Anna-emilia löytyi kuolleena...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikävä juttu. Mutta omaisille toisaalta helpotus että löytyi.. ajattelisin ett viel ikävämpää jos kateissa vuosia, vuosia.... esim. tapaus Raisa Räisälä (meniköhän nimi oikein?)

Mä tästä jo kirjottelin sillon kun kuulin että Anna on kadonnut, on mun vanha koulukaveri. Vaikkei oltu nähty moneen vuoteen niin tuli aika kamala olo kun luin tuosta. Annalla on/oli kaksos-pikkusiskot jotka myös oli mun kans samassa koulussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen pikana:
Mä tästä jo kirjottelin sillon kun kuulin että Anna on kadonnut, on mun vanha koulukaveri. Vaikkei oltu nähty moneen vuoteen niin tuli aika kamala olo kun luin tuosta. Annalla on/oli kaksos-pikkusiskot jotka myös oli mun kans samassa koulussa.

mä kuulin jo aamulla tästä löytymisestä, mut en viitsinyt siitä mitään mainita ennen ku oli "julkista" tietoa, kun kuulin niin monen ihmisen kautta sen asian.
Tuttujen tuttu oli tuo tyttö, itse sen henkilökohtaisesti tuntenut..

voimia omaisille..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen pikana:

mä kuulin jo aamulla tästä löytymisestä, mut en viitsinyt siitä mitään mainita ennen ku oli "julkista" tietoa, kun kuulin niin monen ihmisen kautta sen asian.
Tuttujen tuttu oli tuo tyttö, itse sen henkilökohtaisesti tuntenut..

voimia omaisille..

Mä tunsin myös muutaman Annan kaverin, siis sellasen jotka oli edelleen tekemisissä hänen kanssaan. Hurjalta tuntuu että tuollaista tapahtuu Suomessa ja vielä tutulle..

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
Ikävä juttu. Mutta omaisille toisaalta helpotus että löytyi.. ajattelisin ett viel ikävämpää jos kateissa vuosia, vuosia.... esim. tapaus Raisa Räisälä (meniköhän nimi oikein?)

Raisa Räisänen.

Poliisi on etsintäkuuluttanut rikokseen epäiltynä vuonna 1967 syntyneen jyväskyläläisen mieshenkilön.

Onko tuo mies se joka oli äitinsä ja ex tyttöystävänsä tappanut ja niistä ollut vankilassa aiemmin?

Surullista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Poliisi on etsintäkuuluttanut rikokseen epäiltynä vuonna 1967 syntyneen jyväskyläläisen mieshenkilön.

Onko tuo mies se joka oli äitinsä ja ex tyttöystävänsä tappanut ja niistä ollut vankilassa aiemmin?

Surullista.

No niinhän se huhu kertoo.. :/

Missä on Anna-Emilia?
14.1.2008 14:57

26-vuotias nainen katosi kotoaan Jyväskylän maalaiskunnasta.

Jyväskylän rikospoliisi kaipaa tietoja jyväskyläläisestä Anna-Emilia Simniceanusta, joka on ollut kateissa viime viikosta lähtien.

Viimeinen havainto 26-vuotiaasta Simniceanusta tehtiin keskiviikkona 9. tammikuuta hänen kotonaan Vuoripolku 1:ssä Jyväskylän maalaiskunnan Palokassa. Poliisi ei kuitenkaan toistaiseksi kerro, kuka kadonneen kanssa on ollut viimeisenä tekemisissä.

- Hänet on viety silloin kotiin, vanhempi konstaapeli Jarkko Asp tyytyy toteamaan.

Vanhemmat huomasivat

Aspin mukaan toistaiseksi ei ole erityistä syytä epäillä rikosta, mutta sen mahdollisuutta ei voida sulkea poiskaan.

- Tällä hetkellä tätä tutkitaan katoamisena, hän painottaa.

Simniceanun vanhemmat jättivät tyttärestään katoamisilmoituksen viime perjantaina. Aspin tietojen mukaan he ovat olleet tiiviisti tekemisissä.

- Hän (kadonnut) on ollut ihan normaali ja tunnollinen henkilö. Tällaista ei ole tapahtunut aiemmin.

Asui yksin

Simniceanulla ei ole omaa perhettä. Poliisi ei kerro, oliko hän parisuhteessa katoamishetkellä.

- Sanotaan vain, että hän asui yksin, Asp sanoo.

Asp ei halua myöskään paljastaa, onko Simniceanun erikoisen sukunimen taustalla kenties ulkomaalaiset sukujuuret.

