Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:Täällä kans toivotaan ettei mitään vakavaa ole ja jaksamista sinne kovasti :hug:
juu toivottavasti ei mitää vakavaa kun ne sano et varatkaa aikaa ainaki sellai 5 tuntiajust poika syö tässä ja ei kuumetta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanoiko millä kuumetta voisi alentaa tai kauanko sitä vielä katsellaan?
Voi pientä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän molemmilla tytöillä oli pneumokokin aiheuttama verenmyrkytys. KOVA KUUME ainoana oireena, joka ei kuumelääkkeellä laskenut kuin hetkeksi ja nousi jälleen uudestaan yli 40. Crp kyllä huiteli jopa yli 200. Vuorokauden oltiin sairaalassa, suonensisäistä antibioottia tytöt sai ja kuuri jatkui viikon kotona. (Molemmat siis eri ikäisinä sairastaneet)
Kuulemma harvinaista että saman perheen lapsilla sama tauti. Eivätkä osanneet sanoa mistä tulee..
Pelkäänpä, että meitin pojukin sen vielä saa joskus..
Teille paranemisia ja minä kyllä vaatisin jäädä osastolle, jos ei pissavaippoja tule tarpeeksi päivän aikana! Muista juottaa vaikka ruiskulla, jos ei muuten juo!
Alkuperäinen kirjoittaja joku tästä ketjustakin:joko kävitte lääkäris? mulla palaa hihat jos ette mee lääkäriin?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tuohon tulehdukseen ole antaa mitään lääkettä?
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tuohon tulehdukseen ole antaa mitään lääkettä?
kun se pissa tulehdus varmistettiin nyt uudella pissatestillä että onko tulehdusta vai ei vaikka eka näytti että tulehdus on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tuohon tulehdukseen ole antaa mitään lääkettä?
kun se pissa tulehdus varmistettiin nyt uudella pissatestillä että onko tulehdusta vai ei vaikka eka näytti että tulehdus on![]()
Omituista.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Ei ole totta. Meidän tytöllä se keväinen pissatulehdus levisi munuaisiin asti, toiseen munuaiseen teki märkivän pesäkkeen ja sitä kautta levis yleisesti verenlkiertoon aiheuttaen yleisen verenmyrkytyksen ja antibiootilla oltiin yhteensä 3 viikkoa, 2 viikkoa niistä suonensisäisellä antibiootilla. On se helvata kumma kun ei joka paikassa nuo lääkäritkään tajua!! Ja meillä näkyi se pissatulehdus vasta viljelyssä kolmantena tai neljäntenä päivänä.