Anoppi ja häädraama -päivä 3

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Tänään oli anoppi sitte laittanu miehelle viestiä, et lauantaina olis tultava hakemaan meidän tavarat pois sen autotallista.

Kuten taisin eilen jo mainita, kun joku sano, et taitaa anoppia hävettää, et ei sitä hävetä kun me ollaan oltu niin törkeitä...

Jepjepjou...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Söis ny päänsä :kieh: :kieh: :kieh: Teillähän ois syytä olla sille kiukus eikä toiste päin |O

Samaa mieltä.

Isännältä vielä varmistelin tänään, et eihän se mitään törkeyksiä oo sille sanonu, mut pahin kommentti oli kuulemma se kun anoppi oli meinannu marssia taksiin ilman laukkua ja takkia et "älä nyt tyhmä ole".

Kävin katsomassa kuvanne, ja mielettömän kaunis olet puvussasi! Ja luulen, että anoppia hävettää ja siksi dramatisoi nut teitin kanssa. Anna sille anteeksi ja sano, ettei kukaan huomannut poistumistaan, Jospa se ei itse muista mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Mä oon taas ihan ulkona mut kuulostaa kauheen mukavalta anopilta :whistle:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1372464

Tästä pääset ainakin vähän jyvälle.

Ja anoppi kiukuttelee teille? ooooookei....

Onnea avioliittoon eksymisen johdosta (btw) :flower:

Alan epäillä, et anoppi on ollu niin kännissä ettei se edes muista pudottaneensa tyttöä tai putoilleensa ite... :/

Samaa mieltä.

Isännältä vielä varmistelin tänään, et eihän se mitään törkeyksiä oo sille sanonu, mut pahin kommentti oli kuulemma se kun anoppi oli meinannu marssia taksiin ilman laukkua ja takkia et "älä nyt tyhmä ole".

*huoh* En ymmärrä.

Koita kestää :hug: :hug: :hug:

Mä oon taas ihan ulkona mut kuulostaa kauheen mukavalta anopilta :whistle:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1372464

Tästä pääset ainakin vähän jyvälle.

Ja anoppi kiukuttelee teille? ooooookei....

Onnea avioliittoon eksymisen johdosta (btw) :flower:

Alan epäillä, et anoppi on ollu niin kännissä ettei se edes muista pudottaneensa tyttöä tai putoilleensa ite... :/

Erittäin todennäköstä. Tai sit tekee samaa ku appiukko sillon ku otti eli ei näe ku sen oman kannan: kaikki muut kohtelee häntä väärin, epäoikeudenmukaisesti ja liittoutuu häntä vastaan - hän on aina korrekti ja herrasmies.

Erittäin todennäköstä. Tai sit tekee samaa ku appiukko sillon ku otti eli ei näe ku sen oman kannan: kaikki muut kohtelee häntä väärin, epäoikeudenmukaisesti ja liittoutuu häntä vastaan - hän on aina korrekti ja herrasmies.

Tää on ihan yhtä todennäkönen vastaus tässäkin tapauksessa.

Harmittaa kun anoppi oli esim mun isälle (ja muillekkin) itkenyt meidän törkeyttä ja tänään kun isukin kanssa juttelin, niin isä oli ihan oikeasti siinä uskossa et me kiittämättömät paskat ollaan heivattu anoppi pellolle syyttä suotta.

Onneks olin autuaan tietämätön tapahtuman kulusta ja käänteistä hääjuhlassa.

Kommentoin tänne tuosta sun toisesta ketjusta, että hienot sormukset teillä ja että jos se sun on mielestäsi liian kirkas, niin senhän voi patinoida. Käväseppäs kysyyn siltä sepältä keltä sen ostit, josko se sen tekis. Ei ole iso homma, sellaisella patinointi aineella kostutetaan ja sitten kiillotetaan halutut kohdat, jolloin osa jää tummaksi ja osa kiillottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Kommentoin tänne tuosta sun toisesta ketjusta, että hienot sormukset teillä ja että jos se sun on mielestäsi liian kirkas, niin senhän voi patinoida. Käväseppäs kysyyn siltä sepältä keltä sen ostit, josko se sen tekis. Ei ole iso homma, sellaisella patinointi aineella kostutetaan ja sitten kiillotetaan halutut kohdat, jolloin osa jää tummaksi ja osa kiillottuu.

Kiitos tästä!
Enpä oo tämmösestäkään ikinä kuullu!

