Miehen pikkuveli pääsee ripille ens vuonna.. veli oli sanonu anopille, että haluaisi mennä leirille kesällä.. anoppi taas meinasi, että koska poika ei ole ollut kotoa pois kuin 2 yötä, niin viikko vieraassa paikassa on liikaa.. siis meinaako se pitää tuota 14v poikaa napanuorassa koko ikänsä?! kun toinen kerrankin haluaa itse vapaaehtoisesti sosiaalistua ja mennnä jonnekin, niin anoppi ei päästä.. nyt poika menee rippikouluun maaliskuussa.. |O :headwall:
Mua niin ottaa päähän tuo anopin käytös.. muut lapset anoppi on lykännyt viimeistään 16vuotiaina pois kotoa, että asumiskulut pienenee.. mutta tätä nuorinta ei päästä sitten minnekään.. saati anna tehdä mitään.. tuo ei saa edes kahvikuppia kantaa itse jos siinä on tilkkakin kahvia..
Tiedän, että saan taas paskaa niskaan palstalta kun en ole anopin kanssa samaa mieltä, mutta silti haluan avautua.. :xmas:
Mua niin ottaa päähän tuo anopin käytös.. muut lapset anoppi on lykännyt viimeistään 16vuotiaina pois kotoa, että asumiskulut pienenee.. mutta tätä nuorinta ei päästä sitten minnekään.. saati anna tehdä mitään.. tuo ei saa edes kahvikuppia kantaa itse jos siinä on tilkkakin kahvia..
Tiedän, että saan taas paskaa niskaan palstalta kun en ole anopin kanssa samaa mieltä, mutta silti haluan avautua.. :xmas: