eka äitienpäivä anopin kanssa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääh

Vieras
On mun eka äitienpäivä ja näyttää pakosti että sitä pitää viettää anopin ja appiukon kanssa ruokaillen. En kai voi estää miestäni viettämästä äitienpäivää oman äitinsä kanssa...

että tällanen purkaus

joo jokavuotinen vitutus samasta aiheesta. On se prkl, että vaikka poikansa näkis vanhempiansa joka saamarin viikko, niin silti täytyy äitien/isänpäivänäkin olla yhdessä!!!!!

niin onhan sil sun miehelläski äiti ja anopillaski poika ja lapsenlaps.. on eriasia jos olisitte aikoja sitten sopineet, että vietämme sitten äitienpäivän ihan keskenämme, mutta on todella epäkohteliasta mennä narisemaan sitä ettet halua nähdä anoppia äitienpäivänä..
eikait siellä syömässä tarvi koko päivää olla.. vietätte aamulla rauhassa omaa juhlaa käytte syömässä ja taas illan jatkatte omalla porukalla...

mä taas en ymmärrä näitä prinsessoja joita pitää palvella äitienpäivänä kuin kunigattaria.. miten voitte olettaa että teitä arvostetaan, jos ette ite arvosta muita äitejä..

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
niin onhan sil sun miehelläski äiti ja anopillaski poika ja lapsenlaps.. on eriasia jos olisitte aikoja sitten sopineet, että vietämme sitten äitienpäivän ihan keskenämme, mutta on todella epäkohteliasta mennä narisemaan sitä ettet halua nähdä anoppia äitienpäivänä..
eikait siellä syömässä tarvi koko päivää olla.. vietätte aamulla rauhassa omaa juhlaa käytte syömässä ja taas illan jatkatte omalla porukalla...

yhtä epäkohteliasta on aina olettaa että perheelliset haluaa joka stanhan äitienpäivät olla anopin ja apin kanssa! voishan hekin tajuta että oman perheen keskenkin on kiva viettää päivää.
ja sitten jos ei paikalle ilmaannu, niin jo on naama norsunvitulla.

pitäs kai oppia ymmärtämään anoppiakin mutta kun ei voi mitään. En vaan taas jaksaisi kuunnella lastenkasvatusneuvoja ja esim huolta siitä, olenko syönyt jotain suklaata tms. kun vauvalla vatsavaivoja ja kitisee... :(

No ei meillä ainakaan anoppi suuremmin minua arvosta, niin miksi ihmeessä minun pitäisi hänen mielensä mukaan mennä? Viime vuonna itseriittoisesti ilmoitti, ettei kukkia tarvitse tuoda vaan hänet pitää viedä syömään tiettyyn ravintolaan. Että meillä tämä prinsessa on anoppi.

Alkuperäinen kirjoittaja +90+88765:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:

yhtä epäkohteliasta on aina olettaa että perheelliset haluaa joka stanhan äitienpäivät olla anopin ja apin kanssa! voishan hekin tajuta että oman perheen keskenkin on kiva viettää päivää.
ja sitten jos ei paikalle ilmaannu, niin jo on naama norsunvitulla.

joo mut silloin voi sen kohteliaasti ilmoittaa ETUKÄTEEN anopille, ettemme nyt tule piste.. (vaik kuin suuttus), ennemmin mitä menee sinne ite naama norsunvitulla.. ja valittaa palstalla miten surkea äiti mun miehellä on

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
No ei meillä ainakaan anoppi suuremmin minua arvosta, niin miksi ihmeessä minun pitäisi hänen mielensä mukaan mennä? Viime vuonna itseriittoisesti ilmoitti, ettei kukkia tarvitse tuoda vaan hänet pitää viedä syömään tiettyyn ravintolaan. Että meillä tämä prinsessa on anoppi.

ymmärrän! Ei tarvikkaan mennä, mut silloinkin voi käyttäytyä asiallisesti.. mitä pahaa on syömisessä? jos se olisi ollut sun äitin joka olis tuon ilmoittanut.. olisitko ollut samaa mieltä...

en ymmärrä, ku mun ei ole tarvinnu taistella mun anoppini kans.. vaik asummekin heidän entisessä kodissaan.. useamminkin saisi anoppi täällä käydä. tai me heillä, mut elämä kuljettaa. kyl se on omastakin asenteesta kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:

ymmärrän! Ei tarvikkaan mennä, mut silloinkin voi käyttäytyä asiallisesti.. mitä pahaa on syömisessä? jos se olisi ollut sun äitin joka olis tuon ilmoittanut.. olisitko ollut samaa mieltä...

Asiallisesti olen aina anoppia kohtaan ollut. Äitini ei käyttäydy tuolla tavoin.

No odota vaan kärsivällisesti niin eräänä kauniina päivänä olet itse se anoppi, joka saa vävyissä ja miniöittä aikaan väristyksiä ja näppylöitä. Jo ajatuskin sinusta puistattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huomatkaa että kyseessä on AP:n EKA äitienpäivä. Kai sillon vois perinteistä joustaa

Peesi tähän. Miehen tulisi kunnioittaa Ap:n toivomusta ensimmäisen äitienpäivänsä viettotavasta.

Kyllä teillä sitten voi olla vaikeaaaaaaa! Eikö se nyt muka ole mitenkään mahdollista juhlia samana päivänä kaikkia äitejä ja mummeja? Onko se nyt arvon prinsessan hänen majesteetillisen korkeutensa palvonnasta pois, jos käydään myös anopilla.

jotenkin minun mies ei tajua että oon oottanu huomista jo kauan ennen ku lapsi syntyikään. Mutta mies on kyllä muuten ihana ja paras, ei vaan aina hoksaa näitä juttuja...

Sanot miehelle ja anopille asiallisesti, että nyt on sinun ensimmäinen äitienpäiväsi, ja haluaisit viettää sen omassa kodissasi. Ilmoitat asian ystävällisesti, että jos joku suuttuu, se on heidän häpeänsä. Kutsutte vaikka anopin illalla kakkukahville käymään ja hakemaan korttinsa ja kukkansa teiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
huomatkaa että kyseessä on AP:n EKA äitienpäivä. Kai sillon vois perinteistä joustaa

Peesi tähän. Miehen tulisi kunnioittaa Ap:n toivomusta ensimmäisen äitienpäivänsä viettotavasta.

Kyllä teillä sitten voi olla vaikeaaaaaaa! Eikö se nyt muka ole mitenkään mahdollista juhlia samana päivänä kaikkia äitejä ja mummeja? Onko se nyt arvon prinsessan hänen majesteetillisen korkeutensa palvonnasta pois, jos käydään myös anopilla.

Joo mut kyse ei ole piipahtamisesta. Ekaks ravintolaan ja sitten kahville anoppilaan jossa pitää viipyä vähintään kolme tuntia tai anopin naama on (erästä vastaajaa lainatakseni ;) ) norsunvitulla.

Sanot miehelle ja anopille asiallisesti, että nyt on sinun ensimmäinen äitienpäiväsi, ja haluaisit viettää sen omassa kodissasi. Ilmoitat asian ystävällisesti, että jos joku suuttuu, se on heidän häpeänsä. Kutsutte vaikka anopin illalla kakkukahville käymään ja hakemaan korttinsa ja kukkansa teiltä.

Odottakaa vaan kun itse ootte mummuja ja anoppeja, niin miniä kimittää, että tule täältä itse hakemaan kukkas.

Musta nyt taas prinsessaleikit teillä kukoistaa, miten ois välillä muidenkin huomioon ottaminen, on muitakin äitejä, jotka ovat yhtä arvokkaita ja joiden muistaminen on aivan yhtä tärkeää kuin teidän palvomisenne.

Odottakaa vaan kun itse ootte mummuja ja anoppeja, niin miniä kimittää, että tule täältä itse hakemaan kukkas.

Musta nyt taas prinsessaleikit teillä kukoistaa, miten ois välillä muidenkin huomioon ottaminen, on muitakin äitejä, jotka ovat yhtä arvokkaita ja joiden muistaminen on aivan yhtä tärkeää kuin teidän palvomisenne.

äitienpäivä voi olla joka päivä, ei siihen tarvita mitään tiettyä kalenteripäivää. jos muutenkin paljon näkee appia ja anoppia niin en ymmärrä miksi pitää väkisin nähdä vielä äitien/isienpäivänä vaikka tahtoisi sen rauhassa viettää oman perheen kesken.

Yhteistyössä