Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Anteeksi jos olen tyly,mutten voi käsittää miten täällä raportoit ja kauhistelet tilannetta,mene hyvä ihminen sen lapsen kanssa nyt takaisin sinne lekuriin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Heti lääkäriin !! Tuollainen kuume on tosi vaarallista lapsen aivoille!
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Toi kuumeenvaihtelu kuulostaa just vauvarokolta.
Anna juotavaa ihan mitä vaan, mikä kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Heti lääkäriin !! Tuollainen kuume on tosi vaarallista lapsen aivoille!
mut siis just kerroin että lapsi heräs päikkäreiltä ja ei kuumetta tasan 37
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Toi kuumeenvaihtelu kuulostaa just vauvarokolta.
Anna juotavaa ihan mitä vaan, mikä kelpaa.
Ei kun vauvarokossa nimenomaan se kuume pysyy korkealla.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:kova kuume edelleen about 39.. poika nukkuu... huomenna saadaan lopullinen tulos pissakokeesta ja samalla aion sanoa pojan pissaamisesta kun tulee niin vähän :/