Ammattiryhmä, jonka edustajien kanssa ET jostain syystä tule yleensä toimeen? Perusteluja mukaan kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
amistotason opettajat. Meillä käy luennoimassa pari sellaista enkä tosiaan jaksa kuunnella heidän operusta. Ihan kun meillä ei olisi omia aivoja ollenkaan. Itse opiskelen siis ammattikorkeessa ja työelämää kymmeniä vuosia takana.
 
äidinkielen opettajat - ärsyttäviä joka asian asiantuntijoita
sosionomit tms. vastaavat, hieman korkeammalle (muttei yliopistoon asti) sosiaalipuolta lukeneet - ovat olevinaan niin äärettömän päteviä varsinkin kasvattamisessa ja ihmissuhdeasioissa, mutta eivät siltikään osaa soveltaa oppimaansa käytäntöön tai antaa käytännön esimerkkejä.
 
Kauhea opettajaviha täällä päällä! :D

Itse en kyllä osaa sanoa mitään tiettyä ammattiryhmää, jonka kanssa en tule toimeen.
Sen sijaan olen havainnut, että erityisen paljon ikäviä mul**uja löytyy ammateista, joihin ei juuri mitään koulusta vaadita. Eikä tämä ole mitään duunareitten panettelua vaan ihan oman elämäni kokemuksesta. "Yksinkertaista" ammattiansa vuosikymmeniä harjoittaneet tädit ovat varsin usein niitä katkeria ja juoruavia..
 
Omat työkaverini eli sossut, varsinkin lastensuojelun, sekä perhetyöntekijät. Ei osu huumori yhteen, ei sitten millään.. mitenköhän olenkaan itse alalle päätynyt :-o
 
Mä luin kerran jostain, et narsistisilla tyypeillä on ongelmia opettajien ja muiden ammattikasvattajien kanssa... :whistle: Muuut joo...no, oliskohan vaik sellaset ultra-markkinointihenkiset uraohjukset..mut toisaalta, enhän mä sitä voi tietää kun en mä heidän kanssaan seurustele alkuunkaan.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tällipaju:
Näinhän se on. Me luokanopettajat ollaan tosiaan niin tylsiä tyyppejä, että pitkästyn itsekin omaan seuraani, hohhoijaa. Ihme että ukkonikaan on jaksanut mua nämä 15 vuotta.

No niinpä. Yleensä luokanopettajat ovatkin naimisissa samanlaisten, tylsähköje, sovinnaisten ja tiukkapipoisten miesten kanssa.
 
Hei muistakaapa että tässä ketjussa kysytään mielipiteitänne ammattiryhmistä SIVIILISSÄ, ei heidän työssään! Joistain kommenteista huomaa, että kirjoittaja taitaa tarkoittaa henkilöä nimenomaan siinä ammattiroolissaan.
 
Hei muistakaapa että tässä ketjussa kysytään mielipiteitänne ammattiryhmistä SIVIILISSÄ, ei heidän työssään! Joistain kommenteista huomaa, että kirjoittaja taitaa tarkoittaa henkilöä nimenomaan siinä ammattiroolissaan.
 
mun täytyy kans yhtyä enemmistöön näin puolen vuoden kokemuksen puolesta.ala-asteen opet on joka asiasta valittavia, tylsiä ja tosikkoja.luulevat vielä olevansa jotenkin fiksumpia kuin muut. siivoojat on myös ärsyttäviä seläntakana puhuvia ja katkeria akkoja.
 
insinöörit!!! ei varmaan tarvi tarkentaa millaisia ovat! yhtäkään fiksua ja järkevää en tiedä, vaikka kaveripiirissä useita niin aina sitten jaksaa ärsyttää...
 
ala-asteen opettajat. Tulen mielestäni kaikkien kanssa hyvin toimeen, ja noiden kanssa tulen toimeen, mutten niin "hyvin". musta tuntuu et ne on ihan oma rotunsa.. :D

siivoojista on kans vähän paha maku, ne kyttää ja juoruaa. Ja mulla on omakohtasta kokemusta niistä, tein muutama vuosi sitten siivoojien sijaisuuksia n.½ vuoden ajan eri paikoissa, ja kaikissa oli vähän samaa vikaa
 
erilaisten myyntiedustajien (bb-kielellä promoottoreiden) kanssa ei vaan natsaa. mie en ymmärrä yleensäkään kaikenmoista rahan perässä juoksua tai aina sen halvimman tavoittelua, oli kyse lehtitilauksesta tai puhelinliittymistä. ja sitten kun sitä omaa kamaa hehkutetaan niinku jotain uskontoa.
 
Kannatin kyllä ehdottomasti hoitajien palkankorotuksia sillon viime vuonna (vai kauanko siitä nyt on aikaa), mutta tämän päiväisen jälkeen et hoitajien kanssa tule toimeen ja p*skat välittäisin vaikka palkkoja alennettaisiin...
 
Taksikuskit, ne kun tuntuu luulevansa omistavan nuo maantiet... Tästä tulis pitkä ja tuskainen kirjoitus, joten totean vaan lyhyesti, että niiden kanssa en tule yhtään toimeen tuolla liikenteessä..
 

Yhteistyössä