antakaas hyviä vinkkejä millä helpottaa pojan oloa.. kuumetta tänä aamuna 41 :///

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt ollaan kotiuduttu,,, veret+ keuhkokuvat ok... ekassa pissatulehduksessa näkyi selvästi että on tulehdus ei siinä nopeessa vastauksessa vaan siinä mikä kestää noin vuorokauden... tänään otettiin uusi näyte... kuulemma vaan virusta.. sairaalassa lähtiessämme kotiin 39,9 kuumetta.. ehdotin että joskko osastolla seuraltais vointia ja pissan tuloa kun eilen yksi märkä vaippa ja tänä aamunaka ei ollut yhtään pissaa vaikka yöllä joi kaksi pulloa maitoa :/ mut kuulemma poika onj ihan koti kuntonen...
 
Meidän molemmilla tytöillä oli pneumokokin aiheuttama verenmyrkytys. KOVA KUUME ainoana oireena, joka ei kuumelääkkeellä laskenut kuin hetkeksi ja nousi jälleen uudestaan yli 40. Crp kyllä huiteli jopa yli 200. Vuorokauden oltiin sairaalassa, suonensisäistä antibioottia tytöt sai ja kuuri jatkui viikon kotona. (Molemmat siis eri ikäisinä sairastaneet)

Kuulemma harvinaista että saman perheen lapsilla sama tauti. Eivätkä osanneet sanoa mistä tulee..

Pelkäänpä, että meitin pojukin sen vielä saa joskus.. :(

Teille paranemisia ja minä kyllä vaatisin jäädä osastolle, jos ei pissavaippoja tule tarpeeksi päivän aikana! Muista juottaa vaikka ruiskulla, jos ei muuten juo!
 
Meidän molemmilla tytöillä oli pneumokokin aiheuttama verenmyrkytys. KOVA KUUME ainoana oireena, joka ei kuumelääkkeellä laskenut kuin hetkeksi ja nousi jälleen uudestaan yli 40. Crp kyllä huiteli jopa yli 200. Vuorokauden oltiin sairaalassa, suonensisäistä antibioottia tytöt sai ja kuuri jatkui viikon kotona. (Molemmat siis eri ikäisinä sairastaneet)

Kuulemma harvinaista että saman perheen lapsilla sama tauti. Eivätkä osanneet sanoa mistä tulee..

Pelkäänpä, että meitin pojukin sen vielä saa joskus.. :(

Teille paranemisia ja minä kyllä vaatisin jäädä osastolle, jos ei pissavaippoja tule tarpeeksi päivän aikana! Muista juottaa vaikka ruiskulla, jos ei muuten juo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän molemmilla tytöillä oli pneumokokin aiheuttama verenmyrkytys. KOVA KUUME ainoana oireena, joka ei kuumelääkkeellä laskenut kuin hetkeksi ja nousi jälleen uudestaan yli 40. Crp kyllä huiteli jopa yli 200. Vuorokauden oltiin sairaalassa, suonensisäistä antibioottia tytöt sai ja kuuri jatkui viikon kotona. (Molemmat siis eri ikäisinä sairastaneet)

Kuulemma harvinaista että saman perheen lapsilla sama tauti. Eivätkä osanneet sanoa mistä tulee..

Pelkäänpä, että meitin pojukin sen vielä saa joskus.. :(

Teille paranemisia ja minä kyllä vaatisin jäädä osastolle, jos ei pissavaippoja tule tarpeeksi päivän aikana! Muista juottaa vaikka ruiskulla, jos ei muuten juo!

mut siis juo ihan hyvin jne.. mut pissaa vaan ei kerta kaikkiaan tule normaalisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö tuohon tulehdukseen ole antaa mitään lääkettä?

kun se pissa tulehdus varmistettiin nyt uudella pissatestillä että onko tulehdusta vai ei vaikka eka näytti että tulehdus on :o

Omituista.

ekalla kerralla tuli kakka samaan aikaa ni9in sen takia halus tarkastaa
 
Ei ole totta. Meidän tytöllä se keväinen pissatulehdus levisi munuaisiin asti, toiseen munuaiseen teki märkivän pesäkkeen ja sitä kautta levis yleisesti verenlkiertoon aiheuttaen yleisen verenmyrkytyksen ja antibiootilla oltiin yhteensä 3 viikkoa, 2 viikkoa niistä suonensisäisellä antibiootilla. On se helvata kumma kun ei joka paikassa nuo lääkäritkään tajua!! Ja meillä näkyi se pissatulehdus vasta viljelyssä kolmantena tai neljäntenä päivänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Ei ole totta. Meidän tytöllä se keväinen pissatulehdus levisi munuaisiin asti, toiseen munuaiseen teki märkivän pesäkkeen ja sitä kautta levis yleisesti verenlkiertoon aiheuttaen yleisen verenmyrkytyksen ja antibiootilla oltiin yhteensä 3 viikkoa, 2 viikkoa niistä suonensisäisellä antibiootilla. On se helvata kumma kun ei joka paikassa nuo lääkäritkään tajua!! Ja meillä näkyi se pissatulehdus vasta viljelyssä kolmantena tai neljäntenä päivänä.

teillä varmaan oli crp noussut?
 
itsekin monesti päksissä käyneenä voin todeta että siellä pitää vaatimalla vaatia hoitoa.
en ole nykyään enää soitellut sinne vaan mennyt suoraan jos on joku hätänä..puhelimessa saa yleensä vastauksen että seuratkaa kotona :o
 
Juu, meillä oli crp ylimmillään 172 tai jotain mut sinä päivänä ku mentii ampparilla päivystykseen ja käytii samana aamupäivänä lääkärissä nii se ei ollu viel juuri ollenkaa koholla vaan kohos päivien mittaan ennen ku antibiootti alkoi puremaan. Mut toki jos teillä ei oo ollenkaa koholla niin hyvähän se on ja toivottavasti ei crp nousekaan, tytöllä nousi siksi noin korkealle tulehdusarvot kun se ehti munuaisiin ja verenkiertoon se pöpö.
 

Yhteistyössä