Anna Abreu noinpullaposkinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenvoikaan olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitenvoikaan olla

Vieras
Hoikka nätti tyttö mutihan kamalat pullaposket. Vie tytöstä paljon sitä ihanaa hehkeyttä mitä nuoressa pitäisi olla ja mutenkin hieman tunkkaisen oloinen on. Mihin katosi kaunis Anna

Oli juuri siis tuos kakkosel laulaas

Anna näyttää siltä, kun lapsi olisi puettu ja meikattu seksikkääksi. Seksikkyys ei oikein sovi Annalle. Johtuu varmaan just niistä pulleista lapsekkaista kasvoista.

Musta just pullaposket tuo semmosta söpöä persoonallisuutta lisää, varsinkin kun Anna muutenkin sellanen söpö taskuraketti. Ehkäpä on heillä geeneissä, ainakaan ylimääräisestä rasvasta ne ei voi johtua. Anna on vähän saman näköinen kuin juontaja-kokki Merituuli Lindström jota myös pidän hyvinkin söpönä :)

Kaverini on 34-vuotias ja mitoiltaan 178/63, eikä hänessä todellakaan ole grammaakaan ylimääräistä. Silti hänelläkin on pyöreät posket, on aina olleet, enkä usko, että ne koskaan tulevat häviämäänkään. Enkä mä oikeastaan osaa edes kuvitella häntä ilman niitä. Mä sitä paitsi luulen, että nuo posket ovat myös osa hänen viehätystään, vastakkainen sukupuoli on aina ollut hänen peräänsä.

Mä oon sitä mieltä, että joillekin nuo "pullaposket" sopivat, kaikkia ei todellakaan pue "lommoposkisuus". Ja olisi aika tylsää, että olisimme samasta puusta veistettyjä.

img-1288450453772.jpeg

No onpa kamalan pullaposkinen joo :D.

[QUOTE="vieras";24604549]Miten nämä eroaa muista kapeista farkuista?[/QUOTE] Samannäköisiä kuin muutkin Ajattelin että jos joku tietää mikä niissä on erikoista. En osaa kuvitella mikä siinä esimerkiksi kuvaa colaa :)

"Abreun mukaan ”The Slam Jeans” -farkkumalli heijastelee Coca-Cola lightin brändiä sekä hänen omaa tyyliään ja musiikkiaan. Malli on nimetty Abreun Slam-kappaleen mukaan."

Hoikka nätti tyttö mutihan kamalat pullaposket. Vie tytöstä paljon sitä ihanaa hehkeyttä mitä nuoressa pitäisi olla ja mutenkin hieman tunkkaisen oloinen on. Mihin katosi kaunis Anna

No eikös juuri nuorilla ole noi "pullakasvot" ja vanhana onkin sitten vain luinen läjä?

Nuoren erottaa vanhemmasta juuri sillä pehmeydellä, mitä Annalla on. se, onko se sitten rumaa onkin eriasia. Minusta Anna on ihan kaunis nuori nainen.

Onkos ap minkä ikäinen? Aikuinen haukkumassa nuorta tyttöä? Oletko kateellinen hänelle jostain? En kyllä keksi mitään muuta syytä tällaiselle viestiketjulle! Anna ei varmaan voi piirteilleen mitään, niinkuin varsin hyvin tiedät.

Haukkumassa? No en kyllä haukkunut vaan ihmetelin muuttumista. Annalla ei ollut tuollaisia poskia esim Idols aikaan. Opettele ymmärtämään luettua tekstiäsi enen kuin kommentoit, jookos :D

Sitten taas tosi kapeakasvoinen voikin olla kuin norsu kropaltaan, kuten telkkarissa se yks ämmä joka saa yhteyden kuolleisiin. Kun kuvataan pelkkää naamaa, saa sen kuvan että kyseessä on hoikka ihminen mutta jessus kun nousi tuolilta ja tuli se hehtaariperse ja mahaläskit esiin niin huhhuh. Mitä haluan tällä siis sanoa? No että ottaisin mielummin ne söpöt pullaposket ja nätin kropan kuin että ottaisin kapeen naaman ja jättikropan.

Mun mielestä tuo ei ole millään tavalla epämiellyttävä piirre. Kaunis nainen kaikinpuolin. Mutta niinhän se on että kauneus on todellakin katsoja silmissä. Jotku piirteet näyttää kivoilta/ikäviltä toisten silmiin. Hulluahan se olisi jos kaikki tykkäis samanlaisesta, miten pariutuminen tapahtuis :D Miljoona miestä juoksis yhden naisen perässä (tai kahden jos sillä on vaikka identtinen kaksonen).

Etoo että aikuset ihmiset pohtii tuolla tavalla toisten kasvonpiirteitä, joille ei edes mahda mitään. Ymmärrän jopa enemmän toisten lihaviksi haukkumisen (en kylläkään hyväksy), se kun mielletään usein omaksi viaksi. Millaisia lapsia sinä kasvatat ap, tulevia koulukiusaajia? Entäs jos heillä on pyöreät posket vielä teini-iässä, mitäs sitten, plastiikkakirurgille?

Yhteistyössä