Olenkohan mä oikeassa, kun kuvittelen että jos aloittaisin opiskelun niin en saisi enää ansiosidonnaista päivärahaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu oot jos alotat kokopäiväopiskelun johon olet oikeutettu saamaan opintotukea.
mitäs, onkos tilanne nyt tuommonen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu oot jos alotat kokopäiväopiskelun johon olet oikeutettu saamaan opintotukea.
mitäs, onkos tilanne nyt tuommonen?![]()
Anoppi vaan viikonloppuna oli kovin närkästynyt, kun en jo ollut jossain opiskelemassa. Kun tää taloustilanne voi kestää parikin vuotta. Eli siis rivien välistä luettuana ei usko mun lomautuksen loppuvan ihan äkkiä.
Luultavasti mun ei ole taloudellisesti kannattavaa lähteä opiskelemaan, eikä kyllä olis kauheesti motivaatiotakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ilta ja viikonloppuopiskelua voi tehdä vaika saisi ansiosidonnaista, niihi ku ei makstea opintotukia
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ilta ja viikonloppuopiskelua voi tehdä vaika saisi ansiosidonnaista, niihi ku ei makstea opintotukia
Hyvä tietää... Vaikka ei sellaseen mahdollisuutta olekkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ilta ja viikonloppuopiskelua voi tehdä vaika saisi ansiosidonnaista, niihi ku ei makstea opintotukia
Ei kyl aina mee noinkaan. Mä oon ite opiskellut AMKin ilta linjalla aikuisopiskeluna, mutta kun sielläkin oli mahdollisuus suorittaa tutkinto, niin eipä ollut mahollista saada ansiosidonnaista samalla....
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ilta ja viikonloppuopiskelua voi tehdä vaika saisi ansiosidonnaista, niihi ku ei makstea opintotukia
Ei kyl aina mee noinkaan. Mä oon ite opiskellut AMKin ilta linjalla aikuisopiskeluna, mutta kun sielläkin oli mahdollisuus suorittaa tutkinto, niin eipä ollut mahollista saada ansiosidonnaista samalla....
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ilta ja viikonloppuopiskelua voi tehdä vaika saisi ansiosidonnaista, niihi ku ei makstea opintotukia
ainki minä opiskelin dieettikokkiopintoja ja siihen ei saanut mitään tukia. Kela syynäsi tarkakaan tuntimäärät ym, ettei vaan mee yli päätoimisen opiskelun
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mä sain ansiosidonnaista opiskellessani, mutta olinkin työkkärin kurssilla. Vajaa kaks vuotta kesti kurssi ja työllistyin sieltä samoin tein. Olikohan siis työllistymiskurssi vai mikä lie, jolle pääsemisen edellytys oli että on ollut tietyn aikaa jo työtön..
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:joo se on kamala paperisota ja vääntäminen jos muutaman opintoviikon jossakin suorittaa! ja ansiosidonnaisen maksu menee katkolle niinkauaksi aikaa kunnes byrokratia on tehnyt päätöksen voiko opiskella vai ei