V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta. Kuin mätä kananmuna.. :x :x :x
Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Yäk:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ällöttävin oli varmaan sellanen junttien juntti, jolta sain joskus yöllä kyydin kaupungista kotiin, ja se ajo johonkin mettätielle ja mun piti ottaa siltä suihin että veis kotiin asti. :x
Yökötti jo valmiiksi, ja sen "kerma" sai mut kyökkimään ja oksentamaan mahanesteet.. oli niin kuvottavan hajusta ja makusta. Kuin mätä kananmuna.. :x :x :x
Mutta pääsinpä kotiin. :snotty:
Tämä kertoo sinusta ihan kaiken. :-X
Alkuperäinen kirjoittaja ei mustana kehtaa:ollessani villi ja vapaa näin baarissa todella söötin ja siistin näköisen nuoren miehen...koko ilta juteltiin ja tanssittiin yhdessä, todella mukava kaveri.
Lähdettiin sitten meille ja pojalla oli kiire riisua vaatteet, kroppa olikin timmi, ja kalu valtaisa, mutta jessus mikä haju lähti vehkeestä, todella pistävä k-juuston haju, tuntui nenään kun matkan päästäkin ja pyysin häntä menemään pesulle, ja menikin, mutta sen ensimmäisen pesun jälkeen vieläkin haiskahti, pyysin pesemään uudestaan ja kiltisti hän marssi pesulle ja pesi paremmin. Mutta voi hyvä ihme sitä melaa, sellainen 30 senttinen nuija, joka lisäksi veti vinoon vasemmalle, vaikka olin jo synnyttänyt nainen niin tuntuu silmämunat pullistuu päästä ulos kun tunki vehjettään sisään ja kun lopulta pääsi perille alkoi niin kova rynkytys että teki mieli kiljua, pyysin lopettamaan. No, tyyppi veti käteen ja nukahti kainalooni tyytyväisenä.