ällöttävimmät mieskokemuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mutta kyllä naisen vaginan kuuluu lerpattaa ja lätistä kunnolla, ei niin löysää olekaan mikä ei hyvältä tuntuis.

Me too :'(
Kaksi alatiesynnytystä takana, eikä lerpata tai lätise siltikään :ashamed:

En tiedä lerpatanko minäkään, tuskin, mutta lätisen ainakin. Sulla on varmaan kostumisongelmia hei.

En ole havainnut minkäänlaisia ongelmia kostumisen suhteen :saint: , lukuunottamatta niitä aikoja kun vauvat oli vielä ihan pieniä (pari kolme kk).

Munista ku puhutaan nii onhan tuota törmänny pieniin ja isoihin. Yks pieni tuntu niinku jollaki kynäl ois tökkiny, tai toisen kans vaa leikittii, sisälle ei tullu ja en kyl tiedä oisko se ollu mahollistakaa ku oli nii pieni etten etes tuntenu sitä peppuani vasten.
Isoja on ollut niin herkkusopiva ai et ku muisteleekaan, teki kyl kutaa ja toine sit nii iso etten etes yrittäny sitä sisääni.
Mut nauranu en ole yhellekkään noista enkä pahaa heistä ajatellu. Ihmisenä olivat mukavia ja minkä sille hepilleen voi niinku ei nainenkaan omalle värkilleen. Kylhän meil naisillaki on jos jonkinlaisia. Voitas naiset vähä miettiä ennenku ruvetaan miesten pippeleitä haukkuun et onko se sit kiva ku miehet rupee naisten alapäitä arvosteleen. Ja miettiä et kuinka vaikea sellaisen pieni pippelisen on etes mennä naisen kans petiin.
Oma värkkiki on synnytyksissä muuttunut, ei löystynyt mut muuten tullu rumemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aquarius:
Alkuperäinen kirjoittaja yökyök:
Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta. Kuin mätä kananmuna.. :x :x :x

Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:

Joo munkin mielestä toi on kyl ihan yks ja sama ku huoraaminen...kuten joku muukin mainitsi et vain saanut rahaa siitä. Sama kun antais jollekkin et se sit ostaa vaik jonku hienon kalliin takin korvaukseks. Huoraamista vaikka miten kiertelis...en kehtais kehuu paljoo palstalla. Meitä on moneen junaan....

No musta toi on kyllä raiskaus tai seksuaalinen hyväksilkäyttö eikä mitään huoraamista. Huoraamisen tunnusmerkki kun tuppaa olemaan se että "huora" tekee sitä omasta tahdostaan, siis ei pakotettuna. Ja tuossa tapauksessa nainen kyllä pakotettiin ottamaan suihin. Hyi saatana, kuula kalloon tommoselle miehelle.

nosiis eihän ko.kirjoittajaa mihinkään pakoitettu. Olis jääny tienposkeen ja kävelly himaan. Ite halus kyydin loppuun asti. Mää olisin ainaki sanonu et nou thanks ja hypänny autosta pihalle. Jos olis väkisin tunkenu munan mun suuhun sit olis pakottamista. Kyl Lunatic tuntu ihan omasta tahostaan ton tekevän,ei kukaa pakottanu. Ku viel naureskeli asialle..."saimpas kyydin kotiin" just joo. YÖK!

Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta. Kuin mätä kananmuna.. :x :x :x

Mä olisin kyllä mieluummin lähteny kävellen jatkamaan matkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja yökyök:
Alkuperäinen kirjoittaja Aquarius:
No musta toi on kyllä raiskaus tai seksuaalinen hyväksilkäyttö eikä mitään huoraamista. Huoraamisen tunnusmerkki kun tuppaa olemaan se että "huora" tekee sitä omasta tahdostaan, siis ei pakotettuna. Ja tuossa tapauksessa nainen kyllä pakotettiin ottamaan suihin. Hyi saatana, kuula kalloon tommoselle miehelle.

nosiis eihän ko.kirjoittajaa mihinkään pakoitettu. Olis jääny tienposkeen ja kävelly himaan. Ite halus kyydin loppuun asti. Mää olisin ainaki sanonu et nou thanks ja hypänny autosta pihalle. Jos olis väkisin tunkenu munan mun suuhun sit olis pakottamista. Kyl Lunatic tuntu ihan omasta tahostaan ton tekevän,ei kukaa pakottanu. Ku viel naureskeli asialle..."saimpas kyydin kotiin" just joo. YÖK!

Kyllä tuo kiristämistä ainakin oli. "Jos et ota suihin, et pääse kotiin asti." Ja mistä sitä tietää miten uhkaava itse tilanne oli.

