Anopin kommentti vauvauutiseen :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniäntekele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";29118317]Keskenmenojen saaminen on karseinta, mitä voi olla. Ihminen, joka ei ole sitä kokenut ei voi ymmärtää. Miltä tuntus, jos sun sikiö tulis pihalle. Not god!! Anoppi eläytyy tosissaan tyttären kokemaan.. on hädissään, mitä seuraavaksi. Km:ien jälkeen itsetuhoajatukset nousi pintaa ! Mieti!![/QUOTE]

Kyllä mun elämä ainakin jatkui km jälkeen,ilman mitään itsetuhoisia ajatuksia!!
Nyt olen uudestaan raskaana!Siellä kun synnärillä odottelin sikiön ulos tulemista osastolla missä toiset odottivat synnyttämään menoa,kävi mielessä että kun tämänkin olisi voinut tehdä jossain muualla. Kyllä anoppi ei paljon miettinyt mitä suustansa päästi,mutta jätä hänen kommentit omaan arvoonsa. Onnea raskaudesta :)

Äkkiseltään tuo kuulostaa töykeältä, mutta kun tarkemmin miettii niin eikös anoppi tuossa vain kiroa elämän epäreiluutta, eikä varsinaisesti siis ollut pahoillaan tästä toisesta raskaudesta.

[QUOTE="maisa";29119514]Kyllä mun elämä ainakin jatkui km jälkeen,ilman mitään itsetuhoisia ajatuksia!!
Nyt olen uudestaan raskaana!Siellä kun synnärillä odottelin sikiön ulos tulemista osastolla missä toiset odottivat synnyttämään menoa,kävi mielessä että kun tämänkin olisi voinut tehdä jossain muualla. Kyllä anoppi ei paljon miettinyt mitä suustansa päästi,mutta jätä hänen kommentit omaan arvoonsa. Onnea raskaudesta :)[/QUOTE]

Ihmiset suhtautuu noihin erilailla ja usein on eriasia saada esim yksi keskenmeno ja sen jälkeen se toivottu vauva kun vaikka kahdeksan keskenmenoa ja vuosien yrityksestä ja hoidoista huolimatta kärsiä yhä lapsettomuudesta.

Ei itsellänikään ollut mitään itsetuhoisia ajatuksia tms kun ensimmäinen raskaus päättyi rv12, toisaalta ymmärsin että keskenmenot on yleisiä ja muutama kuukausi myöhemmin olin taas raskaana, nyt 9v myöhemmin meillä on jo neljä lasta. Mutta jos näihin vuosiin ei olisi mahtunut yhtään lasta vaan ainoastaan keskenmenoja toisensa perään niin olo voisi olla jo hyvin erilainen.

[QUOTE="Vieras";29118317]Keskenmenojen saaminen on karseinta, mitä voi olla. Ihminen, joka ei ole sitä kokenut ei voi ymmärtää. Miltä tuntus, jos sun sikiö tulis pihalle. Not god!! Anoppi eläytyy tosissaan tyttären kokemaan.. on hädissään, mitä seuraavaksi. Km:ien jälkeen itsetuhoajatukset nousi pintaa ! Mieti!![/QUOTE]

Ei jumala?

Kyllä mun mielestä aikuisen ihmisen pitäisi osata ja kontrolloida, mitä suustaan päästää. Ymmärrän kyllä, että anoppia harmittaa tyttärensä puolesta, mutta asiallinen kommentti olisi ollut vaikka "Onneksi olkoon".

Joo tyhmästi sanottu anopilta. Onko muuten kiva ihminen vai hankala persoona? Vaikka tytär ei saa lasta niin silti ei saa toisen iloisiin vauvauutisiin laukoo jotain noin latistavaa! Ihan ku te ette ois sitä toista ansainnu ja että se teidän ilo ois siltä tyttäreltä pois. Itsekäs anoppi.

Yhteistyössä