anoppi sytytti keittiön tuleen ja syytti asiasta lastani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniälunttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miniälunttu

Vieras
juttu meni näin. Vietettiin joulu anoppilassa eiliseen asti.
Jossain vaiheessa keittiön pöytäliina oli syttynyt palamaan ja palo levisi siitä vielä viereiseen piironkiin josta verhoihin.
Anoppi alkaa kiljumaan ja kaikki ryntäävät sammutushommiin. Onneksi niillä oli eteisessä vaahtosammutin ja ukko osas sitä käyttää.
Appi oli kännissä ku käki ja lähti saunaan kun palo sammui, anoppi meni perässä ovet paukkuen. Puolen tunnin päästä anoppi tulee tissiliivisillään alushousut jalassa ja alkaa paasata että "Vittu se on sitten tuo "maija" saatava kutriin ennen ku koko pirtin polttaa!"

Minä yritin selittää että miten se ny mun lapsestani johtus, ni eukko rääkyy että "kyllähän se tiedetään kuka sen isäkin on, siltä mieheltä ei tikut lopu!!"

siinä vaiheessa olin jo ihan pihalla ja ukko alkaa huutamaan että mitä äitinsä tarkottaa (siis mieheni ON lapsen isä).
Äitinsä huutaa että "kai sinä tiedät millanen lunttu vaimosi on!"
Ukko työntää äitinsä kumoon, appi tulee sisään ja näkee puolialastoman anopin maassa makaamassa ja nyyhkimässä.. nostaa sen ylös ja lukkiutuvat vierashuoneeseen. Kohta kuuluu oven läpi apen huuto että menkää ennen kuin poliisi tulee.
Alan kerätä meiän kamoja ja vierashuoneesta kuuluu jumalaton voihke ja seksin äänet.

Tänään oon vasta kyennyt ajattelemaan asiaa.. oli niin epätodellista. Ukkokin veti eilen perskännit kun pääsimme kotiin, enkä ihmettele.. otin itsekin muutaman siiderin.

:laugh: :laugh: :laugh:

Luin tän ukollekkin ääneen, nauroin ite ihan pissat housussa mutta ukko vaan tuijotti suu auki et ei oo totta.... :laugh: :laugh: :laugh:

Siis anteeks ap, jos teille todella noin käynyt, mutta toi kuullostaa niin koomiselta!!! :laugh:

kuulkaa en oo ap mut tuo appivanhempien naiskentelu. Oon ite ollu käymässä pikaiseen kylässä ex-appivanhemmillani, vielä sanottiin heille et me lähdetään kohta kotio, kun nämä appivanhemmat lähtee yhtäkkiä naimaan makkariinsa, paikalla oltiin silloisen puolison 4vuotias pikkusisar minä ja mun exä! Ei voitu lähteä edes kotiin vaikka teki kovasti mieli helvettiin sieltä, mut ei millään voinu jättää 4vuotiasta yksin sinne kun vanhemmat nai keskellä päivää (joo seksi keskellä päivää on normaalia mut ei kun on vieraita ja noin pieni lapsi hereillä!!)
Kiva oli sitte kuunnella kun sängyn pääty paukkas seinää vasten ja ne viimeset korahukset. hyi jeesus. :X ette tiedäkään miten elukoita ihmiset voi olla. ajatus oksettaa vieläkin mua.,

Yhteistyössä