Älytöntä... 4,90 ?/kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
kotimainen hevosen paisti. :o Eihän jauhelihaakaan saa tuolla hinnalla, eihän?

Oli muuten mureaa ja hyvää. Osa meni lehtipihveinä, osasta laitoin pataa.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Ohhoh mikä hinta :o
Mä maistaisin hevosta tuolla hintalapulla :whistle:

Suosikkejani.. siis hevonen. Sisäfile oli 22,90/kg, mutta paistissa on midompi maku ja parempi hinta.

Seuraavaksi ostan enemmän, 2 kg hupenee hetkessä. Ja on jopa eettistä ja ekologista syödä Vermon viime vuotinen voittaja :laugh: :saint:

Hyvä vaan kun on halpaa. Ehkä ihmiset sit ostais sitä, ja omistajat sais kunnon hinnan kun vievät teuraaksi, useampi teurastamo ottais niitä vastaan, ja sitä kautta pääsis nekin hevoset pois jotka sen ansaitsisivat mutta nyt laitetaan vaan kiertoon.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Suosikkejani.. siis hevonen. Sisäfile oli 22,90/kg, mutta paistissa on midompi maku ja parempi hinta.

Seuraavaksi ostan enemmän, 2 kg hupenee hetkessä. Ja on jopa eettistä ja ekologista syödä Vermon viime vuotinen voittaja :laugh: :saint:

*putos*
:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Hyvä vaan kun on halpaa. Ehkä ihmiset sit ostais sitä, ja omistajat sais kunnon hinnan kun vievät teuraaksi, useampi teurastamo ottais niitä vastaan, ja sitä kautta pääsis nekin hevoset pois jotka sen ansaitsisivat mutta nyt laitetaan vaan kiertoon.

ja varmasti ihmiset lähtee kokeleimaankin helpommin kun hinta on alhainen.tai siis ite ekaa kertaa heppatiskillä menis sormi suuhun jos lätkästäis kilohinnaksi 20e :/

:laugh: :laugh: , vermon kiertäjä joo. Mä en olen ikinä maistanu, mut olen kuullut, että on ihan ok. kaverit on kehunu kyllä. Muistaakseni italiassa ainakin kolleegat oli saanu älyttömän hyviä hevospihvejä....

Miksei koiria, marsuja ym. elukoita pistetä paistiksi jos terveenä lopetetaan? Syödäänhän niitä muuallakin maailmassa.
Siinä vasta ekologisuus on huipussaan kun murre vahtii taloa ensin viisi vuotta ja kun väsähtää niin pistetään pataan sekä otetaan uusi ja vireä eläin tilalle-> tuetaan kennelyrittäjiä samalla, eli talouden elvytys samaan pakettiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Miksei koiria, marsuja ym. elukoita pistetä paistiksi jos terveenä lopetetaan? Syödäänhän niitä muuallakin maailmassa.
Siinä vasta ekologisuus on huipussaan kun murre vahtii taloa ensin viisi vuotta ja kun väsähtää niin pistetään pataan sekä otetaan uusi ja vireä eläin tilalle-> tuetaan kennelyrittäjiä samalla, eli talouden elvytys samaan pakettiin!

Hyvä ajatus! Noong antaa varmaan koira-reseptejä, vaikkei itse hurtasta pidä.

Heinäsirkat ja sen sellaiset kyllä popsin ja kotona kasvatetut elikot ja riistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:

Hyvä ajatus! Noong antaa varmaan koira-reseptejä, vaikkei itse hurtasta pidä.

Heinäsirkat ja sen sellaiset kyllä popsin ja kotona kasvatetut elikot ja riistaa...

Tuon takia ei kannata ulkoiluttaa koiraa kiinalaisen ravintolan lähellä. Useammallakin tutulla on koira hävinnyt niillä tienoilla.

Ennen vanhaan koirista tehtiin muuten rukkaset!

Yhteistyössä