Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Mutta joskus tuntuu et ihmisiltä on kadonnut se maalaisjärjen käyttö ts. heti mennään tukka putkella lääkäriin eikä yhtään koeteta ensin kotikonstein hoitaa. Tottakai lapsi on väsynyt ja vetämätön noinkin korkeassa kuumeessa mutta en minä nyt heti olisi lääkäriin viemässä jos muuta oiretta ei ole ts. juomisia menee edes kohtuullisesti jne. Välillä tulee sellanen olo et ihmiset odottaa et kun mennään lääkäriin niin se lääkäri sormia napsauttamalla parantaa sen lapsen. Ei siis "hyväksytä" sitä et lapset sairastelevat/kuumeilevat ja vaativat sitä hoivaa ja huolenpitoa mutta eivät suinkaan aina sitä lääkärissä käyntiä. Tällä tarkotan siis jos esim. kello 10 mitataan korkea kuume niin 10.15 pitäis olla jo siellä lääkärissä eli yhtään ei seurailla tilannetta ja vointia siellä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:ja se oli kaiken huippu eilen terkkarissa lääkäri snaoi että oikea korva on tulehtunut pahasti niin mä sanoin suoraan että en oikein usko että koskaan korvatulehduksesta ei ole noussut noin korkealle kuume ja eikä ole hieronut korvaa yhtään... ja loppujen lopuksi tulehdusta ei ollut kun lastenlekuri katsoi... ja putket laitettiin viikko sitten
Alkuperäinen kirjoittaja auts:ja se oli kaiken huippu eilen terkkarissa lääkäri snaoi että oikea korva on tulehtunut pahasti niin mä sanoin suoraan että en oikein usko että koskaan korvatulehduksesta ei ole noussut noin korkealle kuume ja eikä ole hieronut korvaa yhtään... ja loppujen lopuksi tulehdusta ei ollut kun lastenlekuri katsoi... ja putket laitettiin viikko sitten
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:pelottelematta. tiedän pikkuisen jolla kova kuume ja ei herännyt enää...
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja viivi:pelottelematta. tiedän pikkuisen jolla kova kuume ja ei herännyt enää...
vai että pelottelematta... no mikäs sillä oli??? oon käynyt poika katsomassa niin hyvin hengittää
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja viivi:pelottelematta. tiedän pikkuisen jolla kova kuume ja ei herännyt enää...
vai että pelottelematta... no mikäs sillä oli??? oon käynyt poika katsomassa niin hyvin hengittää
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja mie:soita lääkärille.. toi on jo niin korkea kuume, ja jos kerran vaan on eikä mitään jaksa? reagoiko kun juttelet?
aamulla oli ihan tööt ei jaksanyt liikkua ollenkaa mut vähän joi maitoa.... nyt on kuume laskenut 39,5 niin on tosi vähän piristynyt...
voiks tän ikäiselle antaa vaikka sopkerintoa mehua että saan slle nestettä ettei kokonaan kuivu.... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja auts:toinen nukkuu jo toista tuntia ja vielä mahallaan mitä ei ikinä tee... tuntuu tosi kuumalta....