M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen pikana:Mä tästä jo kirjottelin sillon kun kuulin että Anna on kadonnut, on mun vanha koulukaveri. Vaikkei oltu nähty moneen vuoteen niin tuli aika kamala olo kun luin tuosta. Annalla on/oli kaksos-pikkusiskot jotka myös oli mun kans samassa koulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen pikana:Mä tästä jo kirjottelin sillon kun kuulin että Anna on kadonnut, on mun vanha koulukaveri. Vaikkei oltu nähty moneen vuoteen niin tuli aika kamala olo kun luin tuosta. Annalla on/oli kaksos-pikkusiskot jotka myös oli mun kans samassa koulussa.
mä kuulin jo aamulla tästä löytymisestä, mut en viitsinyt siitä mitään mainita ennen ku oli "julkista" tietoa, kun kuulin niin monen ihmisen kautta sen asian.
Tuttujen tuttu oli tuo tyttö, itse sen henkilökohtaisesti tuntenut..
voimia omaisille..
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :Ikävä juttu. Mutta omaisille toisaalta helpotus että löytyi.. ajattelisin ett viel ikävämpää jos kateissa vuosia, vuosia.... esim. tapaus Raisa Räisälä (meniköhän nimi oikein?)
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Poliisi on etsintäkuuluttanut rikokseen epäiltynä vuonna 1967 syntyneen jyväskyläläisen mieshenkilön.
Onko tuo mies se joka oli äitinsä ja ex tyttöystävänsä tappanut ja niistä ollut vankilassa aiemmin?
Surullista.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Anna-Emilian surmasta epäilty tappoi myös äidin ja avovaimon
POLIISI EI PIDÄ VAARALLISENA
17.1.2008 12:40
Poliisi ei aio toistaiseksi julkistaa surmista epäillyn nimeä, koska ei pidä häntä vaarallisena.
:headwall: