Anopiton joulu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Mies suostui mukisematta siihen , et menevät joulupäivän aamulla käymään anoppilassa ihan pojan kans kahdelleen.
IHANAA!! Hetki yksin itseni kanssa ja koko joulu ilman anoppia :whistle:
En mä sitä vihaa, mutta on mukavampaa viettää joulunsa ilman jonkun narinaa milloin mistäkin :D

On muuten anoppikin taatusti tyytyväinen kun saa noi "itelleen" vähäksi aikaa ilman mua :D

No mulla on aina ollut anopiton joulu, koska tämä asuu hoivakodissa tarpeeksi kaukana.

Mullapa ei, kun joka vuosi on jompana kumpana päivänä pitänyt tehdä se "pakollinen" vierailu. Miehen takia siis, kun ei se yksin halunnut mennä käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja voi v***u:
Kademieli täällä vihertää ja kertoo että on 14-vuotisen avioliittonsa aikan viettänyt jokaikisen jouluaaton klo14-24 anoppilassa. Ja kärsinyt.

Kauheeta! Miksi sun on pakko mennä sinne?!
Mun joulu olis tasan pilalla jos joutuisin viettää sen anoppilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Kademieli täällä vihertää ja kertoo että on 14-vuotisen avioliittonsa aikan viettänyt jokaikisen jouluaaton klo14-24 anoppilassa. Ja kärsinyt.

Jaa-a, lapset kai se on se suurin syy, sinne tulee niitten serkut ja joulupukki ja tunnlema on lapsilla aivan upea. Mutta kohta ne on jo isoja, ja sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:

Jaa-a, lapset kai se on se suurin syy, sinne tulee niitten serkut ja joulupukki ja tunnlema on lapsilla aivan upea. Mutta kohta ne on jo isoja, ja sitten..

Sit onkin sun vuoro nauttia joulusta :)
Meillä on kai anoppi yksin joulun. En tiedä. Siellä on yhtä paljon tunnelmaa ku ulkohuussissa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Mä oon kade :) me joudutaan taas katsomaan kun anoppi vetää nakit silmille

Miksi?

Me vietettiin aika monta joulua kotona, koska en tahtonut mennä katsomaan äitini ryyppäystä.

Käydään siellä aina aatto ja joulupäivän iltoina.Tää on niillä ihan normaalia toimintaa eivät tiedä muuta tapaa.Asiasta on puhuttu monet kerrat eikä ymmärrä miksi mä valitan.En viitsi jättää käymättä tulee sota

Miksi?

Me vietettiin aika monta joulua kotona, koska en tahtonut mennä katsomaan äitini ryyppäystä.

Käydään siellä aina aatto ja joulupäivän iltoina.Tää on niillä ihan normaalia toimintaa eivät tiedä muuta tapaa.Asiasta on puhuttu monet kerrat eikä ymmärrä miksi mä valitan.En viitsi jättää käymättä tulee sota

Mä tein näin vaikka tiesin että mutsi suuttuu. Sille kun viinamerkitsi silloin enemmän kuin me. Mun lapseni ansaitsevat parempaa kuin kännisen mummon.Kännisellä isovanhemmilla ei tee mitään.

Miksi?

Mä tein näin vaikka tiesin että mutsi suuttuu. Sille kun viinamerkitsi silloin enemmän kuin me. Mun lapseni ansaitsevat parempaa kuin kännisen mummon.Kännisellä isovanhemmilla ei tee mitään.
Puhut asiaa!Mä en laske meidän poikaa sen lähelle ja ollaan vaan tunti

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on ihan huippuanoppi :heart: . Ihana ihminen, plus että se duunaa törkeen hyvää safkaa, viettäsin siellä mielelläni vaikka joka joulun =) .

Mun entinen anopintekele oli kans huippuanoppi. Oonki monesti kaipaillu sitä tän nykyisen tilalle... mieheni voisin kuitenkin pitää :D
Itse asiassa ex-anopin kans ollaan edelleen läheiset <3

Yhteistyössä