ällöttävimmät mieskokemuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me oltiin just päätetty exän kanssa usean vuoden suhde, kun exän sukulaismies soitti ja tunki ittensä kylään. Tahtoi väkisin viedä mut pizzalle, enkä minä kilttinä tyttönä pystynyt sanomaan ei. No koko syömisen ajan vonkasi ja kehui itseään :( Mä en saanut syötyä kuin osan pizzasta kun niin etoi ja ahisti. Laskun maksettuaan mies sitten sanoi tarjoilijalle et sen pitäis pakata mun loppupizza mukaan (ei kysynyt multa mitään) ja mulle totesi vain et siinä on sulle huomiseksi eväät ;) Häiskä vei mut sit kotiin ja tunki vielä kahville. Koko illan sit kertoi, kuinka sillä oli ollut kiihkeä suhde äitinsä naimisissa olevan yli 50v. ystävättären kanssa (myös mun tuttu). Oli mennyt tämän rouvan kotiin aina kylään ja olivat kuulemma paneskelleet kaiket yöt kun rouvan aviomies nukkui viereisessä huoneessa. Antoi oikein yksityiskohtaisen kuvauksen...Oli tosi kivaa kuunneltavaa. Taisi ajatella, et mäkin olen erosurussani helppo nakki! Seuraavan kerran kun tämä exän sukulaismies soitteli, sai tälläinen kiltimpikin jo sanottua et kerta riitti!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta. Kuin mätä kananmuna.. :x :x :x

Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:

Tämä kertoo sinusta ihan kaiken. :-X

Alkuperäinen kirjoittaja Yäk:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta. Kuin mätä kananmuna.. :x :x :x

Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:

Tämä kertoo sinusta ihan kaiken. :-X

Hyi helvetti, että mua etoo ihmiset, jotka syyttää seksuaalisen hyväksikäytön uhria. Siinä on pakko olla ihmisessä jokin pahasti mätää.

ollessani villi ja vapaa näin baarissa todella söötin ja siistin näköisen nuoren miehen...koko ilta juteltiin ja tanssittiin yhdessä, todella mukava kaveri.
Lähdettiin sitten meille ja pojalla oli kiire riisua vaatteet, kroppa olikin timmi, ja kalu valtaisa, mutta jessus mikä haju lähti vehkeestä, todella pistävä k-juuston haju, tuntui nenään kun matkan päästäkin ja pyysin häntä menemään pesulle, ja menikin, mutta sen ensimmäisen pesun jälkeen vieläkin haiskahti, pyysin pesemään uudestaan ja kiltisti hän marssi pesulle ja pesi paremmin. Mutta voi hyvä ihme sitä melaa, sellainen 30 senttinen nuija, joka lisäksi veti vinoon vasemmalle, vaikka olin jo synnyttänyt nainen niin tuntuu silmämunat pullistuu päästä ulos kun tunki vehjettään sisään ja kun lopulta pääsi perille alkoi niin kova rynkytys että teki mieli kiljua, pyysin lopettamaan. No, tyyppi veti käteen ja nukahti kainalooni tyytyväisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mustana kehtaa:
ollessani villi ja vapaa näin baarissa todella söötin ja siistin näköisen nuoren miehen...koko ilta juteltiin ja tanssittiin yhdessä, todella mukava kaveri.
Lähdettiin sitten meille ja pojalla oli kiire riisua vaatteet, kroppa olikin timmi, ja kalu valtaisa, mutta jessus mikä haju lähti vehkeestä, todella pistävä k-juuston haju, tuntui nenään kun matkan päästäkin ja pyysin häntä menemään pesulle, ja menikin, mutta sen ensimmäisen pesun jälkeen vieläkin haiskahti, pyysin pesemään uudestaan ja kiltisti hän marssi pesulle ja pesi paremmin. Mutta voi hyvä ihme sitä melaa, sellainen 30 senttinen nuija, joka lisäksi veti vinoon vasemmalle, vaikka olin jo synnyttänyt nainen niin tuntuu silmämunat pullistuu päästä ulos kun tunki vehjettään sisään ja kun lopulta pääsi perille alkoi niin kova rynkytys että teki mieli kiljua, pyysin lopettamaan. No, tyyppi veti käteen ja nukahti kainalooni tyytyväisenä.

voi elämän kevät kun tää oli hyvä :laugh:

Yhteistyössä