenkii laitto aina samat takasi. Kivat jarrutusjälet... Muutenkaan ollu kovin ahkera vaihtaa vaatteita. Hais kamalalle.
- Lähetyssaarnaajassa joskus kuolas mun päälle ja joskus kuola valu muutenkii.
- Kun nuoli alapäätä, lipo kuin koira. Ei mitään muuta kuin yhtä ja samaa.
- Kaivo nenää ja söi räkää.
- Joka ilta piti harrastaa seksiä koska "se on iso osa meidän suhdetta", suuttu jos en antanu siis aina jos kieltäydyin suuttu.
- seksi oli aivan kauheeta, semmota jyystämistä eikä mitään nautintoo mulle.
JNE
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Googletin just muutama päivä sitten yhtä entistä hoitoa. Nykyisen kuvan sieltä läväytti enkä olis enää tuntenut jos ois kadulla vastaan tullut, on päättänyt sitten ruveta kaljuksi ja näytti ihan vankikarkurilta. Ois pitänyt vaan pitäytyä niissä muistoissa jotka oli upeasta seksistä.