Teininä joskus pari kertaa tapailin sellasta oikein tosi alfaurosta, joka kehui että on ihan jopa viittä mimmiä pannut. Kertoi heidän nimet, iät ja asuinpaikat ja panopäivämäärän. Ja sitten ihmetteli, että miksei mulle kelpaa, kun näillekin oli kelvannut :laugh: :laugh:

no noita prinssinakkeja on ollut täälläkin, yritti mitä asentoa vaan niin ei tuu mitään. ja mulla ei ollu sillon edes lapsia vielä, joten ei se siitä synnytyksestä voi johtua ettei tuntunu millekkään. :D

pari kuukautta treffailin miestä joka tuli samantien kun sisään kerkes. vitutti, jos suoraan sanon. muuten mukava jne, mut mulle seksi on tärkeää ja kyllä siihen tympääntyi kun ikinä ei mitään ite kerenny hyötyä. melkeen heti se oli valmis uuteen yritykseen ensimmäisen jälkeen mut vaikka pani sen 10 kertaa perätysten niin sama homma joka kerralla.

inhottavin iskuyritys tais olla kun yks tyyppi tuli mulle selittämään mitä oli kellekkin akalle tehnyt (pieni paikkakunta ja samaa ikäluokkaa, joten tuttuja siis oli melkeen kaikki mistä selitti), miten se tykkäs kun nuoli sen pimpsaa ja toinen taas sai sormikyydit jne. ja sit että lähe mun mukaan. jätin lähtemättä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
inhottavin iskuyritys tais olla kun yks tyyppi tuli mulle selittämään mitä oli kellekkin akalle tehnyt (pieni paikkakunta ja samaa ikäluokkaa, joten tuttuja siis oli melkeen kaikki mistä selitti), miten se tykkäs kun nuoli sen pimpsaa ja toinen taas sai sormikyydit jne. ja sit että lähe mun mukaan. jätin lähtemättä... :D

Kappas, tässähän on melkolailla sama tekniikka kuin tuolla josta äsken puhuin. Ottakaa miehet opiksi, nää jutut ei vaan toimi. :headwall:

Onhan sillä naisen löysyydellä väliä, hyvä ihme sentään! :o senhän takia monet pönkiikin peppuun, ettei muu enää tunnu.

Mutta kyllä naisen vaginan kuuluu lerpattaa ja lätistä kunnolla, ei niin löysää olekaan mikä ei hyvältä tuntuis.

Juuri näin. Ja päälle parit pimppipierut!!

:laugh: Nää on hauskoja. Itellä useitakin mutta kaksi tulee nyt päällimmäisenä mieleen; Miehellä oli niin pieni ettei voinut takaapäin nusasta ollenkaan ja ratsastaessa vehje tuli aina ulos minun noustessa ylös :laugh: Ja toinen mies jonka kanssa olin seksisuhteessa aika pitkäänkin,oli tapaus joka laukesi aina ennenkuin päästiin itse asiaan :headwall: Joskus jopa suudellessa.Joten seksisuhteeksi sitä ei voinut sanoa,ehkä pikemminkin esileikkisuhteeksi :D Ja kerran mies kysyi että voisinko opettaa häntä harrastamaan seksiä :D :o Jäi ne opit opettamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Onhan sillä naisen löysyydellä väliä, hyvä ihme sentään! :o senhän takia monet pönkiikin peppuun, ettei muu enää tunnu.

Juuri näin. Ja päälle parit pimppipierut!!

:laugh: :laugh: No ei nyt sentään. Jotain rajaa hei! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä olisin kyllä mieluummin lähteny kävellen jatkamaan matkaa.

Joo no en nyt ihan viittiny pimeeseen korpeen jäädä hytisemään, vaan alenin hetkeksi ameeban tasolle ja maksoin matkani suullani.
Hyi hyi, huono olen.
Siksi asia olikin niin ällöttävä, suostuin mutta yökkäilin.

Ei se "prinssinakki" ällöttävä kokemus ole, mutta harmittava kun ei homma tahdo toimia. Mitä hemmetin iloa siitä isosta munastakaan on jos mies haisee suoraan sanoen paskalta, ei lämmittele naista ja laukeaa lähes samantien?

Tää tyttö lähti kerran sokkotreffeille 400km päähän pienen nettituttavuuden jälkeen..Sillä oli olemattomat vehkeet, ne myös haisi hielle vaikka se kävi suihkussa, se kulki kämpässään alasti ja kaivo nenää ja söi gotler makkaraa suoraan paketista,siis näitä kahta samaan aikaan.. |O Mä jouduin viettään sielä viikonlopun, mietin kyllä et karkaan yöllä, mutten sitte tohtinut kuitenkaa.
Mut on mulla toinenkin sokkotreffikokemus, mut se ei kuulu tähän osioon ;) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja ------:
Jos mies ei oo pessy piliään pitkiin aikoihin ja esinahan alle on kertyny karstaa. Sit pyytää et ota suihin eikä oo aikomustakaan käydä pesulla sitä ennen..yöh..

"munajuustoa" :x YÖKKK!*yrjöhymiö*

Sissijuustoa. :D

"pallinalusjuustoa"

reissujuusto :xmas:

Yhteistyössä