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Ai oikeesti tyhjennätte sen autotallin? No voihan se olla parasta.
Toi on kyllä niin karseeta kun joku törppöilee ja sitten on kaikessa muussa vika kuin itsessä.

Meidän talvirenkaat ainakin on ollu siel säilytyksessä (saattaa olla jotain muutakin, mut en muista) ja ne isäntä käy hakemas pois.

Sanoin isännälle et muistuttaa äitiänsä illan tapahtumista, jos se vaikka olis kännissä unohtanu.
Mut jos silti pysyy sama asenne :o

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Ai oikeesti tyhjennätte sen autotallin? No voihan se olla parasta.
Toi on kyllä niin karseeta kun joku törppöilee ja sitten on kaikessa muussa vika kuin itsessä.

Meidän talvirenkaat ainakin on ollu siel säilytyksessä (saattaa olla jotain muutakin, mut en muista) ja ne isäntä käy hakemas pois.

Sanoin isännälle et muistuttaa äitiänsä illan tapahtumista, jos se vaikka olis kännissä unohtanu.
Mut jos silti pysyy sama asenne :o

Mä oon jo aikaa sitten huomannu kanssa et mitä vähemmän on minkäänlaisessa riippuvuussuhteessa appivanhempiin sen parempi! Riippuu tietty appivanhemmista...

Mä oon jo aikaa sitten huomannu kanssa et mitä vähemmän on minkäänlaisessa riippuvuussuhteessa appivanhempiin sen parempi! Riippuu tietty appivanhemmista...

Meillä anopin kanssa aina ollu aika nihkeet välit.
Sit tossa joku vajaa 6kk sitten puhuttiin asioita selviks ja anoppi alko enemmän kuulumaan meidän elämään (varsinkin lasten elämään).

Vituttaa kun erehtyy luottaa johonkuhun, josta alitajunta jo vinkuu ettei kannattas, mut kuitenkin aattelin, et jos oonkin vaan ollut huono miniä.

Siis voi... hohhoijjaa! :o Tuskin se tosiaan muistaa, et mitä on tapahtunu oikeesti. Eikö appiukko kehtaa/viitsi/uskalla valista siitä mitä on tapahtunu? Tai joku muu läheinen... (jos ei teitä usko).
Onpas lapsellista :/

Meillä anopin kanssa aina ollu aika nihkeet välit.
Sit tossa joku vajaa 6kk sitten puhuttiin asioita selviks ja anoppi alko enemmän kuulumaan meidän elämään (varsinkin lasten elämään).

Vituttaa kun erehtyy luottaa johonkuhun, josta alitajunta jo vinkuu ettei kannattas, mut kuitenkin aattelin, et jos oonkin vaan ollut huono miniä.

Tiedän miltä tuntuu... Meil ei niinkää oo muuta ongelmaa, mut alkoholi tuo ison epäluotettavuustekijän meidän perheen ja miehen vanhempien väliseen suhteeseen. Koskaan ei uskalla luottaa, näemmä. Tuli taas todistettua tossa pari viikkoa sitten. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Siis voi... hohhoijjaa! :o Tuskin se tosiaan muistaa, et mitä on tapahtunu oikeesti. Eikö appiukko kehtaa/viitsi/uskalla valista siitä mitä on tapahtunu? Tai joku muu läheinen... (jos ei teitä usko).

Appiukko sais silmilleen jos erehtys "arvostelemaan" (appi siis uusissa naimisissa).

Ukon kaveri joka siel häissä haasto riitaa on eilen ja tänään soittanu ja pyydelly anteeks.
Oikeasti sattuuhan sitä ettei juominen pysy hanskassa ja sunnuntaina ois homma viel hoitunu anteeks pyynnöllä.

Anoppi taas alotti sunnuntain ilmottamalla, et meidän auton avaimet löytyy hotellin respasta ja seuraava viesti oli, et kamat pitää hakea.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

Appiukko sais silmilleen jos erehtys "arvostelemaan" (appi siis uusissa naimisissa).

Ukon kaveri joka siel häissä haasto riitaa on eilen ja tänään soittanu ja pyydelly anteeks.
Oikeasti sattuuhan sitä ettei juominen pysy hanskassa ja sunnuntaina ois homma viel hoitunu anteeks pyynnöllä.

Anoppi taas alotti sunnuntain ilmottamalla, et meidän auton avaimet löytyy hotellin respasta ja seuraava viesti oli, et kamat pitää hakea.

joo tota anopin toimintaa täs eniten ihmettelen. Fiksu oli se ihminen, joka ite tajus poistua.

Yhteistyössä