anoppi... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei syitä kannata miettiä, koska tuskin muuttuu miksikään. Vietätte aikaa siellä vaan vähemmän. Kaikilla lapsilla ei edes ole isovanhempia.

olet oikeassa tässä... totta sekin ettei kaikilla niitä ole. Viihdyttäis vaan porukalla niin kivasti mutta tää anoppijuttu ahdistaa, hän on kun sellainen että yleensä se ilkeily tapahtuu niin että muut ei huomaa ja se piikittely ei ole enää edes hienovaraista. Olen sanonut joskus anopille takaisin mutta huomaan ettei siitä ole apua. Jos puolustan itseäni niin hän leimaa mua enempi.

Joo. Mun äiti on aikamoinen herkkusuu ja hälle piti melkein rautalangasta vääntää, että lapsi, joka ei siihen mennessä ollut saanut herkkuja lainkaan, ei osaa kaivata niitä.

"Eikö nyt voitais antaa?" ja niin edelleen. Ja kakkupöydässä sujautti lapsen suuhun kakkua, vaikka lapsi ei yhtään hinkunut pöydässä olevia herkkuja.

Monesti olen joutunut napakasti sanomaan, että hänen täytyy olla samoilla linjoilla meidän kanssa. Silti luulen, että salaa antaa lapselle herkkuja, kun ei olla paikalla.

Siis mä en tajua tollasia velliperse äidin mammanpoika miehiä jotka eivät uskalla kunnolla nousta äitiään vastaan tälläsissä tilanteissa.Se on sun miehes asia puolustaa vaimoaan,ja kos ei mene asoat perille niin sitten olkoon anoppi omissa oloissaan.Pistä se miehes nyt ojennukseen ihan ensin ja mieti sitten sitä anoppia.Tsiisus...

Alkuperäinen kirjoittaja järkky:
Minun mielipiteeni on, että anopin käytös on pitkälti ihan sinusta johtuvaa. Olisi aika katsoa peiliinkin. Kuulostat todella ankaralta äidiltä :(

aijaa. ok. se että teoilla on seuraamukset... niin no ehkä teillä ei toimita niin. pidän itseäni kyllä aika normaalina äitinä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mä en tajua tollasia velliperse äidin mammanpoika miehiä jotka eivät uskalla kunnolla nousta äitiään vastaan tälläsissä tilanteissa.Se on sun miehes asia puolustaa vaimoaan,ja kos ei mene asoat perille niin sitten olkoon anoppi omissa oloissaan.Pistä se miehes nyt ojennukseen ihan ensin ja mieti sitten sitä anoppia.Tsiisus...

eijeijei... siis kerroin aiemmin että mieheni on tosiaan noussut vanhempiaan vastaan minun takiani, pisti jopa välit poikki jo kerran...

Helpommalla pääsee, kun ei takerru unelmiin, joihin ei ole oikeasti edellytyksiä. Se on hieno ajatus tietysti, että on kiva lähisuku, jonka kanssa vietetään aikaa ja johon voi tukeutua, mutta aina se ei ole mahdollista.

Yhteistyössä