Antakaa mull voimia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Mä olen totaalisen kyllästynyt ton ukon tapaan puhua mull alentuvasti... Olin eilen siel kaverilla parit ottamass ja kotiuduin ihan "ajoissa". Vittu menee oikeesti hjärmö ton ukon kans. Se ei näköjään osaa muutaku vittuilla ja puhua mull alentuvasti. |O

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Oletko sanonut sille, että toivoisit hänen puhuvan sulle kauniisti? :|

ei kai sitä pidä pyytää - ihmisille, myös puolisolle - kuuluu puhua kauniisti!

Juu juu, niin kuuluu, mutta jos ja kun mies ei puhu ap:lle kauniisti, niin silloin täytyy sanoa että hei, en tykkää kun puhut mulle noin rumasti, siitä tulee paha mieli, joten lopettaisitko. Joillain kun jää se jäkätys päälle ja siitä tulee normaali tapa kommunikoida.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
pidä sille kunnon puhuttelu :kieh:

Kuule oon sanonu etten tykkää sen tyylistä puhua mulle. Ehän mä mitenkään vittuile, tulee vastaukseks yleensä. Kerkesin johaistattaa sill kuukauden vanhat vitu tänään, kun se oikeen alotti. No rauhottu hetkeks. Siis aivan ihana tuo on, ja rakstan sitä - mutta se miten se joskus puhuu mull. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja jäkestä myös:
Kuullostaa aikasta ikävälle ukolle...:( Sun profiili sai mut nauramaan, ihana päivän piristys. Jospas lataan suhun myös lisäpiristystä ;)

Ohan se, aina välillä. Emmä tiä, kun tuo ei tykää ottaa olutta niin sitten en minäkään sais ottaa. Ja jos oon ottanut, niin auta armias...

Vai profiili, eihän siellä oo kun se jammaava katti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Kuullostaa aikasta ikävälle ukolle...:( Sun profiili sai mut nauramaan, ihana päivän piristys. Jospas lataan suhun myös lisäpiristystä ;)

Ohan se, aina välillä. Emmä tiä, kun tuo ei tykää ottaa olutta niin sitten en minäkään sais ottaa. Ja jos oon ottanut, niin auta armias...

Juuri se jamittava katti, on hubaisa. Niin eli sun osa on olla aina selvinpäin, kö? Et saa siis ottaa tipan tippaa? Ei kuullosta hyvältä...:( Tasa-arvoisuus on kyllä tipotiessään, samoin vissiin arvostus!!???? Mitäs jos vain otat ja lähdet? Annat ukon jäädä mussuttamaan????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etkö olekaan Porista??? edes Satakunnasta? nyt on kyllä tietokatkos jossin mulla ollut kaikki nää vuodet... :(

hur så? No en oo ikuna satakunnassa asunut, mutta olen kyllä poriss ja noormarkussa piipahtanut.

no en tiedä kyllä enää että mistä olen moisen päähäni saanut. :( mistä ihmeestä oln saanut sellaisen käsityksen..tiedä häntä...

Juuri se jamittava katti, on hubaisa. Niin eli sun osa on olla aina selvinpäin, kö? Et saa siis ottaa tipan tippaa? Ei kuullosta hyvältä...:( Tasa-arvoisuus on kyllä tipotiessään, samoin vissiin arvostus!!???? Mitäs jos vain otat ja lähdet? Annat ukon jäädä mussuttamaan????

No katsos kun mies ottaa toooosi harvoin. Niin miekään en sais ottaa. Jatuntuu että en sais nähä kamujakaan :/

Mä tiiän että joskus (masiskausina) tuo juominen menee mulla yli, mutta hyvänen aika, vimosimmasta masiskaudesta on aikaa melki vuosi. Mutta tolla käytöksellä se tullee hyvinnii pian. :|

Olen miettinyt avioeroa, mutta 11 vuotta ollaan yhdessä oltu, niin sitä van tottuu toiseen, eroaminen pelottaa. :(

etkö olekaan Porista??? edes Satakunnasta? nyt on kyllä tietokatkos jossin mulla ollut kaikki nää vuodet... :(

hur så? No en oo ikuna satakunnassa asunut, mutta olen kyllä poriss ja noormarkussa piipahtanut.

no en tiedä kyllä enää että mistä olen moisen päähäni saanut. :( mistä ihmeestä oln saanut sellaisen käsityksen..tiedä häntä...

Noo. Sellast sattuu. :D

Yhteistyössä