Simniceanu on 155 cm pitkä ja hänellä on tummat pitkät hiukset. Hänellä on käytössään harmaa Toyota Corolla vuosimallia 1989. Auton rekisterinumero on GAB-916.

Tapaukseen liittyvät vihjeet voi ilmoittaa Jyväskylän poliisille numeroon 014 313 5213.

Ja missähän on ne 2 kotkalaista poikaa??

Kotkalaisnuorista ei ole löytynyt jälkeäkään - katoaminen täysi mysteeri

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1476722

Anna-Emilian surmasta epäilty tappoi myös äidin ja avovaimon
POLIISI EI PIDÄ VAARALLISENA
17.1.2008 12:40

Poliisi ei aio toistaiseksi julkistaa surmista epäillyn nimeä, koska ei pidä häntä vaarallisena.

Anna-Emilia Simniceanun, 26, murhaajaa etsitään edelleen Suomen kaupungeista.

Poliisi ei aio toistaiseksi julkistaa surmattuna löytyneen Anna-Emilian, 26, miesystävän kuvaa tai nimeä. Näin siitä huolimatta, että surmasta epäillyllä 40-vuotiaalla jyväskyläläismiehellä on tilillään kaksi aiempaa henkirikosta ja nyt hän on etsintäkuulutettu taposta epäiltynä.

- Epäillyn pitäisi olla yleisölle tavattoman vaarallinen. Tällä hetkellä poliisi ei oleta, että epäilty olisi vaaraksi tavalliselle kaduntallaajalle, sanoo apulaispoliisipäällikkö Kalle Toivanen Mikkelin poliisista.

- Pitäisi olla jotakin extraa, jotta epäillyn henkilöllisyys julkaistaan, esimerkiksi uusien uhrien löytäminen, kuten hiv-miehen tapauksessa.

Toivanen ei kerro, onko poliisilla syytä epäillä miehen olevan aseistautunut. Hänen mukaansa asia on otettu huomioon vaarallisuusarviota tehtäessä.

- Pelkkä tarve saada epäilty kiinni ei riitä hänen henkilöllisyytensä julkistamiseen. Yhteiskunnassamme liikkuu henkilöitä, jotka on aikanaan tuomittu mitä hirvittävimmistä rikoksista, mutta eivät hekään kulje "Olen murhaaja" -leima otsassa.

Epäiltyä haravoidaan "eri puolilta Suomea".

- Rikoksesta epäilty haluaa harvemmin pysytellä pitkän aikaa samassa paikassa.

Puukolla päihdehuuruissa

Epäilty surmasi vuonna 1992 päihdehuuruissaan avovaimonsa yli 20 puukoniskulla. Tämän jälkeen mies eleli toista viikkoa surma-asunnossa ruumiin kanssa.

Seitsemän vuotta myöhemmin hän surmasi äitinsä lyömällä tätä saksilla ja keittiöveitsellä kaulaan, minkä jälkeen hän peitteli ruumiin pesuhuoneeseen.

Ensimmäisestä veriteosta Mikkelin käräjäoikeus tuomitsi miehen täyttä ymmärrystä vailla tehdystä murhasta 12 vuodeksi ja 4 kuukaudeksi vankeyutta, mutta Itä-Suomen hovioikeus päätyi alensi tuomiota ja nimesi sen tapoksi.

Äidin surmasta Mikkelin käräjäoikeus langetti vajaan 11 vuoden tuomion taposta ja pahoinpitelystä. Mikkelissä syntynyt mies pääsi ehdonalaiseen parisen vuotta sitten.

Anna-Emilia Simniceanu löytyi tiistaina menehtyneenä mökkirannasta Mikkelin Majavedeltä.

Poliisi ei aio toistaiseksi julkistaa surmista epäillyn nimeä, koska ei pidä häntä vaarallisena.
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

:headwall:

no se onkin normaalia tappaa pari läheistä ihmistä... :headwall:

Surullinen tapaus. Mutta toi uutinen nauratti siinä kohtaa, kun kerrottiin, että "Poliisi löysi kadonneen mökin rannasta kuolleena." Kuinkahan kauan se mökki oli ollu kadoksissa. Vai onko sielläpäin vähän vaikeekulkunen maasto, että mökki pystyy oleen kadoksissa noin kauan.
Toimittaja olis voinu miettiä, että ton lauseen voi käsittää muullakin tapaa, kuin mitä oli tarkoitettu.

Yhteistyössä