Olen lueskellut näitä kirjotuksia ja ihmettelen kun anopista tehdään suurimmassa osassa se syntipukki, tuntuu ette se on iskostunut kaikkien tulevien miniöitten mieleen jo ennenkuin tapaavat anoppinsa että toimeen ei voi tulla. Miniöitäkin on niin monenlaisia niinkuin anoppejakin.Itsellänikin on poika ja kaksi tytärtä jotka kaikki ovat perustaneet perheen ja menneet naimisiin, sillon aikanaan sanoin kun menivät naimisiin että nyt minulla on kolme poikaa ja kolme tytärtä, en ajatellut sillain että menetän poikani tai tyttäreni kun menevät naimisiin,eihän se ihan niin mene kun ajattelee, onneksi on hyvät ja lämpimät välit säilyneet lapsiini.Paljon on täytynyt niellä vuosien aikana miniänkin puolelta, sovun säilymisen puolesta olen pitänyt suuni kiinni, toimeen tulemme mutta koskaan meistä ei tule sydänystäviä . Joten älkää hyvät tulevat miniät ennakkoluuloilla pilatko väejä tulevaan anoppiin, kyllä anopistakin löytyy hyviä puolia jos vaan yritätte ja se miten suhdautte anoppiinne merkitsee paljon, ei tarvitse kilpailla se mieshän on aikuinen sillä on Äiti ja Vaimo.