Anneli Auerista tulee miljonääri

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun potti 1 328 438 € laitetaan viiteen osaan niin kukin lapsista saisi nyt noin
265 000 € siitä hyvästä että nyt valehtelivat että valehtelivat lapsina.

Muistattehan kaikki osuvan sananlaskun , ”lapsen suusta se totuus kuuluu” 😏

Summan jakaminen verovapaasti on kyllä käytännössä mahdotonta. Ehkä A luulee osaavansa keinot?
 
Lasten valehteluun oli pääsyynä manipuloiva eno, joka kunnon uskovaisena päätti hyötyä rahallisesti oikein kunnolla.
Minä vaan en millään usko hänen syyttömyytensä, hän on ilmiselvästi täysin tunnekuollut psykopaatti

”Syyttäjän keskeisin lääketieteellinen näyttö väitetyistä seksuaali- ja väkivaltarikoksista perustui erikoislääkärin ultraviolettivalolla (UV-valo) tekemiin havaintoihin arvista sekä intiimialueiden fyysisiin muutoksiin. [1, 2]
Oikeudenkäynneissä esitetyt lääketieteelliset löydökset ja niistä syntynyt kiista jakautuvat seuraaviin pääkohtiin: [1]
  • UV-valolla löydetyt arvet: Lasten iholta, kuten vatsan alueelta, löydettiin tutkimuksissa lukuisia pieniä arpia, joiden syyttäjä katsoi syntyneen väkivallan, viiltelyn ja rituaalien seurauksena. [1, 2, 3]
  • Intiimialueiden vauriot: Erään lapsen peräaukosta löydettiin lääkärintarkastuksessa vammoja ja muutoksia, joiden syyttäjäpuoli katsoi viittaavan suoraan seksuaaliseen väkivaltaan. [1, 2]
  • Immenkalvon muutokset: Tyttöjen tutkimuksissa tehtiin havaintoja immenkalvon lovisuudesta tai muista poikkeavuuksista, joita pidettiin merkkeinä seksuaalisesta hyväksikäytöstä”
 
Eikös noista uv-tutkimuksista todettu, että niiden suorittajaa voisi pitää lähinnä puoskarina ja että niiden ihojälkien pitämiseen viiltojälkinä tarvitaan motivoitunutta asennetta ja runsasta mielikuvitusta.
 
Kun potti 1 328 438 € laitetaan viiteen osaan niin kukin lapsista saisi nyt noin
265 000 € siitä hyvästä että nyt valehtelivat että valehtelivat lapsina.

Muistattehan kaikki osuvan sananlaskun , ”lapsen suusta se totuus kuuluu” 😏

Summan jakaminen verovapaasti on kyllä käytännössä mahdotonta. Ehkä A luulee osaavansa keinot?

Ehkäpä lapsilla on jo jokin suunnitelma rahojen saamiselle itselle.

No.. en muuten ihmettelisi, jos vuosien jälkeen jonkun lapsen pää ei kestä tai rahat loppuvat.
Lapsi kirjoittaa aidon ja totuuden oman elämänkerran kirjana ja tästä etenee elokuvaksi ja tv-sarjaksi.
Sitten sitä on taas rahaa
 
Eli jos vaikka Auer ei olisikaan syyllinen, niin ainakin lapset kieroilevat rahan perässä. Olikos tässä salaliittoteoriassa vielä muistakin osapuolia? Olisiko vaikka lammaspaimenten syndikaatti, joka toimitti vuohen verta saat*nallisiin rituaaleihin?
 

Similar threads

Yhteistyössä